sokolnh Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 fajnie by było nie odstawać za bardzo od evo i sti na pojeżdżawkach chyba w drugą stronę
Gobi Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Skrobnę żeby śledzić wątek Fajnie ,że robisz często fotorelację Tak mi się przypomniało jak oglądam tego twojego rodzynka, gdy jakiś czas temu,w sumie z rok temu... na allegro sprzedawał ktoś budę do sport quattro,ciekawe co nowy nabywca z nią zrobił.
A-rek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 buda byla wykonana przez pana Koraszewskiego
paulpk Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Oniemiałem z wrażenia ... świetna robota będę śledził aż do końca. Chętnie usłyszę dźwięk uturbionej VR'ki Pozdrawiam i oby tak dalej
cowboy Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 dumam od jakiegos czasu nad lepszymi heblami bo te 320/30 wydają mi się za słabe - zaciski z Renault sport z ori tarczy 305/28 i na te 320/30 wchodzi to na styk i nie obsługuje całej powierzchni tarczy zatem zakupiłem wieksze zaciski, tez 4 tłoczkowe brembo ale w serii 330/30mm i mam zamiar ożenic to z tarczą 345/30 lub 330/32mm z założeniem że ma wejśc w felge 16 cali o ET w okolicach zera o ile 345/30 trzeba by stoczyć po średnicy, to jesli tarcza 330/32 wejdzie na grubość to mam nadzieje że wejdzie na 16 cali choć to moze wydawać się niemozliwe rozstaw mocowania 100mm - tu akurat moze być trudniej bo zaciski z renault maja sruby poprzeczne jak porsche boxster, dogde viper, jakas alfa itd szerokość zacisku ponad 35mm znacznie wieksza niz tych z renault sport gdzie jest 32mm długośc klocka 133mm szerokość 57mm (Renault ma 123 i maks 50mm szerokosci przymiarka z tarcza 288/25 - taką miałem pod reką żeby pokazac jak duzy jest ten zacisk a tu ciekawostka, mimo czujników zużycia kolcki zjechane tak że juz ze 2 mm tej blachy zeszło !!
bakuś Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Bardzo fajny projekt. Chętnie bym pomógł jeśli byłaby ku temu okazja.
turdzi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 z czego to zacisk ? , bo dla mie wszystkie brembo na 4 tloczki wygladaja tak samo
cowboy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 zacisk jest z aluminium no tak wyglądają tak samo ale są brembo 4 tłoczkowe co obsługują 305/28 a są takie co obrabiają 350/30 róznią sie wilekością obudowy, tłoczków, klocków tarcze ~330 mają alfy V6, lancie chyba kappa, jakies PSA topowe modele z mocnymi silnikami (citroeny, peugoty), prosiaki, dogde viper - full aut ma ten typ zacisku - mozna sobie pobrac katalog brembo i tam jest podane jakie sednice i grubości tarcz obsługuje dany typ zacisku[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 09:55_________________________________________________3 wersja camber/caster platesow... koncowa faza teoretyczna po poprawkach birola, wycięta z kartonu wkrótce przymiarka do kielichów i powstanie wersja produkcyjna przykładowo prawy kielich, pozycja "fabryka" pozycja negatyw -3 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy +3 stopnie
Kierownik Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 świetnie to rozwiązałeś ale nie boisz sie że przy możliwości zmiennego konta wyprzedzenia zwrotnicy + duza moc silnika + sily ciążenia itd moze to nie wytrzymać lub szybko sie zużywać ?
cowboy Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 siła ciążenia jest niezależna ode mnie z resztą sobie poradzimy w tym aucie wszystko się bedzie szybko zużywać...[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 09:44_________________________________________________stejdż 2 rozpoczałem, w tym celu zakupiłem silnik R32 - no replacement for displacement bedzie kucizna + pare ciekawych patentów o których nie bede pisał bo R&D jest ostatnio w cenie cel to 600KM ..... na kołach Holset HX52 największy jakiego widziałem + NX powinno dać radę
Trezor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Cowboy, ale z taką małą flaszką tego nie rozbierzesz.
cowboy Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 holset czarny bo wyjęty ze Scanii 11 litrów silnik, a tylko takie było pod ręką, a trzeba było sprawdzić jak silnik zniesie nitro i turbo
cowboy Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 a co z silnikiem poprzednim? wkłada sie do audi zgodnie z planem R32T bedzie przygotowywany na przyszły rok
Flyer Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 a kiedy w ogole koniec projektu ? w sensie: kiedy wyjedzie?
cowboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 wróciłem z Kętrzyna duuzo zostało ustalone, uzgodnione, przymierzone... zakonczył się drobny przestój i prace znowu ruszyły 1. hamulce zmiana zacisków, zmiana tarcz, kupuje 347/30 na przód i albo stocze na 330 żeby weszło w 16 cali albo przejde na 17 cali 2. pedalbox, kiera, fotel zostały przymierzone do mojej d*py, wszytsko pasuje, wygodnie ergonomicznie, fotel jest dokładnie na słubpku B, oparcie 3cm od krzyza klatki - w 4 drzwiowym patrząć w lewo miałbym słupek bedzie przesuwany pedalbox. przesuwane i regulowane fotele w mocowaniach zostało ustalone miejsce lewarka od biegów i reczny pionowy hydrauliczny zapadką - klasyczny reczny na linke (mimo ze mam te fajne alumiowe niezapiekające sie zaciski z S8D2) idzie OUT 3. Body kit - wymaga dopracowania, przedni spojler bedzie krótszy o 3cm - auto ma być nisko i szeroko 4. dystanse, mimo felgi 8J ET35 musi być co najmniej 50mm na strone, zwłaszcza z neagtywem 5. chłodnica bedzie ukosem, wyloty w pasie poniżej rejestracji na wzór sport quattro poza tym to jak bedzie taki szeroki, niski z poszerzeniami i maską ze sporta to bedzie kocur, juz nie moge sie doczekać... te wszystkie evo i subaru beda wyglądac przy nim jak zabawki dla grzecznych dziewczynek bez urazy i napinki ;P meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - probme ze w quattro jest tam tłumik propozycje: wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podówjny wydech...hmmm auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel i na koniec BONUS, zakupy w sklepie BACHUS w Kętrzynie - moje ulubione produkty browaru Olsztyn !!!! wiecej nie uniosłem w torbie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się