Bartek85 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Pany mam pytanko. czy jak teraz jeżdzę na specificu 505.01 i chcę zmienić na x-cess'a to robić płukankę silnika czy nie potrzeba? yyy... mały błąd mi się wkradł. chodziło mi zmianę na x-clean c3. płukać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Pany mam pytanko. czy jak teraz jeżdzę na specificu 505.01 i chcę zmienić na x-cess'a to robić płukankę silnika czy nie potrzeba? yyy... mały błąd mi się wkradł. chodziło mi zmianę na x-clean c3. płukać czy nie? a po co oba full syntetiki nie musisz wypusc stary i zalewaj nowy i pasi o filtrze chyba nie musze pisac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek85 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 o filtrze chyba nie musze pisac ?? no to się rozumie samo przez się.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_89 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Mam takie pytanie ,posiadam olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00 ,czy mogę go zalać do silnika 2.5 tdi 180km AKE i dalej już na takim jezdzić?? Wiem ,że to jest do pdf-a ale poprostu dostałem go ,że tak powiem w prezencie i szkoda by było aby stał na półce i czekał na lepsze czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Mam takie pytanie ,posiadam olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00 ,czy mogę go zalać do silnika 2.5 tdi 180km AKE i dalej już na takim jezdzić?? Wiem ,że to jest do pdf-a ale poprostu dostałem go ,że tak powiem w prezencie i szkoda by było aby stał na półce i czekał na lepsze czasy spokojnie możesz zalewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 ile oleju wchodzi w 2.0?? ktos pisał ze 5,4 li, prawda?? do 2,o tdi, 3,5 litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeretykSic Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Czy jest ktos kto zalewal ELFa 5W40 do swojego klekota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Chłopaki powiedzcie czym mam zalać swoja nowa bawarę to znaczy BMW 320d 136KM z 1999r numer VIN WBAAL71070KE69464. Il tam wchodzi oliwy do tego silnika coś ponad 5l???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Chłopaki powiedzcie czym mam zalać swoja nowa bawarę to znaczy BMW 320d 136KM z 1999r numer VIN WBAAL71070KE69464. Il tam wchodzi oliwy do tego silnika coś ponad 5l???? z motulow X-clean 5W40, wchodzi 5 litrow. ew. mobil. Mobil 1 Peak Life 5W-50 lub lepszy Mobil 1 New Life 0W-40 ale pewnie drogie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Musashi, tylko obecnie oleje 5/40 są w większości olejami typu HC nawet te co na butelce maja napis Full Synthetic , czy 100% synthetic , a prawdziwych pełno syntetycznych olejów jest już na prawdę bardzo mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Musashi, tylko obecnie oleje 5/40 są w większości olejami typu HC nawet te co na butelce maja napis Full Synthetic , czy 100% synthetic , a prawdziwych pełno syntetycznych olejów jest już na prawdę bardzo mało w wiekszosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejowiec Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Musashi, tylko obecnie oleje 5/40 są w większości olejami typu HC nawet te co na butelce maja napis Full Synthetic , czy 100% synthetic , a prawdziwych pełno syntetycznych olejów jest już na prawdę bardzo mało w wiekszosci. Na szczęście jest firma, która swoje hydrokraki nazywa semi-syntetic, a oleje na bazie PAO bez HC, nazywa Full Synthetic. Ale nie ma reklamy w TV jak Castrol czy Mobil, no i nie ma miliona prywatnych importerów jak Motul, więc każdy omija Millers Oils z daleka, co akurat mnie bardzo cieszy, bo przynajmniej nie ma podrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Musashi, tylko obecnie oleje 5/40 są w większości olejami typu HC nawet te co na butelce maja napis Full Synthetic , czy 100% synthetic , a prawdziwych pełno syntetycznych olejów jest już na prawdę bardzo mało w wiekszosci. Na szczęście jest firma, która swoje hydrokraki nazywa semi-syntetic, a oleje na bazie PAO bez HC, nazywa Full Synthetic. Ale nie ma reklamy w TV jak Castrol czy Mobil, no i nie ma miliona prywatnych importerów jak Motul, więc każdy omija Millers Oils z daleka, co akurat mnie bardzo cieszy, bo przynajmniej nie ma podrób. właśnie dlatego na dniach będziesz mógł kupić u nas millersa, mamy całkiem sporą ilość zapytań o ten produkt więc niebawem zostanie on wprowadzony do oferty. Pozdrawiam serdecznie marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Co lepiej brać do BMW 320d 136KM Mobil 1 New Life 0W-40 czy motul x-clean 5w40??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 hydrokrakowany,nie warto. Musashi, tylko obecnie oleje 5/40 są w większości olejami typu HC nawet te co na butelce maja napis Full Synthetic , czy 100% synthetic , a prawdziwych pełno syntetycznych olejów jest już na prawdę bardzo mało w wiekszosci. Chodzi mi o to ,że jeżeli nie polecasz olejów typu HC to powinna zniknąć cała lista godnych polecenia olejów, która jest umieszczona w podwieszonym poście na samej górze. poza MOTUL SPECIFIC VW 506.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Chodzi mi o to ,że jeżeli nie polecasz olejów typu HC to powinna zniknąć cała lista godnych polecenia olejów, która jest umieszczona w podwieszonym poście na samej górze. poza MOTUL SPECIFIC VW 506.01 jezeli masz jakas literature nt. z ktorej wynika twoja wypowiedz chetnie poczytam i chetnie zweryfikuje swoje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Co lepiej brać do BMW 320d 136KM Mobil 1 New Life 0W-40 czy motul x-clean 5w40??? http://allegro.pl/motul-8100-x-clean-c3-5w30-5l-bmw-mercedes-i1859243075.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Chodzi mi o to ,że jeżeli nie polecasz olejów typu HC to powinna zniknąć cała lista godnych polecenia olejów, która jest umieszczona w podwieszonym poście na samej górze. poza MOTUL SPECIFIC VW 506.01 jezeli masz jakas literature nt. z ktorej wynika twoja wypowiedz chetnie poczytam i chetnie zweryfikuje swoje zdanie. Całą swoją wiedzę na temat składu olejów czerpię z MSDS danego produktu. Jak wiadomo nie są to informacje, którymi chętnie się dzielą producenci , wiadomo dlaczego...... Tak w skrócie odnośnie motula Bazę 50-100% HC mają: x-clean 5W-30, x-clean 5W-40 , seria "specific" 5W-30 poza 504/507 - ten ma 25-50% HC. i Specific 506.01- ester Based Dodatkowo: x-clean+ 5W-30 : Produkt na bazie naftenowego oleju mineralnego z zawartoscia wielopierscieniowych weglowodorów aromatycznych (WWA) ponizej 3% wg metody IP346 (ale HC 25-50% brak info co jeszcze) Źródło: http://www.motul.fr/pl/en/products Przykładów innych producentów Mobil , Castrol, Elf, Shell, jest na pęczki trzeba tylko poszukać , są ogólno dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 jesli to prawda to ten full syntetic mozna sobie wlozyc w tylna czesc ciala znaczysie kazdy producent leci na krackach hc i sprzedaja to jeszcze bezczelnie jako full syntetic ale nie koniecznie musi to oznaczac ze olej jest zly mnie sie wydaje ze obojetnie ktrym olejem by sie nie zalalo to wymiana co max 15 tys robi swoje silnik jest odpowiednio smarowany a co za tym idzie nie tworza sie opilki i nie kraza jak papier scierny przez 30tys km w silniku zapychajac i szlifujac wszytsko co po drodze napotkaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się