endriuu 2 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Ceramizer. Jak masz przebieg powyzej 200tys mozesz zalac. Polepsza sprezanie i redukuje zuzycie oleju oraz silnika. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATI766 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Witam mam pytanie czy moge zalać Motula 8100 x-clean c3 5w-30 do A4 B7 1.9 tdi brb z dpf ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Jesli ma norme do vag 507.00 to mozesz. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATI766 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290 takie ma nromy niby jest do dpf ale sie waham i nie wiem czy go wlac czy nie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Mozesz lac. Nie ma problemu. Jest midsaps i norma do pd. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Panowie ktory Motul lepszy do 2.0 TDI z DPF? X-Clean+ czy Specific 507.00? Poogoglowałem troche i natrafiłem na informacje, ze DPF czesciej sie wypala przy X-clean niz na Specific co niby ma swiadczyc o wiekszej zawartosci popiołow w X-clean. Czy ktoś moze to potwierdzić? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiAMOND 0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Specific. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Panowie ktory Motul lepszy do 2.0 TDI z DPF?X-Clean+ czy Specific 507.00?Poogoglowałem troche i natrafiłem na informacje, ze DPF czesciej sie wypala przy X-clean niz na Specific co niby ma swiadczyc o wiekszej zawartosci popiołow w X-clean. Czy ktoś moze to potwierdzić? Pozdrawiam. dobrze wygooglowałeś. Od wielu klientów dostałem info że na specific dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Wiec może warto zwrocić sie do adminów o aktualizacje podwieszonego postu ktory rekomenduje ten olej jako "zapowiada sie ciekawiej niz SPECIFIC". ? Ten wpis wisi tam od lat. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheBlade 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Witam , temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Panowie leje castrola 5w30 ale będę robił chipa i nie wiem czy zostać przy tym czy zmienić na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Przejdz na specyfica 5w40 505.01. Wczesniej plukanka wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam , temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie Napraw turbo, bo żaden olej nie naprawi Ci jej. Jednej z najlepszych olejów do Twojego silnika to: liqui moly 5w40 diesel synthoil Nie przebieg, lecz norma definiuje jaki olej należy użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wystarczy xcess Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 750 kkm przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheBlade 0 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam , temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie Napraw turbo, bo żaden olej nie naprawi Ci jej. Jednej z najlepszych olejów do Twojego silnika to: liqui moly 5w40 diesel synthoil Nie przebieg, lecz norma definiuje jaki olej należy użyć. Dla mnie naprawienie turbo= wymiana oleju i filtrów , po oby udanej naprawie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie Jak naprawisz turbo to lej LM lub FUCHSA 10W40 z molibdenem zalanym przez producenta lub kup 10W40 producenta do którego masz zaufanie / polecam NESTE / i dodaj dwusiarczek wolframu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Kolega wyżej jeszcze zapomniał o ceramizerze, moto doktorze, garści piachu i szczypty soli z wieliczki. No i na koniec podjedź do proboszcza na poświęcenie, wtedy to maske można zaspawać Edytowane 27 Listopada 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 I Broń Boże zapomnieć o apelu smoleńskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 szczypty soli z wieliczki Ewentualnie może być z Bochni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się