rikardo Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Raczej będzie długo czekał bo przejechał już 200 tys i nic a wy tylko motul i motul :chytry: a jaka mam pewnosc, ze nie sciemniasz - hę? Szwagier mój jeździł golfem na Lotosie ale obiektywnie stwierdził po jakimś czasie, że jest to słaby olej. Pisałem już o tym, że byłem sceptycznie nastawiony do motula i też mnie drażniło to, że może jest za bardzo reklamowany ale spróbowałem, poleciłem trzem innym osobom i mogę śmiało X-cessa polecić jest różnica porównując go z półsyntetykiem posiadającym normę 505.00 w pracy silnika ale nie każdy to zauważy i jest to każdego indywidualna sprawa. W rodzinie jeździ octavia na Mobilu 5w30 ESP, która jest serwisowana. Podczas eksploatacji mimo, że auto ma przejechane 60 tys km siostra po każdej trasie musiała dolewać olej a panowie z ASO oczywiście podparli się magicznym zapisem w instrukcji ma brać. Po zakupie na allegro takiego samego oleju pochodzącego z Niemiec problem zużywania oleju jak na razie minął.
joker110182 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 witam jestem tu nowy i tez nie wiedzialem po zakupie jaki olej zalac a wiec troszku sie rozpisze zakupilem audi b5 afn rok 99 z przbiegiem 182 kkm ale licznik na bank krecony wiem tylko ze byl lany olej valvoline ale nie bylo napisane jaki wiec po zakupie mechanik poradzil castrola 10w40 przejechalem 20tys km czyli dwie wymiany i postanowilem przejsc na full syntetyk mutul 8100 x-cess oczywiscie zastosowalem tez plukanke tylko ze liqui moly efekt zanakomity lzej odpala wyciszyl sie i trzyma temp. okolo 96 98 nawet jadac ostro do 4tys obrotow osobiscie polecam jesli silnik jest w miare dobry czyli nie cieknie itp na czytalem sie na forach ze az glowa boli i stwierdzilem ze jak sie rozczelni bedziemy robic i tyle a nie gdybanie itd obecnie przejechalem juz 1000km i jest ok pozdrowienia
WOJTAS36 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 bardzo doba decyzja :good:tak traymac
qfel Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 koledzy doradzcie mi ..... silnik 2.0 tdi., 140 PS, 2006 rok, 180 tys km. przebiegu ....Mam zalany Shell Helix Ultra VX 5W30 zbliża się wymiana i chcę przejsc na motul specyfic...czy wymienić go normalnie czy zalecacie płukanko??? jak tak to czym?
likwidator98 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Agip 7008 5W/30 Opis: Najwyższej jakości olej przeznaczony do smarowania silników w pojazdach Audi / VW, wymagających specyfikacji LongLife (VW 504.00, 507.00). Jest szczególnie zalecany do silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząsteczek stałych. Specyfikacje: VW 504.00,507.00 - zastępuje normy 501.01, 502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 505.01, 506.00, 506.01 Karta techniczna: Dostępne opakowania: 1l, 20l Lepkość w 40°C [mm²/s] Lepkość w 100°C [mm²/s] Wskaźnik lepkości Temp. zapłonu [°C] Temp. płynięcia [°C] Gęstość w 15 °C [kg/l] 72,0 11,5 154 215 -45 0,850 a co sądzicie o tym oleju
Dyfer30 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Po dłuuuugich poszukiwaniach kupiłem upragnione Quattro z AFN i mam w nim sporo do zrobienia - np. wymiana oleju - poprzedni właściciel jeździł na mineralnym Lotosie - na szczęście niedługo (niecały rok i 12 tys km) Czy teraz wystarczy, że zmienię na Motyla czy powinienem zrobić płukanie - jeśli tak to czym i jak wygląda "procedura" ? Gdzie najlepiej kupić we Wrocławiu Motyla ? Znalazłem np. w Allegro: http://www.allegro.pl/item1065673966_motul_8100_x_max_5w30_mega_promocja.html może być, czy są jakieś sprawdzone źródła ?
endriuu Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Po dłuuuugich poszukiwaniach kupiłem upragnione Quattro z AFN i mam w nim sporo do zrobienia - np. wymiana oleju - poprzedni właściciel jeździł na mineralnym Lotosie - na szczęście niedługo (niecały rok i 12 tys km) Czy teraz wystarczy, że zmienię na Motyla czy powinienem zrobić płukanie - jeśli tak to czym i jak wygląda "procedura" ? Gdzie najlepiej kupić we Wrocławiu Motyla ? Znalazłem np. w Allegro: http://www.allegro.pl/item1065673966_motul_8100_x_max_5w30_mega_promocja.html może być, czy są jakieś sprawdzone źródła ? kupuj u kolegi dzika z forum. dzisiaj zamawiasz - jutro masz. ma najtaniej i masz pewność, ze wszystko ori: http://www.a4-klub.pl/smf/motul_najtaniej_na_foruml_wahacze_lem_promocjaxcess_130zl-t44215.0.html płukankę zrob Motulem Engine Cleanem (tez do zamowienia u dzika razem z olejem i filtrem). najlepszy olej dla ciebie to Motul X-cess 8100
macieek Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Gdzie najlepiej kupić we Wrocławiu Motyla ? Może u jakiegos Entomologa
duffy Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 jaki olej do 1z z przelatanymi 300 tys. ??
endriuu Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 jaki olej do 1z z przelatanymi 300 tys. ?? Motul 8100 X-Cess
chriss Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Gdzie najlepiej kupić we Wrocławiu Motyla ? Może u jakiegos Entomologa dobre Pozdrawiam
Madas Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 jaki olej do 1z z przelatanymi 300 tys. ?? czytaj pkt 3 podwieszenia ...
Dyfer30 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Gdzie najlepiej kupić we Wrocławiu Motyla ? Może u jakiegos Entomologa Hehe widzę, że można liczyć na kolegów w każdej kwestii :> endriuu - dzięki za konkret :>
duffy Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 lac olej syntetyczny ?? a moze polsyntetyk - to jednak juz stary silnik
endriuu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 lac olej syntetyczny ?? a moze polsyntetyk - to jednak juz stary silnik przeczytaj: http://www.autoporadnik.pl/oleje/jaki-olej-do-silnika-wyjasniamy-olejowe-dylematy/artykul?page=0,0 i lej syntetyk
pedroso Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Panowie dylemat Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40 będzie odpowiedni do silnika 2.4 w dieslu ale bez turbiny bo prześledziłem cały wątek nikt nic niestety nie wspomina o turbinie :/ Przebieg auta 350. tys chciałem wziąć dokładnie ten http://moto.allegro.pl/it..._505_01_5l.html , lecz na opakowaniu napisane jest 505 01 a w opisie Specyfikacje: VW 502.00/505.00/505.01 , z 1 strony przeczytałem iż u mnie potrzebny 505.00 wiec już się pogubiłem
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Panowie dylemat Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40 będzie odpowiedni do silnika 2.4 w dieslu ale bez turbiny bo prześledziłem cały wątek nikt nic niestety nie wspomina o turbinie :/ Przebieg auta 350. tys chciałem wziąć dokładnie ten http://moto.allegro.pl/it..._505_01_5l.html , lecz na opakowaniu napisane jest 505 01 a w opisie Specyfikacje: VW 502.00/505.00/505.01 , z 1 strony przeczytałem iż u mnie potrzebny 505.00 wiec już się pogubiłem Bedzie dobry ale po co przeplacac? W zupelnosci wystarczy np MOTUL serii 8100
pedroso Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 czy to jest pewne w 100 % iż będzie pasować ? chodzi mi o ten Castrol EDGE
macieek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Bedzie pasowal bo spelnia rowniez norme 505 00 a nawet ja przewyzsza. Lej go smialo nic sie nie stanie. Zalewalem ten olej 3 razy do swojego tylko ze ja mam pompowtryski i turbo. Ten olej jest poprostu troche lepszy niz wymaga tego twoj wozek.... Ale jak masz jakąś bańke "po znajomosci" to nawet sie nie zastanawiaj tylko lej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się