midqard Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 o pentosinie nie slyszalem niestety nigdy a szkoda bo dobre produkty maja
Brysio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 nie znam tej firmy niestety ale specyfikacje dla 50700 znalazlem http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf wsztyko pieknie ale to sa wsztyko oleje SHC niemcy niestety maja scisle reglowane prawem nazewnictwo olejow full syntetic i jesli nie jest full to nie jest po niemiecku a po polsku bedzie full syntetic bo to chwyt marketingowy a tutaj niemiecki opis oleju http://www.pentosin.de/flexxtrader/data/usf/Pento%20High%20Performance%205W-30_D.pdf
midqard Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ja jestem teraz w fazie testowania panolinu (zarowno w swoim awx jak i maszynach uzytkowych ) A! tak sie podpytam: byly kotos zainteresowany miltec-1 prosto z usa?
marewel Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Widze ze reklama i na tym forum wdziera się po chamsku. 1l pentosina 10w40 kosztuje okolo 50zl,wiec ile kosztuje 5l takiego z norma 505.01?
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Widze ze reklama i na tym forum wdziera się po chamsku. 1l pentosina 10w40 kosztuje okolo 50zl,wiec ile kosztuje 5l takiego z norma 505.01? Spoko , ja myślę , że i tak nie namówi nikogo z tych którzy raz wypróbowali Motul'a ( tym bardziej zakupionego u któregoś z forumowych kolegów )
Brysio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Widze ze reklama i na tym forum wdziera się po chamsku. 1l pentosina 10w40 kosztuje okolo 50zl,wiec ile kosztuje 5l takiego z norma 505.01? ja tu nic nie reklamuje stwierdzam tylko fakty ze to nie jest full syntetic i podalem specyfikacje osobiscie wole motula a tu dla porownania ze strony niemieckiej motula http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/spe_507.htm widac jasno ze to jest FULL SYNTETIC a nie jakies bazy shc czy thc
Musashi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 nie znam tej firmy niestety ale specyfikacje dla 50700 znalazlem http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf wsztyko pieknie ale to sa wsztyko oleje SHC niemcy niestety maja scisle reglowane prawem nazewnictwo olejow full syntetic i jesli nie jest full to nie jest po niemiecku a po polsku bedzie full syntetic bo to chwyt marketingowy a tutaj niemiecki opis oleju http://www.pentosin.de/flexxtrader/data/usf/Pento%20High%20Performance%205W-30_D.pdf bez szalu, punkt plyniecia -36 C tak krytykowany konkurent mobil1 esp ma -45C motul 507.00 -39C
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Tylko "dobrego" Mobil'a ciężko dostać w Polszy
mariuszby Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 nie znam tej firmy niestety ale specyfikacje dla 50700 znalazlem http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf wsztyko pieknie ale to sa wsztyko oleje SHC niemcy niestety maja scisle reglowane prawem nazewnictwo olejow full syntetic i jesli nie jest full to nie jest po niemiecku a po polsku bedzie full syntetic bo to chwyt marketingowy a tutaj niemiecki opis oleju http://www.pentosin.de/flexxtrader/data/usf/Pento%20High%20Performance%205W-30_D.pdf bez szalu, punkt plyniecia -36 C tak krytykowany konkurent mobil1 esp ma -45C motul 507.00 -39C Kolego porównałeś dwa oleje o różnych specyfikacjach- ten którego porównałeś do motula jest o specyfikacji 505. 00 porównaj sobie tego http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf i wtedy zobaczysz który lepszy
maciejek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Ktoś używał tych olejów Pentosin, jedne użytkownik sprzedaje je na forum w promocyjnej cenie i mówi że na tych olejach Audi wyjeżdża z fabryki, to prawda? Oto link do jego ogłoszenia http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=138190.0 a swistak siedzi i zawija je w te sreberka Czyli czysty blef z jego strony Musahi dlaczego uważasz że to co napisałem o Pentosinie jest nieprawdą? Masz jakieś wiadomości na temat tej marki o których ja nie wiem? nie twierdze ze to zle produkty, skomentowalem deklaracje o dostarczaniu przez nich grupy VAG w oleje. VAG caly czas miesza wsrod dostawcow, ale na placu stoja Castrol, Mobil, oraz Shell. natomiast najczesciej promuja sie z castrolem. To że Castrol zapłacił kosmiczną kasę za to żeby jego logo było na korkach oleju i podpisał umowę z Kulczykiem na promowanie Castrola przy obsłudze w serwisach to jest jedna bajka, a druga bajka to że większość płynów ustrojowych w grupie VW w samochodach schodzących z taśmy to właśnie produkty Pentosin. a skad niby masz to info ja wiem ze audi leje na 1 wszy montaz castrol mobil shell zalezy od serii produktu i jego ceny zapewne w hurcie o pentosinie nie slyszalem niestety nigdy Mam te wiadomości od importera oleju, to że nie słyszałeś nie oznacza że nie masz w swoim aucie tych produktów. To że Kulczyk ma podpisana umowę z Castrolem na obsługę serwisową, a Castrol zapłacił kupę kasy za to żeby umieścić swoje logo na korku oleju to insza inszość. A na czym opierasz swoje twierdzenie że castrol jest lany na pierwszy montaż?[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 09:18_________________________________________________ nie znam tej firmy niestety ale specyfikacje dla 50700 znalazlem http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf wsztyko pieknie ale to sa wsztyko oleje SHC niemcy niestety maja scisle reglowane prawem nazewnictwo olejow full syntetic i jesli nie jest full to nie jest po niemiecku a po polsku bedzie full syntetic bo to chwyt marketingowy a tutaj niemiecki opis oleju http://www.pentosin.de/flexxtrader/data/usf/Pento%20High%20Performance%205W-30_D.pdf Żeby uciąć mędrkowanie że wszystkie oleje to niewiadono co tu masz spis co i jak http://www.pentosin.de/shop_produkt.php?c=214,230&pid=625&csprache=EN&csprache=DE&sid=791192080d5028ebb9c2911803e57e65 I teraz będziesz wiedział który olej jest jaki w/g prawa niemieckiego[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 09:21_________________________________________________ Widze ze reklama i na tym forum wdziera się po chamsku. 1l pentosina 10w40 kosztuje okolo 50zl,wiec ile kosztuje 5l takiego z norma 505.01? Tak z ciekawości skąd wziąłeś taką cenę?? Uważasz że narzucanie każdemu Motula jako jedynego słusznego oleju jest jak najbardziej korekt?
Brysio Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Vollsynthetische Technologien: kolego to oznacza w technologii pelnosyntetycznej czyli niektore jak 5w-30 sa THC gdyby bylo Vollsyntetische Öl-Varinaten -- wtedy bym nic nie powiedzial http://www.pentosin.de/shop_produkt.php?c=214,230&pid=625&csprache=EN&csprache=DE&sid=791192080d5028ebb9c2911803e57e65
maciejek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Vollsynthetische Technologien: kolego to oznacza w technologii pelnosyntetycznej czyli niektore jak 5w-30 sa THC gdyby bylo Vollsyntetische Öl-Varinaten -- wtedy bym nic nie powiedzial http://www.pentosin.de/shop_produkt.php?c=214,230&pid=625&csprache=EN&csprache=DE&sid=791192080d5028ebb9c2911803e57e65 Pass, skoro wiesz lepiej to nie będę się z Tobą spierał, co do THC to występuje również gdzieś indziej nie koniecznie w oleju
swimmer Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam kolegów i proszę o radę: nabyłem niedawno a4 B5 1,9 TDI AHU 90KM,i mam zamian powymieniać olej, filtry itd. Poprzednik jeździł na castrol 10w40, i tu moje pytanie czy wlać to samo czy przejść na pełny syntetyk? Trochę się obawiam żeby nie doszło do jakiś awarii, rozszczelnienia itp. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam
macieek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam kolegów i proszę o radę: nabyłem niedawno a4 B5 1,9 TDI AHU 90KM,i mam zamian powymieniać olej, filtry itd. Poprzednik jeździł na castrol 10w40, i tu moje pytanie czy wlać to samo czy przejść na pełny syntetyk? Trochę się obawiam żeby nie doszło do jakiś awarii, rozszczelnienia itp. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam Przeczytaj sobie post na samej gorze ten gdzie jest sporo czerwonej czcionki. Znajdziesz tam 100% odpowiedzi na twoje pytanie i obawy. :gwizdanie:
Brysio Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Vollsynthetische Technologien: kolego to oznacza w technologii pelnosyntetycznej czyli niektore jak 5w-30 sa THC gdyby bylo Vollsyntetische Öl-Varinaten -- wtedy bym nic nie powiedzial http://www.pentosin.de/shop_produkt.php?c=214,230&pid=625&csprache=EN&csprache=DE&sid=791192080d5028ebb9c2911803e57e65 Pass, skoro wiesz lepiej to nie będę się z Tobą spierał, co do THC to występuje również gdzieś indziej nie koniecznie w oleju ja bazuje akurat na faktach a nie domyslach ze strony ktora zreszta sam podales wyszukalem ta oto specyfikacje w jezyku niemieckim i tylko ja przetlumaczylem znajdz mi prosze w tej oto specyfikacji gdzie jest napisane Vollsynthetisches ÖL??? jest napisane Hochleistungs-Motorenöl i napisane ze rozne Synthese-Öle sa w tym razem wymieszane ale gdzie jeste napisane "VOLLSYNTETISCHES MOTORENÖL" Hochleistungs-M... - wysokowydajny olej nie ma bo jest THC albo SHC to jest dla mnie oczywiste
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Kolego porównałeś dwa oleje o różnych specyfikacjach- ten którego porównałeś do motula jest o specyfikacji 505. 00 porównaj sobie tego http://www.crpindustries.com/pentosin/pressreleases/CRP-116_Pento_5w-30_SuperPerf3_r5.pdf i wtedy zobaczysz który lepszy no fakt. mialem otwarte obie charakterystyki. temp plyniecia super. ale za to lepkosc kinematyczna w 100C a wiec ta w temperaturze roboczej, i tak gorsza niz mobil 1 esp generalnie musze pochwalic dyskutantow wreszcie pojawiaja sie konkrety.
Brysio Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 dzięki kolego czego jeszcze nie wiesz ? naglowek czytales? u gory wsztyko jest na czerwono napisane cytuje oleje 10W40 czy 15W40 są zabójcze dla turbiny, szczególnie w warunkach zimowych - niektóre w temperaturze -300C zaczynają zmieniać stan skupienia na stały
yesfan Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Musashi - nie ma sensu porównywać lepkości kinematycznej w 100C, bo ona wynika z tego że jest 5W30 i to już z góry narzuca odpowiednie wartości zbliżone do 12. Nie jest żadnym problemem żeby zrobić 13, albo 11, tylko wtedy to już nie będzie 5W30. Dla przykładu 5W40 ma wartości zbliżone do 14, 5w50 - ok. 17. O jakości olejów dużo mówi liczba TBN, im wyższa tym lepiej, ale trudno połączyć wysoką liczbę TBN z niską zawartością popiołów, dlatego oleje 504/507 mają stosunkowo niską liczbę zasadową (ok. 7), a zwykły minerał potrafi mieć nawet 12 KOH/g.
ROBERT Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 To jak to w końcu jest z MOTUL'em Specific 505.01 , jest full syntetyczny czy HC , bo już zgłupiałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się