pastaldo Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 na forum oleje to dzik albo TOM77 mają pewny olej i inne części. A ten olej śmiało lej.
The a4 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Co wybrac ? po magnatec 10w 40 czas na ....valvoline burablend 5w40 czy liqui moly top tec 4100? Koledzy ktos jakies doswiadczenia?
Patryś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Endriuu a co powiesz o Motul 8100 X-clean+ 5W-30 na zimę? Bo nie widzi mi się dawać 200 zł za olej w grudniu gdzie w piz*u wydatków
Blachu Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Wielkie dzięki Kolego rozwiązałeś mój problem Widzę że wszyscy polecają olej MOTUL wiec wypada zakupić taki zestaw do siebie plus tą płukankę a wiec do silnika 2.5tdi 180ps -" MOTUL 8100 x-cess 5w40 " lub "MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30" plus płukanka Motul Clean Engine Proszę jeszcze o potwierdzenie osób mające pojęcie I polecenie sklepu ewentualnie osoby z allegro która dysponuję owymi produktami bo z tego co słyszałem to jest wiele podrób tego oleju na allegro:/ Wybierz motula x-clean. Co do ceny i miejsca zakupu to parę tygodni temu kupiłem 5L motul 8100 x-clean c3 5w40 w aso za 200 zł.
endriuu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Endriuu a co powiesz o Motul 8100 X-clean+ 5W-30 na zimę? Bo nie widzi mi się dawać 200 zł za olej w grudniu gdzie w piz*u wydatków Pewnie. Zawsze lżej dla silnika. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
BADU Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Koledzy ,mam pytanko? Bo już mam mętlik w głowie. Wymieniłem olej .Na CASTROL EDGE FST TURBO DIESEL 5W-40 Czy to dobry olej do mojej furki Wyczytałem że modele z filtrem cząsteczek stałych to powinny mieć oznaczenie 5W-30 .Nie wiem czy zostawić czy zmieniać.W specyfikacji jest duże spektrum bo 502 00 ; 505 00; 505 01 Coś za duze zastosowanie ma jeden olej no chyba że sie mylę .Oświećcie mnie?
skrab Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Koledzy ,mam pytanko? Bo już mam mętlik w głowie. Wymieniłem olej .Na CASTROL EDGE FST TURBO DIESEL 5W-40Czy to dobry olej do mojej furki Wyczytałem że modele z filtrem cząsteczek stałych to powinny mieć oznaczenie 5W-30 .Nie wiem czy zostawić czy zmieniać.W specyfikacji jest duże spektrum bo 502 00 ; 505 00; 505 01 Coś za duze zastosowanie ma jeden olej no chyba że sie mylę .Oświećcie mnie? Przecież Ty nie masz DPF-a
Blachu Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Koledzy ,mam pytanko? Bo już mam mętlik w głowie. Wymieniłem olej .Na CASTROL EDGE FST TURBO DIESEL 5W-40Czy to dobry olej do mojej furki Wyczytałem że modele z filtrem cząsteczek stałych to powinny mieć oznaczenie 5W-30 .Nie wiem czy zostawić czy zmieniać.W specyfikacji jest duże spektrum bo 502 00 ; 505 00; 505 01 Coś za duze zastosowanie ma jeden olej no chyba że sie mylę .Oświećcie mnie? Tak jak kolega wyżej, nie masz dpf-a. Co do tego castrola to niezbyt dobry wybór... Dużo lepszy byłby motul lub liqui moly z normą 505.01
BADU Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 To może prześmigam zimę ,bo dopiero zmieniłem i zmienie na motul. Chyba nic się nie stanie ,jak myślicie??? A gdzie kupujecie olej motul??
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 A gdzie kupujecie olej motul?? Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann
mac11k Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Panowie, jeśli ktoś się zastanawia nad przejściem na Motul, to ja napiszę z własnego doświadczenia, bo zmieniałem właśnie jakieś 2 tygodnie z Castrola Edge na Mot Specyfic 505.01. Silnik po rozgrzaniu pracuje zdecydowanie "lżej" niż na Castrolu. Wydaje mi się nawet, że pomimo lekkich mrozów teraz pracuje ciszej niż w normalnej temepraturze na Castrolu. jesli chodzi o branie oleju, to pojeżdże trochę i zobaczę. Także, jeśli ktoś sie zastanawia nad zmianą, to ja polecam. Olej kupowany z reklamowanego tutaj źródła, dostawa b. szybka.
dzik Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Panowie, jeśli ktoś się zastanawia nad przejściem na Motul, to ja napiszę z własnego doświadczenia, bo zmieniałem właśnie jakieś 2 tygodnie z Castrola Edge na Mot Specyfic 505.01. Silnik po rozgrzaniu pracuje zdecydowanie "lżej" niż na Castrolu. Wydaje mi się nawet, że pomimo lekkich mrozów teraz pracuje ciszej niż w normalnej temepraturze na Castrolu. jesli chodzi o branie oleju, to pojeżdże trochę i zobaczę. Także, jeśli ktoś sie zastanawia nad zmianą, to ja polecam. Olej kupowany z reklamowanego tutaj źródła, dostawa b. szybka. Maciek takich głosów jak Twój od klientów miałem naprawdę multum. Ja powiem tylko że wczoraj rozmawiałem z sąsiadem który ma Golfa V GTI zrobionego na 310x ps i raz kupił motula od sprzedawcy z allegro...był załamany, tak samo jego ojciec. Silnik chodził w Gtiku jak traktor, kolejnego kupił w IC i wszystko grało. A sprzedawca który już nie raz w wątku o dziwnym motulu był omawiany ładnie wmawiał chłopakowi że silnik ma zajechany:facepalm::facepalm:
BADU Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzik puściłem pw Koledzy dzięki za info
Jarek882 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Panowie mam pytanie. Jakieś 2500tys km zalałem swoją audi a4 1.9 tdi pd olejem motul 5w40 olej kupiony od forumowicza o nick'u dzik więc pewne źródło. Dzisiaj rano sprawdzam wyjmuje bagnet a kropelka oleju kap na ziemie czy ten olej jest rzadki aż tak ? oleju nie przybywa, plynu chlodniczego nie ubywa , samochod pali w cyklu mieszanym 7.5 litra na 100km. Nie zapala sie rzadna kontrolka od cisnienia oleju ani braku.
endriuu Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Po prostu wcześniej miałeś do czynienia z dziadostwem. teraz używasz oleju zachowującego lepkość w niskich temp. tak ma być. Wyobraź sobie w jakim tempie taki olej dotrze do węzłów tarcia przy - 20C, a w jakim taki który nie kapie wcale. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Jarek882 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 wczesniej jak kupiłem auto z dojczlandu byl zalany jakis texaco 5 w 40 .
Haimon Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Panowie zawsze lałem do siebie (AJM) Motula spec. 505.01, ostatnio chciałem wymienić olej na szybko, dostałem Valvoline durablend 5w40 tylko jak się okazało po wymianie nie jest to diesel tylko MXL, po drugie jak zagłębiłem się w specyfiakacje valvolin'a widzę że to półsyntetyk, a do mojego silnika polecany jest synpower :/ Zmieniać to jak najszybciej czy przelatam 10tys?
endriuu Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Masz PD, powinieneś mieć 505.01. Ja bym zmienił. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
makovic Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Panowie i Panie, Zwracam się z uprzejma prośba o poradę. Lubię (i czuje potrzebę) zalewania silnika dobrej jakości oliwą. Zbliża się termin wymiany u mnie i dlatego chce fachowców zapytać...co polecacie do mojego autka? Jeżdżę oooo b7 1.9 tdi silnik bke. Planuję wybrać z trzech producentów motul, liqui moly, amsoil...choć z tym trzecim nie mam doświadczenia. Oczywiście oliwa spełniająca normę 505.01 dla silnika na pompowtryskach. Pytanie czy w praktyce jest różnica między olejami klasy premium spelniajacymi ta samą normę...oczywiście porównując również jednakową klasę lepkości w tym wypadku 5w-40. Przebieg mojego auta to 142000. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
skrab Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Najlepszy do silników z DPF-em i DP to taki olej Millers Oils EE Longlife C3 5w30
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się