Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego to na prawde dobry olej do tdi,cudów do takich wynalazków lepszych nie trzeba:whistling:

Dla staruszków może i ok ale... moje 1Z łatwego życia ze mną nie ma. Ja się zastawiam, czy Millers XFD 5w-40 to nie za niskie progi dla mojego staruszka a Ty wyjeżdżasz z olejem do oliwienia sekatora. Nie wszyscy jezdżą zajechaną, 18 letnią serią:naughty:

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla staruszków może i ok ale... moje 1Z łatwego życia ze mną nie ma. Ja się zastawiam, czy Millers XFD 5w-40 to nie za niskie progi dla mojego staruszka

Ojej to jaki Ty olej chcesz zalać skoro Millers to za niskie progi, jakaś kosmiczna technologia, zdradź tajemnicę ....

Opublikowano
Gdzieś przy 200 stronie pisałem,że temat chyba został wyczerpany i możnaby zamknąć ten sklepik,ale widzę,że wciąż rozwija się w kosmicznym tempie.

Jak już zaczynają się obrażać to temat sięgnął dna. Moderator powinien chyba coś z tym zrobić.

Opublikowano
Gdzieś przy 200 stronie pisałem,że temat chyba został wyczerpany i możnaby zamknąć ten sklepik,ale widzę,że wciąż rozwija się w kosmicznym tempie.

Jak już zaczynają się obrażać to temat sięgnął dna. Moderator powinien chyba coś z tym zrobić.

Niema sie co denerwować, było wiele głosów o zamkniecie tego watku ale było by kupe nowych. A z drugiej strony co jakiś czas się ktos taki pojawia co sprzedaje swoje madrości i nic nie poradzimy.

Opublikowano

Witam! Zalogowałem się na tym forum by znaleźć odpowiedź na pytanie, na które nie znalazłem gdzie indziej.

Czy ktoś wie, co takiego jest w oleju z normami volkswagenowskimi (505.01 - 507.00), jak specjalna smarność czy odporność, że VW poleca do motorów z PD tylko takie oleje.?

Czy są Forumowiecze, którzy odważyli się zalać do PD olej o b.dobrych parametrach (może lepszych niż te w polecanych olejach) i jakie są Ich wrażenia.

Będę przepatrywał to forum, bo może odpowiedź już jest, ale jakby ktoś pomógł ...... Dzięki bardzo.

Opublikowano

Zbychu, wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są na 3-4 ostatnich stronach tego wątku

głowne informacje sa na samej górze

Opublikowano
Witam! Zalogowałem się na tym forum by znaleźć odpowiedź na pytanie, na które nie znalazłem gdzie indziej.

Czy ktoś wie, co takiego jest w oleju z normami volkswagenowskimi (505.01 - 507.00), jak specjalna smarność czy odporność, że VW poleca do motorów z PD tylko takie oleje.?

Czy są Forumowiecze, którzy odważyli się zalać do PD olej o b.dobrych parametrach (może lepszych niż te w polecanych olejach) i jakie są Ich wrażenia.

Będę przepatrywał to forum, bo może odpowiedź już jest, ale jakby ktoś pomógł ...... Dzięki bardzo.

Chodzi o kasę naturalnie. Każdy producent ma swoje normy i zbija na tym pokaźne kwoty.

Z PD jest jednak trochę inna bajka - olej musi wytworzyć odpowiednio trwały film na krzywkach, które popychają pompowtryskiwacz. Inaczej szybko się zużyją.

Czy można lać zwykły olej? Tylko na własne ryzyko.

Wysłane z prodiża.

Opublikowano

Dobrej jakości syntetyk 5W30/40 z HTHS > 3.5 i nie ma prawa być żadnego problemu z PD. W tym przypadku nie ma żadnego ryzyka....

Opublikowano

witam jako że to mój pierwszy post, po zakupie auta mam zamiar wymienić Olej filtry rozrząd, to najpierw mam pytanie o olej aktualnie jeździ na 15 w 40 jak wiadomo jest to mineralny czy mogę zejść na półsyntetyk ?

Opublikowano
witam jako że to mój pierwszy post, po zakupie auta mam zamiar wymienić Olej filtry rozrząd, to najpierw mam pytanie o olej aktualnie jeździ na 15 w 40 jak wiadomo jest to mineralny czy mogę zejść na półsyntetyk ?

koniecznie i to nawet na pełen syntetyk. Tylko trzeba by płukanke zrobić.

Opublikowano
noi tu jest drugie pytanie jeżeli silnik miał jakieś przeboje itp dlatego jest w nim mineralny to czy się nie rozszczelni, co ewentualnie od razu wymienić jakie uszczelki po podpięciu po komputer żadnych błędów nie miał poza ładowaniem ale to wina alternatora

Kolego, dostałes juz info z tym co trzeba zrobic

zadnego szajsu w postaci półsyntetyków :facepalm:

do Twojego auta polecam Motul X-cess 5W-40

zobaczysz jak elegancko na tym oleju pracuje silniczek

o reszte sie nie martw

zreszta info na ten temat masz na samej górze tej strony

Opublikowano
witam jako że to mój pierwszy post, po zakupie auta mam zamiar wymienić Olej filtry rozrząd, to najpierw mam pytanie o olej aktualnie jeździ na 15 w 40 jak wiadomo jest to mineralny czy mogę zejść na półsyntetyk ?

Kurde masakra silnik z turbo na oleju mineralnym, powiesic tego co to zrobil :D

Opublikowano

Pół Europy jeżdzi na olejach mineralnych tylko bogaci Polacy leja najdroższy olej do 15 letnich złomów.

Opublikowano

Tak

Wysłane z prodiża.

Opublikowano

Dla staruszków może i ok ale... moje 1Z łatwego życia ze mną nie ma. Ja się zastawiam, czy Millers XFD 5w-40 to nie za niskie progi dla mojego staruszka

Ojej to jaki Ty olej chcesz zalać skoro Millers to za niskie progi, jakaś kosmiczna technologia, zdradź tajemnicę ....

Nie napisałem, że Millers to za niskie progi, jeśli kogoś cytujesz i chwytasz za słówka to rób to z głową. Chodziło mi o XFD, myślę nad zmianą na XFS 5w-40.

Opublikowano
Pół Europy jeżdzi na olejach mineralnych tylko bogaci Polacy leja najdroższy olej do 15 letnich złomów.

to prawda.kupują najtańszeo oleje w marketach aby uzupelniać.

mało kto wymienia w terminie.

a i tak sypią setki tkm.

brat ma passka b4 tdi 90.

5 lat na mineralnym15w40 i silniczek miodzio.

na blacie 350 tkm

a ile naprawdę-kto wie

Opublikowano
Pół Europy jeżdzi na olejach mineralnych tylko bogaci Polacy leja najdroższy olej do 15 letnich złomów.

to prawda.kupują najtańszeo oleje w marketach aby uzupelniać.

mało kto wymienia w terminie.

a i tak sypią setki tkm.

brat ma passka b4 tdi 90.

5 lat na mineralnym15w40 i silniczek miodzio.

na blacie 350 tkm

a ile naprawdę-kto wie

A ja dla przykładu powiem, że raz widziałem passata z silnikiem AFN, regularnie serwisowany, co jeździł na dobrej oliwie i na blacie 300 tys km, bo tej jedynki z przodu już nie pokazywało:decayed: Tak, 1mln 300 tys km bez remontu, silnik dobrze pracował.

Opublikowano
Pół Europy jeżdzi na olejach mineralnych tylko bogaci Polacy leja najdroższy olej do 15 letnich złomów.

to prawda.kupują najtańszeo oleje w marketach aby uzupelniać.

mało kto wymienia w terminie.

a i tak sypią setki tkm.

brat ma passka b4 tdi 90.

5 lat na mineralnym15w40 i silniczek miodzio.

na blacie 350 tkm

a ile naprawdę-kto wie

A ja dla przykładu powiem, że raz widziałem passata z silnikiem AFN, regularnie serwisowany, co jeździł na dobrej oliwie i na blacie 300 tys km, bo tej jedynki z przodu już nie pokazywało:decayed: Tak, 1mln 300 tys km bez remontu, silnik dobrze pracował.

bo te silniki jak sie dba to tyle jeżdzą a ludzie się boja kupic z rzeczywistym przebiegiem 300-400tys km tylko wola kręcone z 500tys na 200tys. :decayed:

Opublikowano

Wypowiem sie w sprawie jaka miala miejsce 1-2 strony wczesniej typu w uk taki a taki olej to szajs a my polacy to ze dobry bo drogi tak w skrocie

Otoz bedec 4 lata w uk mialem 3 auta swoje i jezdzilem firmowymi transitami z przebiegami po 400 500 mil i szczerze to lali najtansze oleje i to katowalismy je tam sie na pol sprzegle latalo i piz*a redukcja i piz*a. Osobiscie lalem bo byl z gornej polki Castrol a te ktore tu wychwalacie niestety dolna polka to byla

Wiem ze mnie tu zjecie zaraz ale tez lubie zadbac o autko i nie zaluje na czesci czy olej,,,, ale tak szczerze po 10k to nawet h*j..wy olej daje rade a w uk malo kto Ci powie jak sprawdzic olej a zapytaj na jakim jezdzi to moze co 2 gi ci powie

Kupilem audi od naszej sprzataczki niby 1.6 silnik wsio wymieniane na czas itp....a jak do domu wrocilem w papiery zajrzalem jak ubezpieczalem to wyszlo ze 1,8 :polew:

Pytam sie babki kiedy i jaki olej filtry itd a ona co(sweetheart and from where I know ask my mechanic)kochany a skad ja mam to wiedziec musisz z moim mechanikiem pogadac to jak tak to dzwonie do goscia a on co? a jaki mialem taki wlalem

Audi miala 100 k mil powymienialem wszystkie plyny i szla 200km/h a jak sie jej pozbyc chcialem to spuscilem olej na tyle ze jak bagnet sie wyjelo to tylko kropelka na nim byla w wyrownawczym sucho zwykla woda i szczerze jezdzilem nia jeszcze 2 msc i piz*a opor i nic jej nie bylo( 190km/h-30km )jak tylko z 2 zmiany wracalem i odrazu gasilem Jednym slowem chcialem ja zakatowac zeby silnik ro***bac bo mialem juz vectre

Olej to nie konczacy sie temat i nigdy tego sie tu nie stwierdzi jaki jest

To co pisze producent te normy itd to sa zmuszeni do tego bo marketowy by ich wyprzedzil przeciez teraz to tylko o ta jeb...ekologie chodzi

Z castrola 10w przeszedlem na 5w valvoline i teraz tez sie zastanawiam co wlac ?

Nie chce krytykowac denerwowac itd poprostu najebane mamy ze tyle bulimy za te oleje i myslimy ze silnik nam 1miliona przekreci na tym oleju ale kto tyle bedzie tym jezdzil ? 2-3lata i znowu to samo

pozdro ziomki:hi:

aha po zmianie na rzadszy juz nie bierze oleju tyle co wczesniej czyli 0,7 na 10k teraz 0.3 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...