trepek Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Chyba ktoś się zapomina i posługuje się takim językiem jakby w knajpie do kogoś mówił. “Nie da się ukryć, że chamiejemy” – twierdzi prof. Kazimierz Krzysztofek
pastaldo Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Chyba ktoś się zapomina i posługuje się takim językiem jakby w knajpie do kogoś mówił.“Nie da się ukryć, że chamiejemy” – twierdzi prof. Kazimierz Krzysztofek Nie da się ukryć, do UK wyjeżdzają polacy a wracają prostacy The a4 bez urazy ale to nie rozmowa przy flaszce że co 2 słowo to przecinek. A tak nawiasem mówiąc to gubisz się w zeznaniach, najlpeirw piszesz o 1.6 później okazuje się 1.8 a w prfilu masz 1.9TDI. jak tylko z 2 zmiany wracalem i odrazu gasilem Tu tez mam pytanie co to wnosi do sprawy? W końcu jaki tam masz silnik? A jakie to wrażenie na 1.6 czy 1.8 robi gaszenie od razu silnika?Chciałes się popisać a nie bardzo Ci wyszło. To że w UK tak robią to nie świadczy o olejach tylko o pustakach którzy tylko leją paliwo i jeżdzą a potem kupuje od nich polak za grosze robi przekładke kierownicy i jeździ kolejne 500tys. Ty też się wiedzą pochwaliłeś jadąc oglądac 1.6 i zorientować się dopiero po kupnie jaki jest rzeczywiście silnik I na koniec plując na dobre oleje sam odszczekałes że po zmianie na "rzadszy" ubya mniej oleju
gigi amoroso Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 witam po prze4czytaniu 118stron z czego na kazdej bylo napisane zeby zmienic olej na full synt chce tak zrobic tylko mam jednak male pytanko...gdy kupilem<avf> nie wiedzialem jaki byl wczesniej olej wiec wlalem semi synt castrola od tego czasu przejechalem 20tys< zrobilem 2 zmiany co10> i nic sie nie dzieje silnik chodzi rowniutko a co najwazniejsze nie ubywa nic wiec nie wiem czy jest sens...nie zlinczujcie mnie i prosze poradzcie bo szczerze jestem mega zielony jesli chodzi o mechanike itp
Tommy Gun Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 To teraz ja poproszę o dobór oleju do silnika 3.0 tdi BKN. Moje typy to : MOTUL SPECIFIC VW 507.00 Liqui Moly TOP TEC 4200 5W-30 A może jeszcze coś innego, godnego polecenia do tego silnika ??
Rabbi Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Dla staruszków może i ok ale... moje 1Z łatwego życia ze mną nie ma. Ja się zastawiam, czy Millers XFD 5w-40 to nie za niskie progi dla mojego staruszka Ojej to jaki Ty olej chcesz zalać skoro Millers to za niskie progi, jakaś kosmiczna technologia, zdradź tajemnicę .... Nie napisałem, że Millers to za niskie progi, jeśli kogoś cytujesz i chwytasz za słówka to rób to z głową. Chodziło mi o XFD, myślę nad zmianą na XFS 5w-40. ja tam Millersa(xfe-pd 5w40)już nie zaleję.Na Motulu (specyfic 5w40) silnik mi chodził zdecydowanie ciszej
chopin Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 To teraz ja poproszę o dobór oleju do silnika 3.0 tdi BKN. Moje typy to :MOTUL SPECIFIC VW 507.00 Liqui Moly TOP TEC 4200 5W-30 A może jeszcze coś innego, godnego polecenia do tego silnika ?? zdecydowanie MOTUL , ja też zauważyłem poprawę co do kultury pracy a powiem szczerze że na początku sceptycznie podchodziłem do tematu
Carlos* Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zalewasz Motul Specific 507.00 do swojego auta na PD , pytanie po co ? @ Tommy Gun to twojego 3.0 TDI szczerze polecam coś z Amsoila DEO/AFL , lub ewentualnie Millers XFS 0W40 te oleje na pewno sprawdzą się u Ciebie bez obawy również o DPF.
Timonorsz Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam Jestem posiadaczem Audi A4 S-line 2.5 TD (110kW) przebieg 195 tys. km. Autko posiadam od niedawna i szczerze powiedziawszy w sprawach tehcnicznych jestem totalnym amatorem więc jeżeli mógłby ktoś mógłby poradzić jaki olej do niego stosować byłbym wdzięczny. Z góry dzięki za pomoc.
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 WitamJestem posiadaczem Audi A4 S-line 2.5 TD (110kW) przebieg 195 tys. km. Autko posiadam od niedawna i szczerze powiedziawszy w sprawach tehcnicznych jestem totalnym amatorem więc jeżeli mógłby ktoś mógłby poradzić jaki olej do niego stosować byłbym wdzięczny. Z góry dzięki za pomoc. Ja w tym silniku latałem na Mobil 1 0w40 Turbo Diesel oraz Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40. Norma 505.00 wymiana co 10 tys.
Timonorsz Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Dzięki za informacje. Przed chwilą na stronie MOTUL znalazłem też sugestje co do stosowania: 6100 Synergie+ 10W-40 lub 4100 Turbolight 10W-40. Ktośc coś może powiedzieć na ich temat?
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Dzięki za informacje. Przed chwilą na stronie MOTUL znalazłem też sugestje co do stosowania: 6100 Synergie+ 10W-40 lub 4100 Turbolight 10W-40. Ktośc coś może powiedzieć na ich temat? Do tego silnika w żadnym wypadku 10w40 ze względu na turbinę i wałki. Klasa lepkości np. 5w30 lub 0w40, 5w40 z normą 505.00. Jeżeli nie orientujesz się za bardzo w temacie tych silników to należy sprawdzić odmę. Odkręć sobie korek wlewu oleju i sprawdź czy nie ma syknięć, pierdnięć itp. oraz czy przypadkiem nie podskakuje.
The a4 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Widze ze nie do konca ze zrozumieniem ktos tu czyta a wiec Bedac w uk kupilem b4 od babki wyszedlem na zewnatrz ladna smiga to biore cena heheh pol tygodniowki miala byc 1.6 ale baba nawet nie wiedziala czym jezdzi . Tam nikt nie kupoje auta jak u nas jezdzi patrzy zaglada podoba ci sie to kupujesz a ile to warte 2 sprawa to ze nie chcialem sie bujac ze sprzedaniem i czasu na to nie mialem to postanowilem sprawdzic co to warte ile wytrzyma bo koledze zajerzdzali eskorty rovery itd a 3 ze nie zrozumial tu jeden o co mi chodzilo i od razu bo polaki tam kupuja katuja a potem przekladki ......chlopie k**wa nawet nie wiesz co mowisz jakie przekladki
pastaldo Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 mówiłem o przywożeniu tego do polski i przekładka kierownicy ale widze Ty z czytaniem tez masz problemy. A ten opis sytuacji kupowania samochodu to się nadaje do strefy śmiechu. "podoba ci sie to kupujesz" to gratuluje udanych zakupów i wypowiadania sie na temat wytrzymałości czegokolwiek.
chopin Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 ja pierdziele ludzie ! to nie jest wątek do tego żebyście sie nawzajem lali po mordach ! wchodze tu żeby poczytać o olejach i dyskutować na ten temat a tu ku... takie pierdolenie nie wiadomo po co !!! zlitujcie się i się kłóćcie na PW
pastaldo Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 ja pierdziele ludzie ! to nie jest wątek do tego żebyście sie nawzajem lali po mordach ! wchodze tu żeby poczytać o olejach i dyskutować na ten temat a tu ku... takie pierdolenie nie wiadomo po co !!! zlitujcie się i się kłóćcie na PW Jeśli Cię to az tak boli to masz 332 strony do czytania a 333 możesz ominąć skoro Cie drażni. A co można pisać o olejach na 333 stronach i je czytać to nie wiem Powinno każdemu wystarczyć to co jest podwieszone na górze.
PRZEMEKC Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 miałem AFN w a4 b5 co miał 400 tys.km przelotu u szwaba ,zalałem valvoline synpower 5w40 ( wiekszość starszych auta ma zalany olej z takim parametrem u szwaba ,marki różnej) zaraz po kupieniu auta,silnik rewelacyjnie śmigał, trasa 600km w jedna strone i z powrotem 600, praktycznie 0 ubytku oleju ,jazda wolniejsza i taka 195km/h .polecam olej .i nic sie nie rozszczelniło silnik suchu turbina extra az z pod tyłka uciekał,aktualnie sprzedałem juz pare miesiecvy temu auto ale nabywca chwali sobie ,a z kilku mechaników kazdy zalecał 10w40 a nawet 15w40. takie przebiegi to norma, ludzie 5 letnie auta maj po 320 tys.km i mają jeszcze prawdziwe książki serwisowe a w nich wpisy 0w30,5w30 i co ,i nic ,i nawet jak nie bedzie tej ksiazki to zaden mechanik co ma troche wiedzy nie zalej 10w40 a bo auto ma dpf np i zaden 10w40 mu nie podpasi . a wszystkie diesle od 8 do 10 lat z przebiegiem do 220 tys km na jednym z znanch portali mają urubione liczniki.
gigi amoroso Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 panowie prosze powiedzcie mi co mi da wymiana z semi na full przejechalem 20tys na semi i nic nie ubywa pali na dyg na najwieksze mrozy mimo ze bateria 75....przez to ze leje semi moze pasc turbo?moze cos jeszcze....pomozcie zanim bedzie za pozno:wink:
mlodyabc Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Do turbo musi być syntetyk. Zmieniaj szybko bo szkoda silnika i turbawki.
pastaldo Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 panowie prosze powiedzcie mi co mi da wymiana z semi na full przejechalem 20tys na semi i nic nie ubywa pali na dyg na najwieksze mrozy mimo ze bateria 75....przez to ze leje semi moze pasc turbo?moze cos jeszcze....pomozcie zanim bedzie za pozno:wink: spokojne sumienie A pozatym jesli samochód jeśli masz taki jak w profilu to pompowtryski Ci podziękują
gigi amoroso Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 w profilu mam pd ale mam avf to raczej nie to samo ja wiem ze to smieszne ale jestem bardziej zielony niz trawa dlatego was mecze o to...czyli tak jak mlodyabc napisal moze pasc turbo??w takim razie kupic "czysciciela"z motula wlac na pusty juz silnik ma pochodzic na wolnych chwile zlac i zalac full??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się