NYNA Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 W Carsie jak nie masz zniżek to cena Cię może powalić
PRZEMEKC Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 chyba ze idziesz do znajomegmo sklepu który zamawia tez w inetrcasie bo wszystkie sklepy z tamtad maja i da sie załatwic taniej, gigi jak dudków nie załujeswz wal do sklepu i kupuj i kamien z serca a jak nie to kup valvoline mst 5w30 lub durablend 5w40 , albo comma pd 5w40 czy tam prolife 5w30 w bankach 5l za dobre dudki w intercarsie i juz .i napeweno nie podrobiony bedzie jesli o to Ci chodzi
trepek Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 panowie czyli bez znaczenia czy 5w30 czy 5w40 byle bylby to syntetyk i spelnial normy 505,506,507?? i powiedzcie prosze czy norma 507 do dpf wplywa jakos negatywnie na silnik bez dpf?chodzi o to ze zamowilem wlasnie 5w30 motula norma 507 i jutro mam jeszcze mozliwosc zmienienia na 5w40<pytam bo kolega chopin napisal wczesniej ze wlasnie 5w40 do mego silnika powinien byc bo 5w40 cec**je się bardzo dobrymi osiągami , masz porównanie różnych parametrów i zachowania w róznych temperaturach i ten specific motula naprawde ma dobre osiągi. a u siebie zauważyłem tak jaby spokojniejszą/cichszą pracę silnika.także polecam. każdy olej dobry byle by nie rozlewany w Polsce (niestety) dzieki kolejna odp ktorej oczekiwalem jutro zmienie zamowienie na 5w40 i bedzie dobrze....sprzedawca odradzal mi zalanie czysciciela przed wymiana ale jak juz robie wymiane wg waszych wytycznych to zaleje czysciciela Z płukanką to bym się zastanowił ale decyzja należy do ciebie. Zalejesz to do silnika i mimo spuszczenia starego oleju część tej mikstury zostanie w zakamarkach silnika. Obecne oleje są mieszalne ze sobą dlatego zrób wymianę oleju a następną przy przebiegu ok 8 tkm i powinno być wszystko ok. Wiadomo płukanki są obecnie w modzie ale nie dajmy się zwariować na żywicy nikt nie jeździ a pierwsi właściciele pałowali te silniki przeważnie po 20-30 tkm i głowy sobie nawet nie zawracali jego stanem. A płukanka to jakiś kwas, co tłoki zżera i gumowe uszczelki? I co z tego, że parę kropel zostanie w zakamarkach silnika? Ehh... Piszesz a nawet nie wiesz czym jest płukanka (oczywiście markowa, dobra płukanka).
gigi amoroso Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 dzieki!! ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ---------- panowie czyli bez znaczenia czy 5w30 czy 5w40 byle bylby to syntetyk i spelnial normy 505,506,507?? i powiedzcie prosze czy norma 507 do dpf wplywa jakos negatywnie na silnik bez dpf?chodzi o to ze zamowilem wlasnie 5w30 motula norma 507 i jutro mam jeszcze mozliwosc zmienienia na 5w40<pytam bo kolega chopin napisal wczesniej ze wlasnie 5w40 do mego silnika powinien byc bo 5w40 cec**je się bardzo dobrymi osiągami , masz porównanie różnych parametrów i zachowania w róznych temperaturach i ten specific motula naprawde ma dobre osiągi. a u siebie zauważyłem tak jaby spokojniejszą/cichszą pracę silnika.także polecam. każdy olej dobry byle by nie rozlewany w Polsce (niestety) dzieki kolejna odp ktorej oczekiwalem jutro zmienie zamowienie na 5w40 i bedzie dobrze....sprzedawca odradzal mi zalanie czysciciela przed wymiana ale jak juz robie wymiane wg waszych wytycznych to zaleje czysciciela Z płukanką to bym się zastanowił ale decyzja należy do ciebie. Zalejesz to do silnika i mimo spuszczenia starego oleju część tej mikstury zostanie w zakamarkach silnika. Obecne oleje są mieszalne ze sobą dlatego zrób wymianę oleju a następną przy przebiegu ok 8 tkm i powinno być wszystko ok. Wiadomo płukanki są obecnie w modzie ale nie dajmy się zwariować na żywicy nikt nie jeździ a pierwsi właściciele pałowali te silniki przeważnie po 20-30 tkm i głowy sobie nawet nie zawracali jego stanem. A płukanka to jakiś kwas, co tłoki zżera i gumowe uszczelki? I co z tego, że parę kropel zostanie w zakamarkach silnika? Ehh... Piszesz a nawet nie wiesz czym jest płukanka (oczywiście markowa, dobra płukanka). trepek nie wiem czy to do mnie ale jesli tak to dokladnie nie mam pojecia o tym!!to ze niby moze baedziej zaszkodzic niz pomoc to sa to slowa sprzedawcy gdzie olej zamawial...na samym wstepie zaznaczylem ze jestem bardziej zielony niz trawa ,dlatego tez tu jestem i pytam doswiadczonych orady... przemekc no nie zaluje kwitow na puszke bo sie nie oplaca...olej zamowilem w sklepie na poczatku 5w30<5l 220zl>dzis zamienilem na 5w40 i szczerze nie wiem nawet czy tanszy czy drozszy bedzie
Krytias Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 to jeszcze jakbyscie mi powiedzieli gdzie mozna kupic pewny olej motula bo co wam bede mowil mieszkam w dziurze...ide do sklepu i slysze my tego nie sprzedajemy w innym ze nie maja pewnego zrodla a w ostatnim uslyszalem ze zrodlo pewne ale trzeba czekac 4 dni<zamawialem w piatek>i na 80%tylko bedzie wiec nie jestem pewny nawet tego ze w srode bede go mial-skandal!! A gdzie kolega ten olej zamawia.? Bo czytam o problemach z kupnem (jezdzenie do sklepu), z dostawa (termin) itd. Najprosciej zamowic olej u ktoregos z naszych kolegow z forum. Dobre ceny i szybka dostawa. Dzis zamawiam jutro dostaje. Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann Oil-Land - najtańsze oleje w sieci!!!
chopin Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 dzieki!!---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ---------- panowie czyli bez znaczenia czy 5w30 czy 5w40 byle bylby to syntetyk i spelnial normy 505,506,507?? i powiedzcie prosze czy norma 507 do dpf wplywa jakos negatywnie na silnik bez dpf?chodzi o to ze zamowilem wlasnie 5w30 motula norma 507 i jutro mam jeszcze mozliwosc zmienienia na 5w40<pytam bo kolega chopin napisal wczesniej ze wlasnie 5w40 do mego silnika powinien byc bo 5w40 cec**je się bardzo dobrymi osiągami , masz porównanie różnych parametrów i zachowania w róznych temperaturach i ten specific motula naprawde ma dobre osiągi. a u siebie zauważyłem tak jaby spokojniejszą/cichszą pracę silnika.także polecam. każdy olej dobry byle by nie rozlewany w Polsce (niestety) dzieki kolejna odp ktorej oczekiwalem jutro zmienie zamowienie na 5w40 i bedzie dobrze....sprzedawca odradzal mi zalanie czysciciela przed wymiana ale jak juz robie wymiane wg waszych wytycznych to zaleje czysciciela Z płukanką to bym się zastanowił ale decyzja należy do ciebie. Zalejesz to do silnika i mimo spuszczenia starego oleju część tej mikstury zostanie w zakamarkach silnika. Obecne oleje są mieszalne ze sobą dlatego zrób wymianę oleju a następną przy przebiegu ok 8 tkm i powinno być wszystko ok. Wiadomo płukanki są obecnie w modzie ale nie dajmy się zwariować na żywicy nikt nie jeździ a pierwsi właściciele pałowali te silniki przeważnie po 20-30 tkm i głowy sobie nawet nie zawracali jego stanem. A płukanka to jakiś kwas, co tłoki zżera i gumowe uszczelki? I co z tego, że parę kropel zostanie w zakamarkach silnika? Ehh... Piszesz a nawet nie wiesz czym jest płukanka (oczywiście markowa, dobra płukanka). trepek nie wiem czy to do mnie ale jesli tak to dokladnie nie mam pojecia o tym!!to ze niby moze baedziej zaszkodzic niz pomoc to sa to slowa sprzedawcy gdzie olej zamawial...na samym wstepie zaznaczylem ze jestem bardziej zielony niz trawa ,dlatego tez tu jestem i pytam doswiadczonych orady... przemekc no nie zaluje kwitow na puszke bo sie nie oplaca...olej zamowilem w sklepie na poczatku 5w30<5l 220zl>dzis zamienilem na 5w40 i szczerze nie wiem nawet czy tanszy czy drozszy bedzie jak napiszesz do dzika to jeszcze sie miło zaskoczysz ceną tego motula i będziesz miał z pewnego źródła i przy okazji jeszcze rozwieje wątpliwości co do wyboru oleju.
gigi amoroso Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ku**a zwariowalem!!dzwoni do mnie sprzedawca ze nie ma 5w40 z norma 507 tylko z 506 ale oni nie maja skad tego oleju wziac!!gdzie zamawiam w przemyslu 70tys mieszkancow a czuje sie jak w kazachstanie<nie ublizajac nikomu> zrobie obiad i zabieram sie za pisanie do kolegi dzika bo idzie zwariowac:doh:
Krytias Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ku**a zwariowalem!!dzwoni do mnie sprzedawca ze nie ma 5w40 z norma 507 tylko z 506 ale oni nie maja skad tego oleju wziac!!gdzie zamawiam w przemyslu 70tys mieszkancow a czuje sie jak w kazachstanie<nie ublizajac nikomu> zrobie obiad i zabieram sie za pisanie do kolegi dzika bo idzie zwariowac:doh: Alez Ty masz problemy... Sorry za OT PS. Masz telefon w domu... to zadzwon do kogos z tych linkow które podałem. Powiedz co masz za auto i jakiej firmy chcesz olej. A koledzy dobiora ci to co nalezy. Dzis juz nie wyszla ale jutro napewno. I po problemie. I zawsze działasz według tego schematu. "Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych m.in. o oznaczeniach AWX, AVF, AVB, AJM, BKE oraz 2.0TDI - BLB, BNA, BRE (wersje bez DPF) opartych na systemie pompowtrysków czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00" A czy SPECIFIC robi szał, czy nie to juz sprawa dyskusyjna. U Ciebie napewno zrobi po... Castrolu 10w40 I płukanka po tym starym oleju przed nowym...Była by wskazana.
gigi amoroso Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ku**a zwariowalem!!dzwoni do mnie sprzedawca ze nie ma 5w40 z norma 507 tylko z 506 ale oni nie maja skad tego oleju wziac!!gdzie zamawiam w przemyslu 70tys mieszkancow a czuje sie jak w kazachstanie<nie ublizajac nikomu> zrobie obiad i zabieram sie za pisanie do kolegi dzika bo idzie zwariowac:doh: Alez Ty masz problemy... Sorry za OT PS. Masz telefon w domu... to zadzwon do kogos z tych linkow które podałem. Powiedz co masz za auto i jakiej firmy chcesz olej. A koledzy dobiora ci to co nalezy. Dzis juz nie wyszla ale jutro napewno. I po problemie. I zawsze działasz według tego schematu. "Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych m.in. o oznaczeniach AWX, AVF, AVB, AJM, BKE oraz 2.0TDI - BLB, BNA, BRE (wersje bez DPF) opartych na systemie pompowtrysków czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00" A czy SPECIFIC robi szał, czy nie to juz sprawa dyskusyjna. U Ciebie napewno zrobi po... Castrolu 10w40 I płukanka po tym starym oleju przed nowym...Była by wskazana. no przeciez napisalem ze tak zrobie:naughty: dzieki ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ---------- sorry za post pod postem ale chcialem powiedziec ze pro choice i oliwa na jutro z filtrami u mnie dzieki
siemasz007 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 uwielbiam ten wątek 5w40 Motula zamówiony, zdam relacje po pierwszych 3 tys km
mlodyabc Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Zamówisz u dzika to na drugi dzień oliwa u Ciebie będzie.
chopin Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ku**a zwariowalem!!dzwoni do mnie sprzedawca ze nie ma 5w40 z norma 507 tylko z 506 ale oni nie maja skad tego oleju wziac!!gdzie zamawiam w przemyslu 70tys mieszkancow a czuje sie jak w kazachstanie<nie ublizajac nikomu> zrobie obiad i zabieram sie za pisanie do kolegi dzika bo idzie zwariowac:doh: Alez Ty masz problemy... Sorry za OT PS. Masz telefon w domu... to zadzwon do kogos z tych linkow które podałem. Powiedz co masz za auto i jakiej firmy chcesz olej. A koledzy dobiora ci to co nalezy. Dzis juz nie wyszla ale jutro napewno. I po problemie. I zawsze działasz według tego schematu. "Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych m.in. o oznaczeniach AWX, AVF, AVB, AJM, BKE oraz 2.0TDI - BLB, BNA, BRE (wersje bez DPF) opartych na systemie pompowtrysków czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00" A czy SPECIFIC robi szał, czy nie to juz sprawa dyskusyjna. U Ciebie napewno zrobi po... Castrolu 10w40 I płukanka po tym starym oleju przed nowym...Była by wskazana. no przeciez napisalem ze tak zrobie:naughty: dzieki ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ---------- sorry za post pod postem ale chcialem powiedziec ze pro choice i oliwa na jutro z filtrami u mnie dzieki filtry jakie wziąłeś ? Mann ?
PRZEMEKC Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 dzieki!!---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ---------- panowie czyli bez znaczenia czy 5w30 czy 5w40 byle bylby to syntetyk i spelnial normy 505,506,507?? i powiedzcie prosze czy norma 507 do dpf wplywa jakos negatywnie na silnik bez dpf?chodzi o to ze zamowilem wlasnie 5w30 motula norma 507 i jutro mam jeszcze mozliwosc zmienienia na 5w40<pytam bo kolega chopin napisal wczesniej ze wlasnie 5w40 do mego silnika powinien byc bo 5w40 cec**je się bardzo dobrymi osiągami , masz porównanie różnych parametrów i zachowania w róznych temperaturach i ten specific motula naprawde ma dobre osiągi. a u siebie zauważyłem tak jaby spokojniejszą/cichszą pracę silnika.także polecam. każdy olej dobry byle by nie rozlewany w Polsce (niestety) dzieki kolejna odp ktorej oczekiwalem jutro zmienie zamowienie na 5w40 i bedzie dobrze....sprzedawca odradzal mi zalanie czysciciela przed wymiana ale jak juz robie wymiane wg waszych wytycznych to zaleje czysciciela Z płukanką to bym się zastanowił ale decyzja należy do ciebie. Zalejesz to do silnika i mimo spuszczenia starego oleju część tej mikstury zostanie w zakamarkach silnika. Obecne oleje są mieszalne ze sobą dlatego zrób wymianę oleju a następną przy przebiegu ok 8 tkm i powinno być wszystko ok. Wiadomo płukanki są obecnie w modzie ale nie dajmy się zwariować na żywicy nikt nie jeździ a pierwsi właściciele pałowali te silniki przeważnie po 20-30 tkm i głowy sobie nawet nie zawracali jego stanem. A płukanka to jakiś kwas, co tłoki zżera i gumowe uszczelki? I co z tego, że parę kropel zostanie w zakamarkach silnika? Ehh... Piszesz a nawet nie wiesz czym jest płukanka (oczywiście markowa, dobra płukanka). trepek nie wiem czy to do mnie ale jesli tak to dokladnie nie mam pojecia o tym!!to ze niby moze baedziej zaszkodzic niz pomoc to sa to slowa sprzedawcy gdzie olej zamawial...na samym wstepie zaznaczylem ze jestem bardziej zielony niz trawa ,dlatego tez tu jestem i pytam doswiadczonych orady... przemekc no nie zaluje kwitow na puszke bo sie nie oplaca...olej zamowilem w sklepie na poczatku 5w30<5l 220zl>dzis zamienilem na 5w40 i szczerze nie wiem nawet czy tanszy czy drozszy bedzie ok. i tu masz gigi amoroso u mnie piatke+ ,ja tam jestem wyznawcą religi, jak trzeba zmieniaj kupuj płać,po kij masz sie zamartwiać że podróbka srubka czy kapusta,napeweno masz w okolicy sklep z dobrymi referencjami,a jesli w niedalekim poblizu jest intercars lub jakas inna renomowana hurtownia to na 100% taki sklep wezmie z tamtad motula,u mnie w oklicy jest wiele sklepów moto jeden jest zwłaszcza ok,ale powiem ci ze dzis jak byłem to w zadnym od reki motula nie dostałbym gdybym chciał kupic, jak wszedzie mówią bardzo mało go sprzedaja bo wiekszosc ludzi nawet z powodu 10zł kupi inny tez o praktycznie takich samych a napweno drastycznie nie gorszych parametrach,a w 2 sklepach powiedzieli tak jak ktos robił chemie dla motorów to niech dalej ja robi, w kontekscie dla motula:undecided: a tak z innej beki- dzis znajomy zalał Shell Helix Diesel HX7 AV 5W-30 i powiem ze pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne ciekawa oliwa a tun link test dawnych oliw co moze trche powiedziec o samych firmach http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf i tu test z zagranicznego portalu bardzo ciekawy po angielsku ale mozna se przetłumaczyc Best Synthetic Oil – Compare Reviews and Rankings | Bestcovery
dadis82 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Może teraz coś z innej beczki... Znajomy na dniach kupił w UK GOLFA V 2.0TDI, 140KM z 2004r. i podjechał do polskiego mechaniora zapytać jaką oliwkę ma kupić do wymiany, a ten polecił mu 10W40!!! hehe
PRZEMEKC Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 przerabiałem to jak kiedys miałem afn i z ciekawosci pytałem mechaniorów co by polecali wszyscy zgodnym chórem 10w40 czy 400tkm czy 150tkm i tak zalałem 5w40 bo odrazu tak postanowiłem
rikardo Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 panowie czyli bez znaczenia czy 5w30 czy 5w40 byle bylby to syntetyk i spelnial normy 505,506,507?? i powiedzcie prosze czy norma 507 do dpf wplywa jakos negatywnie na silnik bez dpf?chodzi o to ze zamowilem wlasnie 5w30 motula norma 507 i jutro mam jeszcze mozliwosc zmienienia na 5w40<pytam bo kolega chopin napisal wczesniej ze wlasnie 5w40 do mego silnika powinien byc bo 5w40 cec**je się bardzo dobrymi osiągami , masz porównanie różnych parametrów i zachowania w róznych temperaturach i ten specific motula naprawde ma dobre osiągi. a u siebie zauważyłem tak jaby spokojniejszą/cichszą pracę silnika.także polecam. każdy olej dobry byle by nie rozlewany w Polsce (niestety) dzieki kolejna odp ktorej oczekiwalem jutro zmienie zamowienie na 5w40 i bedzie dobrze....sprzedawca odradzal mi zalanie czysciciela przed wymiana ale jak juz robie wymiane wg waszych wytycznych to zaleje czysciciela Z płukanką to bym się zastanowił ale decyzja należy do ciebie. Zalejesz to do silnika i mimo spuszczenia starego oleju część tej mikstury zostanie w zakamarkach silnika. Obecne oleje są mieszalne ze sobą dlatego zrób wymianę oleju a następną przy przebiegu ok 8 tkm i powinno być wszystko ok. Wiadomo płukanki są obecnie w modzie ale nie dajmy się zwariować na żywicy nikt nie jeździ a pierwsi właściciele pałowali te silniki przeważnie po 20-30 tkm i głowy sobie nawet nie zawracali jego stanem. A płukanka to jakiś kwas, co tłoki zżera i gumowe uszczelki? I co z tego, że parę kropel zostanie w zakamarkach silnika? Ehh... Piszesz a nawet nie wiesz czym jest płukanka (oczywiście markowa, dobra płukanka). Jak dla mnie to możesz zalać nawet gorącej smoły i następnie płukać ten silnik na zmianę. Wyraziłem swoja opinie a do tego chyba służy forum. Trochę obserwuję ten temat i płukanki pojawiły się w pewnym okresie jako rewelacyjny środek do czyszczenia silnika. Nie należę do grupy napaleńców, którzy płuczą silniki przy każdej wymianie lecz wymieniam regularnie olej i nie ma tam co płukać a usuwaniem różnych zanieczyszczeń zajmuje się dobry olej i filtr oleju. Mało tego sam producent motula jakiś czas temu informował, że jego produkt jest mieszalny z innymi olejami a obecnie nawet oleje 15W40 mają dodatki myjące. Panowie trochę zdrowego rozsądku a nie poddawać się bezkrytycznie wszystkiemu co chce się nam opchnąć za nie małą kasę. A co do ilości która zostaje w silniku to nie jest to parę kropel jak próbujesz tu sugerować.
PRZEMEKC Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 olej wrzecionowy na płukanie ''olej stosowany do smarowania szybkobieżnych i lekko obciążonych łożysk oraz do przepłukiwania silników samochodowych'' wiem wiem sa przeciez płukanki,
Dev Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Info z książek za czasów Gomułki Teraz już się tego nie stosuje zmieniły się pasowania w silnikach
gigi amoroso Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 filtry jakie wziąłeś ? Mann ? tak chopin sprzedawali mann i jakies jeszcze no i tansze na zyczenie ale ile bym zaoszczedzil 15-20zl?gra nie warta swieczki...zapomnialem tylko przeciwpylkowy zamowic ale to juz u siebie kupie
chopin Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 filtry jakie wziąłeś ? Mann ? tak chopin sprzedawali mann i jakies jeszcze no i tansze na zyczenie ale ile bym zaoszczedzil 15-20zl?gra nie warta swieczki...zapomnialem tylko przeciwpylkowy zamowic ale to juz u siebie kupie no dobrze o to chodziło właśnie , żebyś czasem do dobrego oleju nie załadował badziewiastego filtra , Mann i Knecht są bardzo dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się