Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj Dana :)

Pozostań przy 5W40, ale markę sama wybierz :wink:.

Witaj Dawidzie...

Chyba wiec pozostane przy tym co mam, czyli Millers Oils XFD 5w40

Czy osądzałes mnie inaczej?

Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany at 14:26 ----------

Albo wszyscy dobrze grają albo masz doradców :decayed::polew::polew::polew::polew:

Hej Tomku... nie ma jak ruletka olejowa... :wink:

Miłego dnia

Dana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chyba wiec pozostane przy tym co mam, czyli Millers Oils XFD 5w40

Również witam koleżankę ponownie w temacie:)

A przy XFD 5W40 to niestety zostać będzie Ci ciężko bo Millers wycofał go z produkcji i zastąpił nowym produktem XF LL 5W40.

To już jest olej Mid Saps. Jest to jeden olej zarówno do silników VP jak i PD.

No chyba że znajdziesz jakieś ostatnie sztuki gdzieś:D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mialem Millersa XFD 5w-40, aktualnie mam Valvoline DuraBlend 5w-40. Na Valvoline jest ciszej :-) I chyba mniej go ubywa ale narazie testuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem ustawiony na wymianę na ich koszt (ASO). Nie chcą się kłócić, powiedzieli że będę zadowolony i wymienią mi na 5W30 z normą 507.00, chociaż serwisant twierdził,iż to nie ma aż takiego znaczenia. Od 4 lat mam 5W30 i taki chcę aby był do końca (DPFa) :) .

to niech obetnie se jaja ,przecież to bez znaczenia narząd,hah

---------- Post dopisany at 00:32 ---------- Poprzedni post napisany at 00:26 ----------

Chcialbym sie tylko upewnic czy do AHF 1.9TDi (Golf IV), smialo lac 5W40, czy jednak 10W40 tak jak radza na forum golfa ... ?

valvoline synpower 5w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie tylko upewnic czy do AHF 1.9TDi (Golf IV), smialo lac 5W40, czy jednak 10W40 tak jak radza na forum golfa ... ?

Zawsze ppdziwialem to forum....

Druciarze coraz lepsi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze podziwialem to forum....

Druciarze coraz lepsi...

Nareszcie konkretny wpis w temacie... nie zartuje.

Podoba mi sie humor i realizm kolegi devastation...

Czesc Tomeczku, co u Ciebie, jak tam kotki?

Miłego dnia :smiley:

---------- Post dopisany at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ----------

A przy XFD 5W40 to niestety zostać będzie Ci ciężko bo Millers wycofał go z produkcji i zastąpił nowym produktem XF LL 5W40.

Witaj Macku

Własnie widze na stronie u Ciebie ze zmiany nastąpiły w Millersie.

I to nie tylko w opakowaniach ale i w cenach.

Moze rzeczywiscie zmienie na Valvoline tak jak pisze kolega trepek.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Millers musial ujednolicic game produktow. Boje sie ze spadla jakosc wraz z tym zabiegiem.

Powiem szczerze ze po wielu testach z olejami w roznych autach (przewaznie firmowych TDI) wrocilem do Motula i tu mi dobrze.

Wysłane z prodiża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że Ci którzy pozrywali z Motulem wracają teraz do niego z pokorą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej z nostalgia... jest to najlepszy wybor cena/jakosc.

Wysłane z prodiża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ... :thumbup1:

Kupuje Motula to wiem co mam... a inne marki typu LIQUI MOLY czy VALVOLINE coraz częściej lubią robić olej "technologia syntetyczna" czy sprzedawać regenerowany przepracowany olej i reklamując się że dają o środowisko :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ... :thumbup1:

Kupuje Motula to wiem co mam... a inne marki typu LIQUI MOLY czy VALVOLINE coraz częściej lubią robić olej "technologia syntetyczna" czy sprzedawać regenerowany przepracowany olej i reklamując się że dają o środowisko :facepalm:

Dowody, konkretne poproszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A proszę bardzo ...

Czym jest NextGen? - Valvoline NextGen

Dlaczego olej silnikowy z recyklingu? - Valvoline NextGen

W przypadku LIQUI MOLY też trzeba dochodzić czy kupujemy olej syntetyczny czy technologie syntetyczną lub jeszcze bardziej czy olej 5W40 jest olejem syntetycznym czy półsyntetycznym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku LIQUI MOLY też trzeba dochodzić czy kupujemy olej syntetyczny czy technologie syntetyczną lub jeszcze bardziej czy olej 5W40 jest olejem syntetycznym czy półsyntetycznym...

Oleje silnikowe - samochody osobowe

Jak byk podział na syntetyczne, technologie syntetyczną, półsyntetyki i mineralne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Millers musial ujednolicic game produktow. Boje sie ze spadla jakosc wraz z tym zabiegiem.

Powiem szczerze ze po wielu testach z olejami w roznych autach (przewaznie firmowych TDI) wrocilem do Motula i tu mi dobrze.

Wysłane z prodiża

Nie ty pierwszy swego czasu śledziłem forum octavii gdzie goście nakręcali się nawzajem napędzając na różne marki. Po testach dochodzili do tego samego zdania. Teraz siostra zalała specyfika 505.01 gdzie podczas zalania serwis skody stwierdził, że jest to bardzo dobry produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A proszę bardzo ...

Czym jest NextGen? - Valvoline NextGen

Dlaczego olej silnikowy z recyklingu? - Valvoline NextGen

W przypadku LIQUI MOLY też trzeba dochodzić czy kupujemy olej syntetyczny czy technologie syntetyczną lub jeszcze bardziej czy olej 5W40 jest olejem syntetycznym czy półsyntetycznym...

Cabanmat bez obrazy, ale powinieneś odwiedzić okulistę. Akurat strona LM jest wyjątkowo przejrzysta i zrozumiała, jeżeli chodzi o podział oleju. Odwiedź porządny sklep motoryzacyjny i zaopatrz się w ulotkę Liqui Moly "Wszystko o olejach silnikowych". Bo póki co wydajesz opinie, nie mając bladego pojęcia o rzeczywistości. Gdybyś jeszcze zadbał o merytoryczną stronę swojej wypowiedzi, to bym to zrozumiał. A tak trwa jakiś murzyński gangbang i każdy odwiedzający ten wątek musi wiedzieć, że śpisz z Motulem pod poduszką bo reszta jest zła. Dlaczego - bo jest zła i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez ostatnio wlalem LM 5W-40 synthoil high tech-a

Wrazenia jak najbardziej pozytywne

Plukanka LM byla przed :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommi... wszyscy wiemy że jesteś fanem LM :polew:

Biorąc pod uwagę twój podpis oraz rodzaj aktywności w tym wątku zabrzmiało to co najmniej dziwnie. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommi... wszyscy wiemy że jesteś fanem LM :polew:

I kolejny pościk do kolekcji, prawda ??

A skoro stwierdziłeś, że jestem fanem LM to powiem Ci coś. Postanowiłem przetestować kilka produktów z ich gamy, m.in. Ceratec, Engine Flush, Diesel Systempflege, Super Diesel Additiv, Diesel Spulung, Getriebe Oil Additiv oraz HydroStobel Additiv. Ku twojemu zmartwieniu każdy z nich przyniósł pożądany efekt tj. zgodny z opisem. Najbardziej jednak zaskoczył mnie dodatek do układu Common Rail, który po 3-4 opakowaniach wyeliminował całkowicie pewien problem.

Wiedz, że w Niemczech, na każdej stacji, masz półeczki wypełnione olejami Shell oraz LM. Czyżby nasi zachodni sąsiedzi gloryfikowali dziadostwo ? - nie sądzę. Zastanów się dlaczego ludzie z forum kupują rzeczy/części Made In Germany, skoro mogliby kupić na przykład wahacze Febiego wyprodukowane w Chinach albo Noname.

Nie jestem wybitnym znawcą mechaniki i tak dalej, aczkolwiek wszystkie wymiany oleju w rodzinnych autach przeprowadzam osobiście, po obszernej lekturze kart z charakterystyką. Testowałem Valvoline, Mobila, Castrola, Shella oraz Liqui Moly. Zdanie mam wyrobione i w sumie to moja sprawa, nie zamęczam jednak innych tym, że jestem fanem LM. Ty natomiast oczekujesz wiele, nie dając od siebie nic, byle pokłapać jak stara przekupa na targu. Zadaj sobie kiedyś trud lektury lub przetestuj oliwy innych markowych producentów. Od razu będzie to inaczej wyglądało.

No i gratuluję uśmiechu, śmiech to zdrowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam się do wymiany oleju w mojej b8 silnik 2.0TDI CAGA. Obecnie auto jeździ na oleju Castrol Edge Proffesional teraz zastanawiam się nad zalaniem czegoś innego. Castrol Vs Motul Vs LM ? co z tej trójki na dzień dzisiejszy byście mi polecili ? czy przy każdej wymianie oleju na inną firmę trzeba robić płukankę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...