Fido Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ten olej ma specyfikację 505.01 więc się jak najbardziej nadaje. Ja takim mam zalany.
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ale nie masz DPFa a Kolega ma i powinien wlac 5w-30
Awra Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Panowie ja DPFa nie mam, więc jaka to różnica czy będzie 5w-30 czy 5w-40, według forum powinno być 5w-40, a według gościa w sklepie 5w-30...wgl nie wiem czy można sobie tak zmieniać, nie wiem też na jakim jeździło auto do tej pory, ale wolę zalać taki na którym powinno auto jeździć, więc?
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jezeli na 100% jesteś pewien ze nie masz DPFa to lejesz 5w40 z normą 505.01
Awra Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jestem pewien, bo ostatnio miałem wycinany to co mam temu Panu powiedzieć w sklepie, czy nie wyprowadzać go z błędu i kupić co mi potrzeba?
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wysraj sie na typa i kup to co potrzebujesz. Typ kieruje sie marką modelem silnikiem i innymi g....mi. Nie wie ze po wywaleniu DPFu nie trzeba juz 5W30 Tylko 5w40 505.01
PRZEMEKC Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wysraj sie na typa ... ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- najlepiej na lade,nie zapomnij rozmazać ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ---------- tzn powiedz Panu ze ze masz nie seryjne auto bez puchy i ze 5w40 lepiej ochroni Twój motorek,
Awra Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wysraj sie na typa i kup to co potrzebujesz. Fachowa opinia dobra dzięki Spróbuję coś sam poczytać czemu 5w-40 a nie 30
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 30 jest lana tylko i wylacznie ze wzgledu na DPF 40 lepiej chroni silnik
BoskiEnrike Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witajcie. Kupiłem niedawno swoje pierwsze A4 i jest jeden mankament. Jest zalane półsyntetykiem. Przebieg ma 210k i chcę natychmiast zmienić na pełny syntetyk. Napiszecie mi jak się fachowo zabrać do takiej zmiany oleju i jaki konkretny olej wybrać, z jakiego źródła kupować? Dzięki za wszelkie uwagi.
jihaad Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 No, kierwa, od kilku lat to piszemy w tym wątku. Może poczytasz?
BoskiEnrike Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Postów tu jest tyle co odcinków w Modzie na sukces ale ok spróbuje poczytać może znajdę coś mądrego, chyba że wcześniej ktoś krótko i na temat napisze bo na tym mi zależy.
VesslaN Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Koledzy - poeracam ... jeśli nie Castrol ... czy ten olej będzie dobrzy i mogę go śmiało brać? (w ramach przypomnienia 2.0 TDI z filtrem cząstek 140KM , 2006r.) Motul Specific 504.00-507.00 5W30 5L OIL-LAND pozdrawiam
POWER-KRIS Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Każdy który posiada normę 507, czyli ten specific jak najbardziej. Chyba najlepsza opcja. Sony Xperia Tapatalk Pro.
jihaad Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Postów tu jest tyle co odcinków w Modzie na sukces ale ok spróbuje poczytać może znajdę coś mądrego, chyba że wcześniej ktoś krótko i na temat napisze bo na tym mi zależy. Obejrzyj kilka, kilkanaście ostatnich odcinków i będziesz wiedział o co chodzi.
stefan1986 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 To jeszcze ja zapytam, czy podczas zmiany dotychczasowego oleju Motul Specific 5W30 507.00 na Motul Specific 5W40 505.01, mogę po zlaniu pierwszego zalać drugim czy wypadałoby zrobić jakąś płukankę? Pytanie dotyczy mojego BPW z wykastrowanym DPF. Bo po przeczytaniu postów powyżej widzę, że zmiana ma sens z racji na lepszą ochronę silnika przez 5W40, jeśli tak nie jest to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
trepek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mozesz zrobic plukanke, nic sie nie stanie.
stefan1986 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 no tak myślałem, że można zrobić płukankę jednak mimo wszystko wolałbym tego uniknąć. Natomiast w poprzednim poście chodziło mi raczej czy nic się nie stanie jeśli resztki 5w30 zmieszają się z nową oliwą 5w40 i czy ktoś już tak robił bez uprzedniej płukanki? Bo jeśli nie to wolę nie ryzykować i zaleje jak do tej pory 5w30 507.00
jihaad Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nic sie nie stanie, nie musisz płukać. Możesz nawet zmieszać pół na pół 15w40 z 5w40 i otrzymasz cos w rodzaju 10w40 o blizej nieokreslonych parametrach. Lej śmiało tego 5w40 i nie przejmuj sie pierdołami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się