cabanmat Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) X-Clean jest już pod pompowtryski, Ty masz pompe.Czyli szukaj olejów pod starszą normę dla pomp 505, a nie 505.01 pod pompowtryski. Decyduj się na takie oliwy jak Motul X-Cess 5W40, Liqui Moly High Tech 5W40 Motul chyba będzie najlepsze w sekcji cena/jakość, sam na nim jeżdżę już któryś interwał... Edytowane 19 Grudnia 2014 przez cabanmat
dawid_92 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ok ok. X-cess wziazc,? Cos bardziej?
cabanmat Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Słuchaj...rocznik auta masz 1998, silnik już pewnie nie jedno widział, więc X-Cess myślę, że będzie adekwatny U Wandeja masz w cenie 130zł za bańkę 5L + do tego filterek oleju KNECHT Made in Austria i Fruuu W szukajce Motula pokazuje, że ... Pojemność układu smarowania 3,8 litrów Więc wymienisz oliwę i będziesz miał jeszcze jakieś 1,5L na zbyciu Ponadto w danych katalogowych X-Cess ma punkt płynięcia -36 więc i na zimę jak znalazł. Jak chcesz dbać o motor to zmniejsz interwał wymiany np. do 10tyś km i będzie cycuś Więc leć po ten towar i Hejaaa https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/8100-x-cess-5w40?f[range]=25 Edytowane 19 Grudnia 2014 przez cabanmat
dawid_92 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Akurat filterki używam z Filtrona Zawsze staram sie zmieniac olej co 10tys, ostatnio z braku czasu zmienilem po 13tys. Chociaz od kwietnia zrobilem tyle km do teraz. 8100x-cess
tomasz102 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Najoptymalniej do 10 000 km Edytowane 25 Grudnia 2014 przez tomasz102
dawid_92 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Oleje liquid moly są lepsze od motula to wiadomo. Tylko nie wiem na który się zdecydować. W styczniu planuję wymianę oleju z 10w40 na 5w40 tylko właśnie się zastanawiam, który najlepiej wziąść. A4 b5 1.9TDI 110km, przebieg 255 tysięcy. Na zwykłej pompie bez pompowtrysków. Planuję nim długo jeździć. Edytowane 25 Grudnia 2014 przez dawid_92
endriuu Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Dlaczego wiadomo? Wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Olej Liquid Moly znajduje sie na niemieckiej stronie w najlepszej trójce gdzieś ostatnio czytałem
tomasz102 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Oleje liquid moly są lepsze od motula to wiadomo. Tylko nie wiem na który się zdecydować. W styczniu planuję wymianę oleju z 10w40 na 5w40 tylko właśnie się zastanawiam, który najlepiej wziąść. A4 b5 1.9TDI 110km, przebieg 255 tysięcy. Na zwykłej pompie bez pompowtrysków. Planuję nim długo jeździć. Mamy takie same sliniki Oto moje porównanie tych oliw: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/301224-motul-8100-x-cess-5w40-vs-liqui-moly-diesel-synthoil-5w40/
cabanmat Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Dawid przecież pytałeś już ostatnio... Odpowiedź miałeś od wszystkich... Motul Xcess, LM Synthoil High Tech. Oczywiście wszystko 5W40 z normą 505. Po co pytać sto razy o jedno i to samo rozdrapując rany... Tomasz zauważ tylko, że LM Synthoil Diesel 5W40 nie posiada normy 505 (w przeciwieństwie do LM Synthoil High Tech 5W40) Edytowane 25 Grudnia 2014 przez cabanmat
endriuu Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Olej Liquid Moly znajduje sie na niemieckiej stronie w najlepszej trójce gdzieś ostatnio czytałem A jakie.to ma znaczenie? Co to za test? Wysłane z prodiża
Onkel Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Olej Liquid Moly znajduje sie na niemieckiej stronie w najlepszej trójce gdzieś ostatnio czytałemA jakie.to ma znaczenie? Co to za test?Wysłane z prodiża Żaden ale ten co zrobił Tomasz102.... Różnice slychac
tomasz102 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Dawid przecież pytałeś już ostatnio... Odpowiedź miałeś od wszystkich... Motul Xcess, LM Synthoil High Tech. Oczywiście wszystko 5W40 z normą 505. Po co pytać sto razy o jedno i to samo rozdrapując rany... Tomasz zauważ tylko, że LM Synthoil Diesel 5W40 nie posiada normy 505 (w przeciwieństwie do LM Synthoil High Tech 5W40) http://www.liquimoly.co.rs/e-shop/files/pdf_documentation/pdf_file/1316_1340-1341%20Diesel%20Synthoil%20SAE%205W-40_EN.pdf Według informacji z ich strony posiada Mowa o VW 505
cabanmat Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) O masz... a kiedyś lukałem na ich stronce i nie było... Specyfikacje: ACEAB4-04; API CF http://www.liqui-moly.pl/produkty/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe/syntetyczne/diesel-synthoil-5w-40-1341-detail Edytowane 25 Grudnia 2014 przez cabanmat
Onkel Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 O masz... a kiedyś lukałem na ich stronce i nie było... Specyfikacje: ACEAB4-04; API CF http://www.liqui-moly.pl/produkty/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe/syntetyczne/diesel-synthoil-5w-40-1341-detail Nie działa link
tomasz102 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Na polskiej stronie nie mają pełnej informacji.
cabanmat Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 O masz... a kiedyś lukałem na ich stronce i nie było... Specyfikacje: ACEAB4-04; API CF http://www.liqui-moly.pl/produkty/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe/syntetyczne/diesel-synthoil-5w-40-1341-detail Nie działa link Mi działa...
tomasz102 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Ktoś usunął mój temat z konfrontacją Motula z LM. W sumie nie mam pojęcia dlaczego znalazł się on w koszu.. Dam to tutaj, przecież forum chyba jest od tego, żeby dyskutować i móc pokazywać swoje doświadczenia ? Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to sobie tutaj odkopie: Zrobiłem test olejów: 1. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 2. LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W40 Stworzyłem nie mal takie same warunki. Miałem 5 litrów Motula i użyłem go jako pierwszy olej. Na każdym oleju zrobiłem około 1000 km po czym przystąpiłem do testów. Jako pierwszy do testów poszedł Motul + wymiana filtra oleju. Zrobiłem trasę 150 km. Na drugi dzień odpalam silnik i taki o to efekt: http://w439.wrzuta.pl/film/0ZZtQY8TrRc/glos_014 Następnie wymiana Motula na LIQUI MOLY + filtra oleju i kolejny 1000 km. Zrobiłem ponownie trasę 150 km i na drugi dzień była praktycznie taka sama temperatura jak w przypadku testowania Motula 5 C. Efekt: http://w439.wrzuta.pl/film/17b3WAsbvb8/glos_015 Następnym testem był "punkt płynięcia". W zamrażalce było około -25 C Test wyglądał tak, że nalałem dwa oleje do dwóch butelek i dałem do zamrażalki na całą noc. Rano sprawdziłem który szybciej spłynie z butelki. Wygrał zdecydowanie LM. Różnica była kilku sekundowa. Każdy niech sam zrobi sobie taki test i nie mam zamiaru przekonywać nikogo jaki olej wybrać. W moim przypadku start silnika i praca na wyższych obrotach jest zdecydowanie cichsza Mikrofon był położony w tym samym miejscu podczas nagrywania pracy silnika. Silnik ma około 250kkm. Na hamowni po chipie pokazał 145 km czyli jeszcze nie najgorzej z nim Test był wykonywany na tym samym samochodzie przy zachowaniu prawie takich samych warunków atmosferycznych (temperatura). W dniu poprzedzającym test przejechana została taka sama trasa przed testem każdej oliwy. Uruchomienie silnika miało miejsce w dwóch przypadkach rano w garażu na całkowicie zimnym silniku.
POWER-KRIS Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) I dlatego jezdze na Valvoline SynPower MST. Motul to gowno a LM ciezko dostac, lub cena przegieta, a Valvo zloty srodek. [emoji12] Edytowane 25 Grudnia 2014 przez POWER-KRIS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się