endriuu Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 wiesz papier wszystko przyjmie. generalnie w 1.9 tdi z dpf lepiej sprawdza sie 5w40 midsaps niz 5w30. mniej zapycha dpf. to z opinii ludzi ktorzy maja te silniki z dpfem. i jezdza u nas przewaznie na xcleanie c3 wysłane z prodiża
Norbas Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 No widzisz ja nie mam żadnego doświadczenia z użytkowania 5w40 przy DPF a do tego jeszcze kogoś kto to użytkuje Dobrze, że jest forum i można się powymieniać doświadczeniami Czyli valvo synpower xtreme mst c3 5w40 albo motul specyfic 505.01 5w40. Za tydzień mam zamiar zmieniać więc pomyślę co wybrać Dzięki za podpowiedzi
endriuu Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 albo motul xclean c3 5w40 wysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Wiem na pewno, że Valvo, Motul oraz LM są w czołówce i dominują na rynku.
mielarz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Witam. Czy orientuje się ktoś na jakiej bazie olejowej produkowany jest Motul 5W40 Specific 505.01 ? Na opakowaniu napisane jest 100% Syntetic, a czytałem ostatnio na innym forum że jest produkowany na bazie HC, a podobno pełne syntetyki sa na bazach PAO albo Estrach.
endriuu Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 zaden producent nie poda informacji o swojej bazie. to scisla tajemnica. wysłane z prodiża
mielarz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Widziałem ostatnio bańke oleju Fuchs 5W40 Race... (dalej nazwy nie pamiętam) i na odwrocie była informacja że olej jest na bazie Estrów. Przeglądając katalog olejów firmy ROWE (o której wcześniej wspominałem) przy każdym oleju była informacja czy jest na bazie HC czy jest pełnym syntetykiem. Zastanawia mnie dlaczego inne firmy nie podają takich informacji ? Czytałem tez że oleje sprzedawane w Niemczech muszą posiadać na opakowaniu informacje o bazie olejowej, ktoś nawet dla przykładu (nie pamiętam na jakim forum) pokazał zdjęcie dwóch baniek tego samego oleju (chyba Mobil 5W30), jedna kupioniona w niemczech na której było oznaczenie HC, a druga kupiona w polsce na której był napis Fully Syntetic. A tu przykład znaleziony przezemnie : http://selgros24.pl/Motoryzacja/Uklad-smarowania-i-oleje/Oleje-silnikowe/Mobil/MOBIL-SUPER-3000-XE-5W30-pp33442.html http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-1138-Mobil-Super-3000-XE-5W30-5L-niemiecki.html
endriuu Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Kolego to temat stary jak oleje. przejrzyj watek. byla juz o tym rozmowa nie raz wysłane z prodiża
mielarz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Przeglądając strone sklepu "kolegaberlin" jak na dłoni widać różnice w oznaczeniu olejów na niemcy a olejów sprzedawanych w polsce . Większość olejów oznaczanych w polsce jako Fully syntetic, w niemczech mają oznaczenia HC Syntesie albo Syntetic Technology (czyli tez HC)
endriuu Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 To.wynika z prawa w niemczech. Przejrzyj watek a dowiesz sie wszystkiego. wysłane z prodiża
mielarz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Zanim zdecyduje się na jakiś olej sprawdze jakie ma oznaczenia w Niemczech.
endriuu Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Tak zrob. Jak ma tam 100% synthetic to masz pewnosc ze jest na dobrej bazie wysłane z prodiża
mielarz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Ok, dzięki za podpowiedzi.
phantom71 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Panowie kupilem olej Motul 8100 X-clean C3 norma 505.01 i zastanawiam sie czy go zalac. Silnik 1.9 tdi BRB - orginalnie z DPF, a w chwili obecnej juz na katalizatorze. po wymianie na kata wciąga troche oleju ok 1,5 L na 10 k. Czy jest szansa ze zmniejszy sie ilosc dolewki i czy wogole moge go zastosowac??
endriuu Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Jest szansa ze bedziesz mniej dolewac. to jeden z lepszych olejow do pompowtryskow wysłane z prodiża Edytowane 24 Października 2016 przez endriuu
phantom71 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Jest szansa ze bedziesz mniej dolewac. to jeden z lepszych olejow do pompowtryskow wysłane z prodiża w swoim byłym AFN i AHH lałem tylko motula ew/ LM bylem bardzo zadowolony. problem w tym ze kupiłem juz 5 l z tego 1 litr przeznaczam na dolweke, obecnie Castrol 5W30 longlife z niemiec zalewany juz2 razy (20k) i tu pytanie czy one mogą sie łączyc czy wymienić odrazu caly na 5w40 8100x?
endriuu Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 kazdy olej silnikowy jest ze soba mieszalny. oczywiscie ze mozesz dolac i dojezdzic do wymiany. wysłane z prodiża
Szati 1991 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Obecnie mam Motul 10W-40 6100. Czy jest prawdą, że gdy zmienie na Valvo o podobnych parametrach silnik będzie ciszej pracował?
endriuu Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Zalej, przejedz 10 tys km i podziel sie opinia wysłane z prodiża
nitroo Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Obecnie mam Motul 10W-40 6100. Czy jest prawdą, że gdy zmienie na Valvo o podobnych parametrach silnik będzie ciszej pracował?Prawda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się