Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz rowniez kąt wyprzedzenia wtrysku.

wysłane z prodiża

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W PDku ?

Opublikowano

kąt synchronizacji wałka PD

wysłane z prodiża

Opublikowano

To nie jest kąt wyprzedzania wtrysku

Opublikowano

ale o to chodzilo Panie Czepialski

wysłane z prodiża

Opublikowano

Najlepiej by było jak by posiadacze nowych aut między kolejnymi wizytami w serwisie zmieniali olej co np.15 kk u swojego miejscowego mechanika. Ale niestety klienci nowych aut zazwyczaj trzymają je 3-4 lata i potem ich nie obchodzi co się będzie działo z silnikiem.

Opublikowano (edytowane)

wiesz co to zalezy jak swiadomy jest uzytkownik. znam kilka osob ktore od razu po zakupie nowego audi czy skody przezszli na tryb staly QG0. ale pamietaj ze my auta sprowadzamy na ogol z zachodu, a tam ludzie nie mysla. co powie serwis to tak ma byc. tryb LL najlepszy na swiecie. a po drugie Niemcy maja w d*pie czy auto po 4 latach sie bedzie psulo czy nie. kupia nowe i napedza gospodarkę. maja na to kasę

wysłane z prodiża

Edytowane przez endriuu
Opublikowano

Może mi ktoś doradzić, mam kilkanaście litrów oleju Titan Cargo Maxx 5W 30 którego lałem do dostawczaka, powie mi ktoś czy mogę to zalać do tdi pd?

Opublikowano

To jest typowy olej do ciezarowych i takie ma normy. Do PD musisz.miec norme 505.01 Akurat ta norma ma uzasadnienie w stosowaniu.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Może mi ktoś doradzić, mam kilkanaście litrów oleju Titan Cargo Maxx 5W 30 którego lałem do dostawczaka, powie mi ktoś czy mogę to zalać do tdi pd?

To jest typowy olej do ciezarowych i takie ma normy. Do PD musisz.miec norme 505.01 Akurat ta norma ma uzasadnienie w stosowaniu.

wysłane z prodiża

Ten olej można lać do CRa z DPFem, a oleje do tych silników chyba mają większe normy od olejów do silników na pompowtryskach, zgadza się?

Opublikowano

to ze olej jest do dpfow to nie znaczy ze ma norme 507.00 ktora zawiera w sobie 505.01.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Panowie ja już tylko się zastanawiam nad 2 olejami: Motul czy Millers? Millers droższy o jakieś 50 PLN, ale może warto troszkę dopłacić?

Opublikowano

motul specific 5w30 507.00 to swietny olej. klasa sama w sobie. stara dobra formulacja

wysłane z prodiża

Opublikowano

Panowie a płukankę robić? Powiem szczerze, że do tej pory jeździłem na oleju asowskim (Castrol), nigdy nic nie ubywało i jeździ się na nim normalnie. Jest w ogóle sens zmieniać, będą z tego jakieś korzyści? Wiem, że się już powtarzam ale chcę się upewnić w decyzji :P

Opublikowano

oczywiscie ze warto zmienic na cos lepszego. castrol to masoowka. porownaj sobie masowy piwopodobny wyrob Żywiec i jakies niszowe kraftowe piwerko.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Panowie a płukankę robić?

Chcesz to rób, nie chcesz to nie rób.

Ja nie robiłem po Castrolu.

Zalałem Motula i po 8 tyś zmieniłem ponownie.

Kwestia gustu i umysłowego komfortu.

Opublikowano

Panowie, a według Was, jaka firma produkuje najlepsze oleje? Bez względu na gęstość i rodzaj.

Opublikowano

no teraz to pojechales

wysłane z prodiża

Opublikowano (edytowane)

jaka firma produkuje najlepsze oleje? Bez względu na gęstość i rodzaj.

Kujawski z pierwszego tłoczenia,

Nawet reklamy są w TV.

:grin:

Edytowane przez Fido
Opublikowano

Panowie a ze tak zapytam nie zakładając nowego tematu. Ceratec Liqui moly co to dokladnie jest?czy warto to stosowac? Do czego to i kiedy sie to stosuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...