Góral.tz Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 ja mam dolna bez oslony bo lipa byla z zalozeniem, ale jak bede mial chwile to ja podetne i zaloze... panowie rozpórka pasuje P&P w osłonę
oktawiusz5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio to jak się montuje?
Labiel Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio Powodzenia w szukaniu. Po za tym podejrzewam że mówisz o innej rozpórce, bo były jeszcze takie montowane nie do sanek tylko do blach osłaniających tuleje tylnych sanek.
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio Powodzenia w szukaniu. Po za tym podejrzewam że mówisz o innej rozpórce, bo były jeszcze takie montowane nie do sanek tylko do blach osłaniających tuleje tylnych sanek. nawet nie bardzo sobie to potrafię wyobrazić
oktawiusz5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Proszę bardzo :> nawet blacha jest inna, przystosowana specjalnie do rozpórki Uploaded with ImageShack.us Rozpórka przedniego zawieszenia DOLNA ( moim zdaniem tą rozpórką usztywnia się Ramę AUTA) Sobie juz znalazłem :> czeka teraz na montaż koszt bardzo niski ( był zbiorowy zakup ) po montażu wkleję foto jak wygląda to pod spodem
Labiel Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały.
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały. a zawiecha jest raczej do sanek montowana
Labiel Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały. a zawiecha jest raczej do sanek montowana Si, latają sanki, lata i cała zawiecha. To tak oczywiście w skrócie można powiedzieć.
oktawiusz5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 To może dlatego trzeszczy rama ( plastiki ) bo masz zawieszenie? hehe dobry kit nie jest zły. Zawias jest po to by nie przenosić sił podczas jazdy oddziaływających na przeciw siebie chyba to oczywiste. np. ... a tak na marginesie to dlaczego montuje się Górną rozpórkę do kielichów ( RAMY ) a nie do zawieszenia w jakiś inny sposób Do usztywnienia zawieszenia jest STABILIZATOR który jest w każdej B5 Nie mylcie usztywnienia zawieszenia z usztywnieniem RAMY i pokażcie mi fabryczną inną niż pokazałem wyżej, dolną rozpórkę oraz gdzie i jak jest montowana.
Labiel Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 i pokażcie mi fabryczną inną niż pokazałem wyżej, dolną rozpórkę oraz gdzie i jak jest montowana. proszę bardzo. Wycinek z ETKI. Dodam że co niektóre osoby miały taką już ori, ale mało kto to ma. Po za tym ja nie neguję sensu, sposobu i działania rozpórki montowanej do ramy na dole. Mówię jedynie że da ona mniej odczuwalny efekt niż ta montowana na saniach.
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 przecierz górę jak spinasz kielichy to spinasz do śrub które mocują kolumnę w kielichu więc usztywnia jednoicześnie kielichy i zawieszenie. Bo kolumna wywiera nacisk na kielichy i te kielichy pracują czemu ma właśnie przeciwdziałać rozpórka. rozpórki sa montowane choćby w sportowych wyścigowych samochodach w celu usztywnienia zawieszenia i poprawy trakcji a nie do tego by plastiki nie trzeszczały. Zastanów sie chwile kolego oktawiusz5 nad tym. nie mówie że źle mówisz z tą dolna rozpórką jakoś dziwnie przez ciebie montowaną ale nie neguj też tego co Ci mowi kolega Labiel bo dobrze mówi
Matysss Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Panowie do których dziur w sankach mam tą rozpórkę zamontować i jakimi śrubami ?? bo nie bardzo jaże jakie to są te twarde
Góral.tz Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 jak weźmiesz rozpórkę i wejdziesz pod auto to ona pasuje tylko w jedno miejsce koniec sanek, dziury w które oryginalnie jest przykręcona osłona skrzyni biegów, śruby twarde można rozumieć hartowane tylko po co zwykła wytrzyma
oktawiusz5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 oki juz wszystko jasne dogrzebałem się do takiej fotki zwracam honor koledze LABIEL Są 2 rozpórki dolne Uploaded with ImageShack.us ps. ogólnie co do rozpórek kolego Pastaldo nie musisz mi tłumaczyć jaką rolę spełniają bo dokładnie wiem, chodzi mi tu o tą nieścisłość iż ktoś napisał że po zamontowaniu oferowanej rozpórki dolnej w postaci samej rurki przestało trzeszczeć z przodu ( plastiki )
pastaldo Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 oki juz wszystko jasne dogrzebałem się do takiej fotki zwracam honor koledze LABIEL Są 2 rozpórki dolne Uploaded with ImageShack.us ps. ogólnie co do rozpórek kolego Pastaldo nie musisz mi tłumaczyć jaką rolę spełniają bo dokładnie wiem, chodzi mi tu o tą nieścisłość iż ktoś napisał że po zamontowaniu oferowanej rozpórki dolnej w postaci samej rurki przestało trzeszczeć z przodu ( plastiki ) ok w porządku. skoro wszystko już jasne to niema problemu
oktawiusz5 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Nowa górna rozpórka oryginalna 360 zł :gwizdanie: dolna tą którą pokazywałem na foto wyżej składająca się z 3 elementów do usztywnienia ramy 200 zł NÓWKA oryginalna mozna przykombinować i kupić same blachy te boczne koszt 120zł a płaskownik dorobić z rurki wtedy taniej bedzie Dolna składająca się z jednego elementu do usztywnienia samych sanek wygięta na boki koszt 96zł NOWA ORYGINALNA
mas0n Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Panowie do których dziur w sankach mam tą rozpórkę zamontować i jakimi śrubami ?? bo nie bardzo jaże jakie to są te twarde Poprosisz w sklepie klasę o 10.9 lub 12.9 i będzie ok Nowa górna rozpórka oryginalna 360 zł :gwizdanie: dolna tą którą pokazywałem na foto wyżej składająca się z 3 elementów do usztywnienia ramy 200 zł NÓWKA oryginalna mozna przykombinować i kupić same blachy te boczne koszt 120zł a płaskownik dorobić z rurki wtedy taniej bedzie Dolna składająca się z jednego elementu do usztywnienia samych sanek wygięta na boki koszt 96zł NOWA ORYGINALNA Dobrze znać ceny
Matysss Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 a czy mogę dać zwykłą podkładkę plus sprężynującą jeszcze i czy mogę dodatkowo skontrować nakrętkę te 2 sprawy mnie interesują
pastaldo Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 a czy mogę dać zwykłą podkładkę plus sprężynującą jeszcze i czy mogę dodatkowo skontrować nakrętkę te 2 sprawy mnie interesują po co ci podkładka sprężynująca, dobre śruby, i dobre zwykłe podkładki Ci wystarczą. Co do kontry nie zaskodzi ale czy pomoże nie wiedza nawet najstarsi górale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się