banshee Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Proszę o ocenę i sposób usunięcia fatalnej korekcji w passacie AWX. Jak widać na włączonej klimie masakra, a w kabinie aż pojawia się jakiś dziwny rezonans... Czy zamiana pompek miejscami, jak to się robiło przy VP37 ma sens? Numer wtrysku odczytam zdejmując pokrywę rozrządu? Wymieniać jeden? http://img835.imageshack.us/f/013bezklimy.jpg http://img231.imageshack.us/f/023bezklimy.jpg http://img249.imageshack.us/f/013zklim.jpg
przemik Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Ma sens... ale nalezaloby sie zaopatrzec w nowe podkladki...
banshee Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Ma sens... ale nalezaloby sie zaopatrzec w nowe podkladki... Dzięki za pocieszającą wiadomość. Podkładki oczywiście - w Intercersie kosztują ok 40zł za kpl. na jedną pompkę - więc patrząc na korekcje przy włączonej klimie zamienić powinienem wtrysk 2 z 4?
GRazny Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 hmmm... zalewałeś STP? wlej go na pół baku a później sie pobaw w resztę... może jakieś bagno miałeś...
banshee Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Tak, lałem już STP, a ropę biorę non stop z Orlenu...
Bugatti Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Łukoil ? Jesteś pewień ? - ja słyszałem że tam tylko traktory warto tankować.
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja tankuje i jest ok, większość stacji ma gorsze paliwo, a tylko nie liczne trafią się z lepszym i tam gdzie raz trafiło się leprze nie znaczy że tam zawsze takie jest... na lukoil cena i jakość jest stabilna, Shell chyba ciut lepszy ale i droższy.
przemik Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Łukoil ? Jesteś pewień ? - ja słyszałem że tam tylko traktory warto tankować. W takim razie jezdze na paliwie dla traktorów.
spanky Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Łukoil ? Jesteś pewień ? - ja słyszałem że tam tylko traktory warto tankować. W takim razie jezdze na paliwie dla traktorów. ja tez ... p.s w sumie diesel potocznie nazywany jest traktorem ....
kubson Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Orlen Lukoil to samo od lat leje na orlenie żadnych problemów. Raz nie miałem wyjścia i musiałem zatankować na lotosie pech pewnie trafił że zalało mi jakieś gówno bo po chyba 10-20km zaczął mi silnik przerywać- filtr paliwa zapchany..
letallec Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 A w kwestii zamiany, to jakie macie sugestie? Najgorsze na początek, czy koniec?
przemik Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Hmm Jak dla mnie w silniku spalinowym nie ma początkowego i końcowego cylindra.
letallec Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Hmm Jak dla mnie w silniku spalinowym nie ma początkowego i końcowego cylindra. To zadam pytanie inaczej W kontekscie przedstawionych korekcji, jak nalezy przeprowadzic zamiane i dlaczego tak?
marewel Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Kto sprawdza korekcje na włączonej klimie? Nie widzę tu potrzeby ani sensu żadnej zamiany.
banshee Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 Korekcje sprawdziłem na klimie, bo jest większe obciążenie silnika, a korekcje powinny być moim zdaniem znacznie lepsze od tych które prezentuje moja jednostka. Pierwsze co zrobię to zaleje inną ON, jak zużyje tą Jak nie pomoże to podmienię miejscami pompki 2 z 4.
ciahciah Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 ja bym oprócz ropy zmienił filtr paliwa, np. na knecht'a. Dolał 0,5L mixolu na bak o ile do tego silnika można... A co do logów dawkę w tdi na vp-37 ustawia się na jałowym z wyłączonymi wszelkimi urządzeniami dodatkowymi, do oceny korekcji może też trzeba tak podejść, zanim zaczniesz wymieniać pompki zobacz na innym takim silniku jakie są korekcje przy obciążeniu i bez, może się okazać że masz wszystko ok, a że ci drży z klimą może dawkę masz za małą. Ostatnio w takim silniku patrzyłem korekcje, miał prawie 300tys nalatane, korekce nie przekraczały 0,3 wiec albo twój był zalewany nie wiadomo czym albo padła ci jakaś pierdoła. Korekcje za każdym razem masz inne, widzocznie tam gdzie miałeś gorsze silnmik był nie rozgrzany jak trzeba, u mnie dopiero po 30km jazdy korekcje są małe, pojeździj z 30min, wyłacz wszystko i zrób loga korekcji.
vauxhall95 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 CIAHCIAH AWX jest na pompkach i mixolu to mozna dolac do........ Mi po rozgrzaniu korekcje spadaja do 0.00 0.00 0.09
banshee Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Korekcje były logowane po godzinnej jeździe w korku przez miasto, a róznice wynikają z tego, że trzymałem go chwilami na gazie, żeby zobaczyć czy się zmieniają i w którą stronę. Wartości "na gazie" są mniej więcej w połowie logów, tam gdzie są mniejsze różnice. Dawki tutaj się nie ustawia, jak było na VP, a mixolu raczej nie będę dolewał.
ciahciah Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 vauxhall95, no jak 14 letnie pompki taką korekcje mają to szacunek ja ostatnio się przyglądam moim 13 letnim pompką bo za każdym razem jak robię loga wartości korekcji są inne, czasem zera, a czasem +/-0,5 i w cyklicznie co 20s wszystkie zmieniają się o 0,15 jak by coś było z centrowane banshee, może zapodaj paliwo bezpośrednio z karnista pomijając bak,filtr i węże i zobacz korekcje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się