laki83 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 witam...jak w temacie..jak wysoko w tym silniku bierze dokładnie sprzęgło?bo ja jezdze od niedawna audi...przedtem miałem forda i całkiem inaczej audica bierze..troche wysoko..albo jestem przewrazliwiony albo sprzęgło mi dogorywa...byłbym wdzięczny za pomoc
domjenick Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 u mnie łapie gdzieś w połowie-może ciut wyżej
laki83 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 a masz sprzęgło dobre?bo u mnie tak jak u ciebie...
laki83 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 heheh możesz jaśniej...bo ze mnie taki mechanik jak z kangura kontener
domjenick Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 heheh możesz jaśniej...bo ze mnie taki mechanik jak z kangura kontener no to sam tego nie sprawdzisz-podjedz do mechanika,ale jeśli przy zmianie biegów nie odczuwasz szarpnięcia i ślizgania się sprzęgła na wyższych obrotach(auto jedzie równomiernie,ale obroty wzrastaja) -to raczej nie masz się czym martwić-po prostu tak jest
laki83 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 nic z tego co napisałes mu nie dolega...kolega kiedys powiedział że da sprawdzić czy ślizga..niby wrzucić 2 bieg..zaciągnąć ręczny i bez gazu puszczać powoli sprzęgło..jak auto zgaśnie to jest ok a jak nie to ślizga...sprawdzałem i zgasło od razu to chyba jest dobrze
domjenick Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 niby wrzucić 2 bieg..zaciągnąć ręczny i bez gazu puszczać powoli sprzęgło..jak auto zgaśnie to jest ok a jak nie to ślizga...sprawdzałem i zgasło od razu to chyba jest dobrze -zawsze zgaśnie-sprzęgło będzie się ślizgać zawsze po tym jak będziesz kręcił na wysokich obrotach na tzw półsprzęgle-warstwa na tarczy się delikatnie przypali(może zaśmierdzieć charakterystycznie) i nie będzie się "kleić"-trzeba się przejechac zmieniając biegi ,ale np 2-3-2-3,ale nie kręcić wysoko,żeby ta warstwa "przypalona" się "starła"to,co opisałeś może działać w przypadku sprawdzania docisku-jeśli wciśniesz sprzęgło i wrzucisz bieg-trzymasz na ręcznym i auto nie gaśnie-to znaczy,że sprzęgło nie odbija do końca i cały czas trzyma na "półsprzęgle"-na pewno to poczujesz-swąd jest jakby coś zdechło [br]Dopisany: 29 Lipiec 2010, 01:00_________________________________________________najlepiej sprawdz sprzegło tak: wrzuc 1 i bez dodawania gazu delikatnie puszczaj,potem sprzęgło i 2-bez gazu-jeśli ruszy bez szarpnięć-wszystko gra
rikardo Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 witam...jak w temacie..jak wysoko w tym silniku bierze dokładnie sprzęgło?bo ja jezdze od niedawna audi...przedtem miałem forda i całkiem inaczej audica bierze..troche wysoko..albo jestem przewrazliwiony albo sprzęgło mi dogorywa...byłbym wdzięczny za pomoc Jest to oznaka, że sprzęgło już w jakimś stopniu jest zużyte. Jak nie masz problemów z przełączaniem biegów, szarpaniem przy ruszaniu to tylko pozostaje przyzwyczaić do tego, że wysoko bierze. Ja z czymś takim przejeździłem 40 tkm gdy pojawiły się problemy z przełączaniem wszystkich biegów, ślizganie i szarpanie przy ruszaniu z jedynki wówczas dopiero wymieniłem cały komplet, obecnie bierze nisko i w ogóle go nie czuć.
kred Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 sprzega hydrauliczne z reguly wysoko biorą w przeciwienstwie do linkowych. jak sie nie slizga i biegi ladnie wchodza jest ok. jezdzij i nie pszejmuj sie. prawidlowe branie sprzegla m/w polowa skoku. jak masz jakies watpliwosci zmien płyn
Orange Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 czy wymiana płynu w siłowniku sprzęgła przebiega tak samo jak odpowietrzanie zacisków? pompujemy, trzymamy i odkręcamy odpowietrznik?
NikoA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 podłącze sie pod temat,bo chyba też mam coś nie teges ze sprzęgłem.od samego początku jak kupiłem auto to sprzęgło brało wysoko,dodam że przebieg auta to 120tys km i poprzedni właściciel ciągał przyczepkę.Ale teraz po spokojnej jeździe sprzęgło zaczyna brać niżej,czy to możliwe?jeszcze takie coś,jak jadę na wstecznym i wcisnę sprzęgło to czuć jakieś szarpnięcie,co to może być?
fly07 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Sprzęgło zaczęło się ślizgać na hamowni u rogallotiego - 160tkm. Przed hamowaniem brało odkąd mam auto /od ok.100tkm/, ok.1/4 zakresu od góry. Po wymianie sprzęgła na początku zaczynało działać w 1/2 a po ok. 2tkm ułożyło się na 1/4 - jak przed wymianą. Co do stanu starych części: tarcza wytarta na max., reszta bez wyraźnych oznak zużycia.
IRO293 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 U mnie bierze w połowie i jest z nim wszystko ok'
Lok Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 sprzęgło w a4 tak ma brać ja wymieniałem sprzęgło w swojej a4 i nowe bierze tak samo wysoko jak to stare co zepsuło się. Ten typ tak ma trzeba się przyzwyczaić. Wyregulować się go nie da tak jak w Fordzie bo jest hydrauliczne czyli samo regulujące.Jedynie można je odpowietrzyć.
MARCIN607 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ja wczoraj kupiłem AVj i co zmiana biegów mnie szarpało ale to przyzwyczajenie z AVF ale teraz będę musiał sprawdzić-DZIĘKI nastraszyliście mnie!!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się