mgtan Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 on coś mówił, jakby miał efekt że wkłada bieg do pewnego momentu, a potem jakby głebiej wchodzi dopiero... dziwne.. moze faktycznie mrozy -14 stopni i więcej to już może być odczuwalne
turdzi Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 on coś mówił, jakby miał efekt że wkłada bieg do pewnego momentu, a potem jakby głebiej wchodzi dopiero... dziwne.. moze faktycznie mrozy -14 stopni i więcej to już może być odczuwalne No bo przy takich mrozach w skrzyni masz smole a nie olej.W Subaru jak czasem zostanie na noc na takich mrozach to nie dasie wrzucic 1 biegu.W A4 tez bardzo ciezko chodza.Masz wszystko w normie.
akjam Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 on coś mówił, jakby miał efekt że wkłada bieg do pewnego momentu, a potem jakby głebiej wchodzi dopiero... dziwne.. moze faktycznie mrozy -14 stopni i więcej to już może być odczuwalne No bo przy takich mrozach w skrzyni masz smole a nie olej.W Subaru jak czasem zostanie na noc na takich mrozach to nie dasie wrzucic 1 biegu.W A4 tez bardzo ciezko chodza.Masz wszystko w normie. Potwierdzam opinie przedmówców. Garażuję samochód ale jak jestem w pracy (głownie po nocce) to nad ranem ciężko z biegami ale przez chwilę.
Wąski Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Dokładnie tak jest z olejem.W a4 podobno sie nie zmienia w skrzyni oleju ja zmieniłem i jest różnica.Dużo płynniej wchodzą biegi /latem / Także polecam.Olej z ASO.
turdzi Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Dokładnie tak jest z olejem.W a4 podobno sie nie zmienia w skrzyni oleju ja zmieniłem i jest różnica.Dużo płynniej wchodzą biegi /latem / Także polecam.Olej z ASO. A wiesz jaki ci zalali ? bo olej z ASO to raczej ogolnikowe stwierdzenie.W olejach do skrzyn i mostow masz podobny podzial na gestosc jak w samochodwych wiec pewnie zalali ci rzadszy dlatego taka ronica.
mgtan Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 ciekawe, powiem kumplowi, żeby zwrócił uwagę czy jak się rozgrzanej szkrzyni jest lepiej. On ma chyba BLB silnik. Ja będe mial niedługo auto kilka dni na dworzu to zobacze czy też tak mam.[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 12:28_________________________________________________hehe u mnie też tak jest jak mówicie, przemroził się chłoppak na dworzu nocke i dzień i też cięzko chodzi, szczególnie 1 i 2, ale potem na ciepłym już jest pełna kultura.[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 23:09_________________________________________________co to za felgi są? http://www.audizine.com/gallery/showphoto.php?photo=58862&title=dscf0290&cat=543 http://www.audizine.com/gallery/showphoto.php?photo=58864&title=dscf0294&cat=543
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 BBS ma podobny wzor... ale to nie jest BBS.
mgtan Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 no własnie chwilowo myślałem że to BBS ale niet. kolejne pytanie, czy te felgi: występują w wersji pasującej do B7?... bo z tego co czytałem to A5 i A4 B8 mają inną piastę i nie pasuje obsadzenie.
HeresR32 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 nie beda pasowaly bo u nas z tego co pamietam otwor centrujacy jest 56? a w A5,A6 C6, A4 b8 jest cos kolo 66
turdzi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 no własnie chwilowo myślałem że to BBS ale niet. kolejne pytanie, czy te felgi: występują w wersji pasującej do B7?... bo z tego co czytałem to A5 i A4 B8 mają inną piastę i nie pasuje obsadzenie. jako 18 cali masz takie na allegro (pordoby za 2000 zl komplet) , natomiast z B8 i A5 sa jako 19 calowe i na rynko wtórnym raczej nie do dostania.Otwór centrujący to nie problem , ja mam felgi z B8 i wszytko pięknie bangla , trzeba tylko wiedzieć jak i gdzie to zrobić. BTW piękna felga , marzy mi sie B8 właśnie na takiej feldze ale niestety cos czuje ze szybko zbrzydnie tak jak RS , właśnie dzięki podroba
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dobry pierscien centrujacy i felga z B8 podejdzie.
turdzi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 co to za felgi są? http://www.audizine.com/gallery/showphoto.php?photo=58862&title=dscf0290&cat=543 to sa felgi VMR, raczej nie do dostania w PL , widzielem takie na B7 w Oslo i wygladaly bardzo fajnie
A-rek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dobry pierscien centrujacy i felga z B8 podejdzie. dokladnie
Rdzewek_RdK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Piękny sedanik. Jak sprawuje Ci się ten silnik. Swoją drogą auto idealnie siedzi. Jeździłeś już możne na jakiejś 19 przy tym gwincie ? Możesz jeszcze opisać kwestie stabilizatorów od tego RS'a. Miałeś je założone przed gwintem czy juz po ? Jak się jedno ma do drugiego, czy widać sporą różnicę gdy masz co by jednak nie napisać twardą zawiechę i dasz jeszcze takie grubsze pręty ? A tak dalej odbiegając od tematu to czy felga od Q5 też podejdzie ? :decayed:
mgtan Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Felgi co pokazałem na A5 chce w 19 calach na lato, (a są w 18 calach? w RS3 mają byc montowane takie chyba własnie w 18), a te co mam pójda na zimą bo... bo szykuje sie mały mod który uniemożliwi mi założenie czegoś mniejszego niż 17-18 cali ;-) Fly, czyli felga z B8 musi miec tylko pierścień centrujący? czy co? chciałbym takie jak na zdjęciu na lato kupić z kapciem 235/35/19. Z tego co wiem one są 19x8,5 czyli jeszcze chyba nie powinno byc probelmu z przycieraniem jesli ET jest ponad 35?, tylko własnie moment... jakie one ET mają? Piękny sedanik. Jak sprawuje Ci się ten silnik. Swoją drogą auto idealnie siedzi. Jeździłeś już możne na jakiejś 19 przy tym gwincie ? Możesz jeszcze opisać kwestie stabilizatorów od tego RS'a. Miałeś je założone przed gwintem czy juz po ? Jak się jedno ma do drugiego, czy widać sporą różnicę gdy masz co by jednak nie napisać twardą zawiechę i dasz jeszcze takie grubsze pręty ? A tak dalej odbiegając od tematu to czy felga od Q5 też podejdzie ? :decayed: Autko jeździ, nie jest bez wad, pompowtryski sa OK, ale szału nie robią jak w każdym BRD . Samo B7 ma natomist pare duperałów co mnie denerwują typu słyszalene przelewanie się paliwa w baku. Stabilizartory zmieniałem w momencie zmiany springów na 1BV (amor był 1BA) samochód źle usiadł, natomiast to co dały stabilizatory to odczuwalnie mniejsze przechyły na zakrętach, na sam sposob pracy amorka na nierównościach wielkiej róznicy nie ma, w trakcji za to jest różnica. ja mam z przodu RS4 stab (czyli taki sam jak w 3.0 TDi tak naprawdę) a z tyłu mam RS4 22mm (a tu już sporo różnica w stosunku do 3.0 TDi i tego pałączka co miałem u siebie). Pamiętam jak pierwszy raz jechałem po zmianie stabilizatorów w Warszawie na trasie toruńskiej, dwa zakręty obok Powązek były, ja sie z przyzwyczajenia lekko nachylam w siedzeniu, a auto wogóle, jakież było moje ździwienie i banan na twarzy, bo uczucie fajne jak jedziesz jak po sznurku bez przechyłu. Co do zaiwasu, mam KW 2 INOX, obecnie będa zmieniane wkłady z przodu w amorkach bo skrzypią jak pracują, szczególnie przy większej feldze bo w zime mam 16 cali teraz, to większośc pochłania guma. Nie jeździłem jeszcze na 19 calach przy moim zawiasie, w moim audie,... ale zobaczymy... powiem ci że pierwszego dnia jak odebrałem, zawias był za mocno zestrojony - za twardo około 70% - i nie byłem happy bo telepało mną .. potem tył został zmiękczony na poziom taki jak przód czyli około 55%, a przód obniżyłem jeszcze o 5mm, efekt jest bardzo fajny uważam, oczywiście komfort na 1BA to coinnego, ale uważam że 1BA bardzo nieładnie wybiera nierówności płytkie i małe dziurki bo twardo, tutaj na KW pracuje lepiej. Co do samego stojrnia to w zależności od felgi itp myśle aby przód jeszcze deczko utwardzić tak o 5% bo po obniżeniu o te 5mm trochę zmiękł. wiadomo że przy opuszczaniu niżej auta na gwincie powinno się utwardzać charakterystykę, bo raz że amor pracuje wówczas bardziej a dwa że robi się miększy i można na policjancie ... przypier... niczyć w niego, co tez oczywiście już raz uczyniłem :-). I tutaj odrazu mówie że najbardziej wystającym elementem w b7 jest mocowanie skrzyni biegów ;-)
bajk Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Widzę, że chcesz hamulce jeszcze robić.. Może zastanów się, czy jest sens pakowania kasy w 2.0TDI w FWD.. Wyścigówki z tego nigdy nie zrobisz - wpakujesz kupę kasy i dojdziesz do wniosku, że i tak chcesz benę z napędem na 4 łapy..
mgtan Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 wiesz hamulce i tak musze zrobic i tak, czy kupie ori 280mm itp czy większe ori ~320 + zaciski z Porsche to jeśli koszt nie wyjdzie duuzo większy to będzie zainstalowane. Jak sam wiesz ciężko dorwać B7 z przynajmiej dobrym wyposażeniem i motorkiem powyżej 2.0 140 i 1.8T, nie bitą i z małym przebiegiem, stąd raczej zostaje ten... Co do tego co chce to benzynke niieee (no chyba że RS4, ale tutaj nie sztuką kupić a sztuką utrzymac te 25l w mieście na 100km) na 4 łapy OK, ale 3.0 Tdi... ta b7 bedzie raczej samochodem, która u mnie zostanie na troche ( z racji spełnienie wszystkich 4 warunków co pisałem powyżej), po mnie najpewniej przejdzie w ręce mojej drugiej połowy. We will see. Bo gdzieś tam we mnie drzemie Audi A5 3.0 Tdi + Miltek.
turdzi Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Fly, czyli felga z B8 musi miec tylko pierścień centrujący? czy co? chciałbym takie jak na zdjęciu na lato kupić z kapciem 235/35/19. Z tego co wiem one są 19x8,5 czyli jeszcze chyba nie powinno byc probelmu z przycieraniem jesli ET jest ponad 35?, tylko własnie moment... jakie one ET mają? a gdzie chcesz te felgi kupic ? Bo jak na razie to jest tylko ASO za 15 tys. :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 u germańców już widziałem. Koszt z kapciami to 2000 EUR to cena nie z aukcji, tylko pocztą pantoflowa, o ile nie ściema że 2000 to tak ale za oś albo co wówczas zrezygnuje, pochodzenia z szarej sterfy... kradzionego nie toleruje.[br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 15:26_________________________________________________Słuchajcie, jak pisałem wcześniej zareklamowałem zawias przedni z racji piszczenia na nierównościach, z tego co wiem KW chce przysłać wkłady... zawias ma 2 miechy, czy godzić się nma to czy też iść w "niezgodność towaru z umową" i chceć całość nową?. Od strony technicznej myśle o tym że nie powinno być problemu z wkładami bo zawias - obudowa - nowa, przejechane niewiele... wiec peroblemu byc nie powinno chyba? jak myslicie?[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 11:34_________________________________________________jakie sa seryjne tarcze hamulcowe w BRD z przodu i z tyłu? pytam bo na forum jest mod z 288 na 320mm i wchodzą na ścisk w 16 cali, i patrząc na to co mam teraz to tez mam na wcisk w 16 calach. Czy max jest 320mm? czy też montuje się większe. Jakie arcze sa w rs4?[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 12:23_________________________________________________zastanawiam się też jakie mozna fajne mody jeszcze w b7 zrobić ;-)
Rdzewek_RdK Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 zastanawiam się też jakie mozna fajne mody jeszcze w b7 zrobić ;-) Tu chyba powinno być pytanie czego nie można zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się