Aydaho Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 qrva dziwne ze testu tego modułu VAGiem nie można zrobić
domin79 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 qrva dziwne ze testu tego modułu VAGiem nie można zrobić ..no niemożna , jedynie można mierzyć napięcie na sygnałowym kabelku , jeśli sie zmienia jest oki , jeśli stoi lub niema go wcale to zapewne moduł do podmianki lub zaśniedziała wtyka
tomi790 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 to kupujemy moduł i już - bo jak padł to i tak trzeba wymienić a jak nie to któremuś z kolegów się na pewno przyda, a do sprawdzenia tak czy siak trzeba zdjąć zderzak, także szkoda dwa razy robotę robić :gwizdanie:
Aydaho Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 to kupujemy moduł i już - bo jak padł to i tak trzeba wymienić a jak nie to któremuś z kolegów się na pewno przyda, a do sprawdzenia tak czy siak trzeba zdjąć zderzak, także szkoda dwa razy robotę robić :gwizdanie: szczerze mówiąc dwa razy w roku mogę sam zmienić godzine ... mam to w doopie
bediks Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 ale chodzi o radoche ze samo sie robi kiedy odlaczasz aku i brak wkurwienia ze cos nie dziala kiedy powinno
tomi790 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 ale chodzi o radoche ze samo sie robi kiedy odlaczasz aku i brak wkurwienia ze cos nie dziala kiedy powinno jeśli by go nie było w wyposażeniu to bym sobie doopy nie zawracał - ale jest jak kolega napisał - jak jest to ma działać
marcikwiat Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 dziś rano wsiadam do auta, a zegarze nieprawidłowa godzina. 40 min do tyłu w porównaniu z tym na concercie (rds). antenka cały czas świeci pełnym zasięgiem. ma ktoś tak? podpiałem jeszcze wczoraj vag-a, sprawdziłem błędy na radiu. był jakiś związany z synchronizacją czasu. usunąłem i dziś już jest ok. może to przypadek, bo piszecie o jakiejś antence w zderzaku od tego zegarka.
martinus Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Pamiętajcie - głównie rozpinacie wg. powyższej instrukcji podanej prze zemnie w linku prawą stronę zderzaka, później na dole zderzaka (sam spód przy krawędzi) odkręcacie około dwa wkręty w stronę lewą tylko by zderzak nam się ładnie odsuwał od belki (będzie się odginał ładnie). Tak otrzymanym sposobem dostępu odkręcamy moduł z belki (dwie śruby mocujące), odpinamy od wtyki i później już tylko nowy i powrót odwrotną kolejnością do sytuacji wyjściowej montażu. Pozdrawiam
rutkap Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 a do mnie moduł już leci jakiego modelu (numery) szukać na alledrogo?
tomi790 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 najlepszy 4B0 919 145 B jest nawet link do aukcji z tym modułem wyżej w wątku :gwizdanie:
Bromchit Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 najlepszy 4B0 919 145 B jest nawet link do aukcji z tym modułem wyżej w wątku :gwizdanie: Ten moduł wycofano w dniu 01/06/2010r. i zastąpiono 8K0919145A
tomi790 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 jeden i ten sam pies pewnie :> cena w ASO taka sama za obydwa
alvaro Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 jak co ja mam ten 8k0 na handel :gwizdanie:
tomi790 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 więc dziś przyszedł dzień wymiany modułu zegara na nowo kupiony. Dwie godziny roboty, moduł wymieniony, bezpiecznik od zegarów wyjęty i włożony do restartu, godzina ustawiona na 2:59, godzina czekania i ..... .... i powrót i co się ukazało moim oczom otóż nic jak palmy nie było tak nie ma
tomi790 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 50 zeta za moduł z końcówką B z przesyłką
Bart-S Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 więc dziś przyszedł dzień wymiany modułu zegara na nowo kupiony. Dwie godziny roboty, moduł wymieniony, bezpiecznik od zegarów wyjęty i włożony do restartu, godzina ustawiona na 2:59, godzina czekania i ..... .... i powrót i co się ukazało moim oczom otóż nic jak palmy nie było tak nie ma Podłącz się na krótko nową wiązką między modułem a zegarami. Sprawdziłeś zasilanie i sygnałowy przed decyzją o zakupie?
tomi790 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 przed wymianą modułu sprawdzaliśmy zasilanie na wiązce w bagażniku zaraz za modułem i napięcie było w okolicach 5V. Wiązka jest oryginalna bo zegar był w wyposażeniu pytanie czy kolejny moduł nie jest walnięty, ale to można sprawdzić u kogoś kto ma palemkę i zrobić podmiankę modułów
marekg Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 niestety spogladam na kody a tam U1A ...mam nieraz dosc tego golasa oj tam przejmujesz się, ja też mam golasa, też mam U1A i jakoś nie mam z tym problemu Jeśli chodzi o zegar to z doświadczenia z zegarkami sterowanymi radiowo z Frankfurtu wiem, że zazwyczaj próby aktualizacji są dokonywane w nocy o godzinie 2.00 a w razie niepowodzenia o 3.00 (to by tłumaczyło ustawianie na 1.59 w celu ustawienia zegarka). Następna próba oczywiście kolejnej doby. W każdej chwili można zmusić zegarek do próby aktualizacji poprzez odłączenie i ponowne podpięcie zasilania. Mając na uwadze jednak wrażliwość tego ustrojstwa na zakłócenia to nie dałbym ani grosza żeby to coś uruchomić w samochodzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się