Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

qrva dziwne ze testu tego modułu VAGiem nie można zrobić

Opublikowano

qrva dziwne ze testu tego modułu VAGiem nie można zrobić

..no niemożna , jedynie można mierzyć napięcie na sygnałowym kabelku , jeśli sie zmienia jest oki , jeśli stoi lub niema go wcale to zapewne moduł do podmianki lub zaśniedziała wtyka :confused4:

Opublikowano

to kupujemy moduł i już :good: - bo jak padł to i tak trzeba wymienić a jak nie to któremuś z kolegów się na pewno przyda, a do sprawdzenia tak czy siak trzeba zdjąć zderzak, także szkoda dwa razy robotę robić :gwizdanie:

Opublikowano

to kupujemy moduł i już :good: - bo jak padł to i tak trzeba wymienić a jak nie to któremuś z kolegów się na pewno przyda, a do sprawdzenia tak czy siak trzeba zdjąć zderzak, także szkoda dwa razy robotę robić :gwizdanie:

szczerze mówiąc dwa razy w roku mogę sam zmienić godzine ... mam to w doopie :decayed:

Opublikowano

ale chodzi o radoche ze samo sie robi kiedy odlaczasz aku i brak wkurwienia ze cos nie dziala kiedy powinno :good:

Opublikowano

ale chodzi o radoche ze samo sie robi kiedy odlaczasz aku i brak wkurwienia ze cos nie dziala kiedy powinno :good:

jeśli by go nie było w wyposażeniu to bym sobie doopy nie zawracał - ale jest jak kolega napisał - jak jest to ma działać :naughty:

Opublikowano

dziś rano wsiadam do auta, a zegarze nieprawidłowa godzina. 40 min do tyłu w porównaniu z tym na concercie (rds). antenka cały czas świeci pełnym zasięgiem. ma ktoś tak?

podpiałem jeszcze wczoraj vag-a, sprawdziłem błędy na radiu. był jakiś związany z synchronizacją czasu. usunąłem i dziś już jest ok.

może to przypadek, bo piszecie o jakiejś antence w zderzaku od tego zegarka.

Opublikowano

a do mnie moduł już leci :naughty:

Opublikowano

Pamiętajcie - głównie rozpinacie wg. powyższej instrukcji podanej prze zemnie w linku prawą stronę zderzaka, później na dole zderzaka (sam spód przy krawędzi) odkręcacie około dwa wkręty w stronę lewą tylko by zderzak nam się ładnie odsuwał od belki (będzie się odginał ładnie). Tak otrzymanym sposobem dostępu odkręcamy moduł z belki (dwie śruby mocujące), odpinamy od wtyki i później już tylko nowy i powrót odwrotną kolejnością do sytuacji wyjściowej montażu. Pozdrawiam

Opublikowano

a do mnie moduł już leci :naughty:

jakiego modelu (numery) szukać na alledrogo?

Opublikowano

najlepszy 4B0 919 145 B :hi:

jest nawet link do aukcji z tym modułem wyżej w wątku :gwizdanie:

Opublikowano

najlepszy 4B0 919 145 B :hi:

jest nawet link do aukcji z tym modułem wyżej w wątku :gwizdanie:

Ten moduł wycofano w dniu 01/06/2010r. i zastąpiono 8K0919145A :)

Opublikowano

jeden i ten sam pies pewnie :> cena w ASO taka sama za obydwa :no:

Opublikowano

jak co ja mam ten 8k0 na handel :gwizdanie:

Opublikowano

więc dziś przyszedł dzień wymiany modułu zegara na nowo kupiony. Dwie godziny roboty, moduł wymieniony, bezpiecznik od zegarów wyjęty i włożony do restartu, godzina ustawiona na 2:59, godzina czekania i .....

.... i powrót :) i co się ukazało moim oczom :mysli: otóż nic :thumbdown: jak palmy nie było tak nie ma :no:

Opublikowano

a ile za moduł dales??

Opublikowano

50 zeta za moduł z końcówką B z przesyłką

Opublikowano

więc dziś przyszedł dzień wymiany modułu zegara na nowo kupiony. Dwie godziny roboty, moduł wymieniony, bezpiecznik od zegarów wyjęty i włożony do restartu, godzina ustawiona na 2:59, godzina czekania i .....

.... i powrót :) i co się ukazało moim oczom :mysli: otóż nic :thumbdown: jak palmy nie było tak nie ma :no:

Podłącz się na krótko nową wiązką między modułem a zegarami. Sprawdziłeś zasilanie i sygnałowy przed decyzją o zakupie?

Opublikowano

przed wymianą modułu sprawdzaliśmy zasilanie na wiązce w bagażniku zaraz za modułem i napięcie było w okolicach 5V.

Wiązka jest oryginalna bo zegar był w wyposażeniu :cool1: pytanie czy kolejny moduł nie jest walnięty, ale to można sprawdzić u kogoś kto ma palemkę i zrobić podmiankę modułów :mysli:

Opublikowano

niestety spogladam na kody a tam U1A ...mam nieraz dosc tego golasa :wallbash:

oj tam przejmujesz się, ja też mam golasa, też mam U1A i jakoś nie mam z tym problemu :polew:

Jeśli chodzi o zegar to z doświadczenia z zegarkami sterowanymi radiowo z Frankfurtu wiem, że zazwyczaj próby aktualizacji są dokonywane w nocy o godzinie 2.00 a w razie niepowodzenia o 3.00 (to by tłumaczyło ustawianie na 1.59 w celu ustawienia zegarka). Następna próba oczywiście kolejnej doby.

W każdej chwili można zmusić zegarek do próby aktualizacji poprzez odłączenie i ponowne podpięcie zasilania.

Mając na uwadze jednak wrażliwość tego ustrojstwa na zakłócenia to nie dałbym ani grosza żeby to coś uruchomić w samochodzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...