domin79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Adam, przyjedź na spota to się rozbierze rezacz a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia
tomi790 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Adam, przyjedź na spota to się rozbierze rezacz a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia trochę się liznęło tu i ówdzie :gwizdanie: a co do pomiarów to nie wiem czy na spocie ktoś będzie dysponował takim sprzętem :> jak miernik
finezja Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Adam, przyjedź na spota to się rozbierze rezacz a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia trochę się liznęło tu i ówdzie :gwizdanie: a co do pomiarów to nie wiem czy na spocie ktoś będzie dysponował takim sprzętem :> jak miernik sam zderzak czujnik robileś ? ze 2 śróbki wkręciłem Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok ( tak na linii łączenia dokładki z boku )
steve69 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok (tak na linii łączenia dokładki z boku) To pewnie dlatego nie udało mi się zrobić tego, co pokazał Bart-S na swoich zdjęciach, czyli odchylić tylko prawą stronę zderzaka. Zgodnie z jego opisem z prawej strony odkręciłem wewnątrz 3 + 2 śruby, potem 2 z nadkola i pod spodem następne 2. Dodatkowo zauważyłem, że pod spodem po prawej mam do zderzaka przymocowaną jakąś plastikową osłonę, czyli doszły tu następne 3 wkręty. Lampę oczywiście też wymontowałem. Teraz zgodnie z opisem powinien móc odchylić prawą stronę zderzaka, ale ja nie umiałem tego zrobić. Szarpałem się z tym ładnych parę minut i w końcu dałem sobie spokój - bałem się, że coś urwę. Miałem wrażenie, że coś go jeszcze trzyma. Udało mi się jedynie odchylić zderzak na tyle, żeby przez szparę zaświecić do środka i stwierdzić, że czujnik na belce "siedzi" (tak mi się przynajmniej zdaje). Chyba sobie na razie odpuszczę i poczekam do wiosny, bo robota w trochę ciasnym i zimnym garażu nie należy do przyjemności. Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni.. -- Pozdrawiam. Sławek
domin79 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni. ..od tego trzeba zacząć , jeśli napięcie między brązowym a czerwonym kabelkiem będzie stałe ok.5v lub nie będzie go wcale znaczy że moduł leży jeśli natomiast będzie sie zmieniać co chwila o jakiś 1v to znaczy że moduł dobry potem wystarczy tylko zrestartować zegary wyjmując bezpiecznik nr.15 i czekać na palme
tomi790 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok (tak na linii łączenia dokładki z boku) To pewnie dlatego nie udało mi się zrobić tego, co pokazał Bart-S na swoich zdjęciach, czyli odchylić tylko prawą stronę zderzaka. Zgodnie z jego opisem z prawej strony odkręciłem wewnątrz 3 + 2 śruby, potem 2 z nadkola i pod spodem następne 2. Dodatkowo zauważyłem, że pod spodem po prawej mam do zderzaka przymocowaną jakąś plastikową osłonę, czyli doszły tu następne 3 wkręty. Lampę oczywiście też wymontowałem. Teraz zgodnie z opisem powinien móc odchylić prawą stronę zderzaka, ale ja nie umiałem tego zrobić. Szarpałem się z tym ładnych parę minut i w końcu dałem sobie spokój - bałem się, że coś urwę. Miałem wrażenie, że coś go jeszcze trzyma. Udało mi się jedynie odchylić zderzak na tyle, żeby przez szparę zaświecić do środka i stwierdzić, że czujnik na belce "siedzi" (tak mi się przynajmniej zdaje). Chyba sobie na razie odpuszczę i poczekam do wiosny, bo robota w trochę ciasnym i zimnym garażu nie należy do przyjemności. Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni.. -- Pozdrawiam. Sławek jak odkręciłeś trzy śruby pod wzmacniaczem (jeśli go masz), 2 pod lampą, cztery przy nadkolu i 3 lub 4 przy mocowaniu zderzaka do podwozia, odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka i nie chce się odchylić to pomyśl czy odkręciłeś cztery śruby od wewnętrznej strony bagażnika, na których opiera się wykładzina (dwie podpory) i obok nich jeszcze dwie śruby żeby zdjąć dokładkę w której kotwiczy zamek klapy. Jeśli odkręciłeś wszystkie te śruby nie ma opcji żeby zderzak się nie odchylił :gwizdanie:
steve69 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 jak odkręciłeś trzy śruby pod wzmacniaczem (jeśli go masz), 2 pod lampą, cztery przy nadkolu i 3 lub 4 przy mocowaniu zderzaka do podwozia... To zrobione. ... odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka i nie chce się odchylić... Z tym właśnie mam problem. Co rozumiesz przez "odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka"? Czy trzeba to jakoś na bok odciągnąć i dopiero potem do tyłu? ... to pomyśl czy odkręciłeś cztery śruby od wewnętrznej strony bagażnika, na których opiera się wykładzina (dwie podpory) i obok nich jeszcze dwie śruby żeby zdjąć dokładkę w której kotwiczy zamek klapy. ... No tutaj, to już zupełnie nie wiem o co chodzi... _________________________________________________ Chyba załapałem o czym piszesz. Tak, tę nakładkę progową (4 śruby i 2 spinki) odkręciłem na samym początku. -- Pozdrawiam. Sławek
tomi790 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Z tym właśnie mam problem. Co rozumiesz przez "odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka"? Czy trzeba to jakoś na bok odciągnąć i dopiero potem do tyłu? Jak już masz wszystko odkręcone to stając z boku samochodu łapiesz za dokładkę przy samym kole i jak chcesz od dołu i odciągasz do siebie - powinna wyskoczyć bez problemu bo jest na zatrzaskach - bodajże trzech. I jak to zrobisz zderzak bez problemu odejdzie od samochodu na tyle żeby był łatwy dostęp do modułu.
Aydaho Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 palma wrócila po 1,5 roku nieobecności Właśnie jestem po demontażu zderzaka i wymianie modułu. Szybka operacja + uszczelnienie "pierdzącej klapki" ( wkoncu Bose nie robi wstydu na zewnątrz ) .. antenka wskoczyła sama po wyjechaniu z garażu. Nie trzba było nawet bezpiecznika ruszać.
alvaro Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ciekawe czemu te jebańce tak padają i czy receptą na to jest ten odbiornik o numerze 8K0 bo ciekawe po co w 2010 roku zmienili jego numer...
Aydaho Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Ciekawe czemu te jebańce tak padają i czy receptą na to jest ten odbiornik o numerze 8K0 bo ciekawe po co w 2010 roku zmienili jego numer... mam nadzieję
tomi790 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej. A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną
Aydaho Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej. A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi
tomi790 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej. A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi oj tam, może 130 a co będziesz drugą palmę montował jedna za mało
Aydaho Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej. A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi oj tam, może 130 a co będziesz drugą palmę montował jedna za mało nie chciałem tylko sprawdzić czy masz 69 upustu
tomi790 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 nie chciałem tylko sprawdzić czy masz 69 upustu czepiasz się szczegółów - nie bądź taki drobiazgowy
bob232 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Mam taki mały problem. Mam a4 2000 rok. Okazało sie że w liczniku (jaeger) był uszkodzony procesor. Wymieniłem cały licznik na taki sam tylko VDO. Teraz nie wyświetla się ikona zegarka radiowego a przedtem tak, jeżdzę już tak drugi miesiąc i nic. Stary licznik miał coś takiego jak na foto (pewnie to ten zegarek) a nowy nie ma. Czy może ten VDO nie ma tej funkcji? Czy da się jakoś przełozyc ten zegarek? Pozdrawiam
bediks Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 a ile zaplaciles za vdo i jaki jest nr fabryczny a jaki procesor miales uszkodzony od paliwa??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się