Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Adam, przyjedź na spota to się rozbierze

rezacz :naughty: a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia :wink4:

Opublikowano
Adam, przyjedź na spota to się rozbierze

rezacz :naughty: a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia :wink4:

trochę się liznęło tu i ówdzie :gwizdanie:

a co do pomiarów to nie wiem czy na spocie ktoś będzie dysponował takim sprzętem :> jak miernik

Opublikowano
Adam, przyjedź na spota to się rozbierze

rezacz :naughty: a tak na poważnie weżcie miernik i najpierw pomierzcie te napięcia :wink4:

trochę się liznęło tu i ówdzie :gwizdanie:

a co do pomiarów to nie wiem czy na spocie ktoś będzie dysponował takim sprzętem :> jak miernik

sam zderzak czujnik robileś ? ze 2 śróbki wkręciłem ;)

Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok ( tak na linii łączenia dokładki z boku )

Opublikowano

Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok (tak na linii łączenia dokładki z boku)

To pewnie dlatego nie udało mi się zrobić tego, co pokazał Bart-S na swoich zdjęciach, czyli odchylić tylko prawą stronę zderzaka.

Zgodnie z jego opisem z prawej strony odkręciłem wewnątrz 3 + 2 śruby, potem 2 z nadkola i pod spodem następne 2.

Dodatkowo zauważyłem, że pod spodem po prawej mam do zderzaka przymocowaną jakąś plastikową osłonę, czyli doszły tu następne 3 wkręty.

Lampę oczywiście też wymontowałem.

Teraz zgodnie z opisem powinien móc odchylić prawą stronę zderzaka, ale ja nie umiałem tego zrobić. :embarrassed:

Szarpałem się z tym ładnych parę minut i w końcu dałem sobie spokój - bałem się, że coś urwę. Miałem wrażenie, że coś go jeszcze trzyma.

Udało mi się jedynie odchylić zderzak na tyle, żeby przez szparę zaświecić do środka i stwierdzić, że czujnik na belce "siedzi" (tak mi się przynajmniej zdaje).

Chyba sobie na razie odpuszczę i poczekam do wiosny, bo robota w trochę ciasnym i zimnym garażu nie należy do przyjemności. :wink4:

Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni..

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano
Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni.

..od tego trzeba zacząć , jeśli napięcie między brązowym a czerwonym kabelkiem będzie stałe ok.5v lub nie będzie go wcale znaczy że moduł leży :confused4: jeśli natomiast będzie sie zmieniać co chwila o jakiś 1v to znaczy że moduł dobry :wink4: potem wystarczy tylko zrestartować zegary wyjmując bezpiecznik nr.15 i czekać na palme :)

Opublikowano

Przy zdejmowaniu zderzaka trzeba pamiętać ze jest inaczej niż w manualu, on nie schodzi lekko bo trzyma się z boku na zaczepach i trzeba lekko szarpnąć w bok (tak na linii łączenia dokładki z boku)

To pewnie dlatego nie udało mi się zrobić tego, co pokazał Bart-S na swoich zdjęciach, czyli odchylić tylko prawą stronę zderzaka.

Zgodnie z jego opisem z prawej strony odkręciłem wewnątrz 3 + 2 śruby, potem 2 z nadkola i pod spodem następne 2.

Dodatkowo zauważyłem, że pod spodem po prawej mam do zderzaka przymocowaną jakąś plastikową osłonę, czyli doszły tu następne 3 wkręty.

Lampę oczywiście też wymontowałem.

Teraz zgodnie z opisem powinien móc odchylić prawą stronę zderzaka, ale ja nie umiałem tego zrobić. :embarrassed:

Szarpałem się z tym ładnych parę minut i w końcu dałem sobie spokój - bałem się, że coś urwę. Miałem wrażenie, że coś go jeszcze trzyma.

Udało mi się jedynie odchylić zderzak na tyle, żeby przez szparę zaświecić do środka i stwierdzić, że czujnik na belce "siedzi" (tak mi się przynajmniej zdaje).

Chyba sobie na razie odpuszczę i poczekam do wiosny, bo robota w trochę ciasnym i zimnym garażu nie należy do przyjemności. :wink4:

Ewentualnie może jeszcze sprawdzę te napięcia we wiązce. Trochę się wyjaśni..

--

Pozdrawiam.

Sławek

jak odkręciłeś trzy śruby pod wzmacniaczem (jeśli go masz), 2 pod lampą, cztery przy nadkolu i 3 lub 4 przy mocowaniu zderzaka do podwozia, odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka i nie chce się odchylić to pomyśl czy odkręciłeś cztery śruby od wewnętrznej strony bagażnika, na których opiera się wykładzina (dwie podpory) i obok nich jeszcze dwie śruby żeby zdjąć dokładkę w której kotwiczy zamek klapy.

Jeśli odkręciłeś wszystkie te śruby nie ma opcji żeby zderzak się nie odchylił :gwizdanie:

Opublikowano

jak odkręciłeś trzy śruby pod wzmacniaczem (jeśli go masz), 2 pod lampą, cztery przy nadkolu i 3 lub 4 przy mocowaniu zderzaka do podwozia...

To zrobione.

... odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka i nie chce się odchylić...

Z tym właśnie mam problem. Co rozumiesz przez "odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka"?

Czy trzeba to jakoś na bok odciągnąć i dopiero potem do tyłu?

... to pomyśl czy odkręciłeś cztery śruby od wewnętrznej strony bagażnika, na których opiera się wykładzina (dwie podpory) i obok nich jeszcze dwie śruby żeby zdjąć dokładkę w której kotwiczy zamek klapy. ...

No tutaj, to już zupełnie nie wiem o co chodzi...

_________________________________________________

Chyba załapałem o czym piszesz. :embarrassed:

Tak, tę nakładkę progową (4 śruby i 2 spinki) odkręciłem na samym początku.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Z tym właśnie mam problem. Co rozumiesz przez "odczepiłeś dokładkę z boku od zderzaka"?

Czy trzeba to jakoś na bok odciągnąć i dopiero potem do tyłu?

Jak już masz wszystko odkręcone to stając z boku samochodu łapiesz za dokładkę przy samym kole i jak chcesz od dołu i odciągasz do siebie - powinna wyskoczyć bez problemu bo jest na zatrzaskach - bodajże trzech.

I jak to zrobisz zderzak bez problemu odejdzie od samochodu na tyle żeby był łatwy dostęp do modułu.

:hi:

Opublikowano

palma wrócila po 1,5 roku nieobecności :decayed:

Właśnie jestem po demontażu zderzaka i wymianie modułu. Szybka operacja + uszczelnienie "pierdzącej klapki" ( wkoncu Bose nie robi wstydu na zewnątrz ) .. antenka wskoczyła sama po wyjechaniu z garażu. Nie trzba było nawet bezpiecznika ruszać.

396904_353637637999049_100000584460477_1296535_1362709039_n.jpg

Opublikowano

taka mała rzecz a cieszy :decayed:

:good:

Opublikowano

Ciekawe czemu te jebańce tak padają i czy receptą na to jest ten odbiornik o numerze 8K0 bo ciekawe po co w 2010 roku zmienili jego numer... :mysli:

Opublikowano

Ciekawe czemu te jebańce tak padają i czy receptą na to jest ten odbiornik o numerze 8K0 bo ciekawe po co w 2010 roku zmienili jego numer... :mysli:

mam nadzieję :decayed:

Opublikowano

jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A :mysli:

Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej.

A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną :angry:

Opublikowano

jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A :mysli:

Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej.

A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną :angry:

Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi :polew:

Opublikowano

jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A :mysli:

Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej.

A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną :angry:

Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi :polew:

oj tam, może 130 :tongue4:

a co będziesz drugą palmę montował :polew: jedna za mało :wink4:

Opublikowano

jak się rozmawia z kolegami to chyba najczęściej padają te z końcówką A :mysli:

Ja teraz mam z końcówką B i zobaczymy czy będzie działał non stop - oby jak najdłużej.

A z numerami części to już tak mają - jest numer a za jakiś czas zastępują go nowym i oczywiście z nową ceną :angry:

Wczoraj na spocie mówiłeś że nowy odbiornik kosztuje w ASO 100 pln ...... zadzwoń do nich i kup mi :polew:

oj tam, może 130 :tongue4:

a co będziesz drugą palmę montował :polew: jedna za mało :wink4:

nie chciałem tylko sprawdzić czy masz 69 upustu :wink4:

Opublikowano

nie chciałem tylko sprawdzić czy masz 69 upustu :wink4:

czepiasz się szczegółów - nie bądź taki drobiazgowy :tongue4:

:wink4:

Opublikowano

Mam taki mały problem.

Mam a4 2000 rok. Okazało sie że w liczniku (jaeger) był uszkodzony procesor. Wymieniłem cały licznik na taki sam tylko VDO. Teraz nie wyświetla się ikona zegarka radiowego a przedtem tak, jeżdzę już tak drugi miesiąc i nic. Stary licznik miał coś takiego jak na foto (pewnie to ten zegarek) a nowy nie ma. Czy może ten VDO nie ma tej funkcji? Czy da się jakoś przełozyc ten zegarek?

1008401.th.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano

a ile zaplaciles za vdo i jaki jest nr fabryczny

a jaki procesor miales uszkodzony od paliwa??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...