Magdalenah Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Ja się już nie stresuję tylko pamiętam że gdzieś o tym wspominałaś i to chyba w moim wątku ! Ale oni dalej zmieniają na 7 lamel bo ja zmieniłem po twoim telefonie !! Jeszcze dobrze u mnie z pamięcią :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154226.msg1776547#msg1776547 Wiem wiem, że zmieniają ale mi się na razie odechciało, bo może zmienię auto więc jak nie dla siebie to nie będę inwestować
smoku666 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 i jak ? coś więcej już wiecie w temacie ? jak spalanie i zachowanie skrzyni bo spuszczeniu nadmiaru oleju ?
carpa84 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 U mnie spalanie spadło ok 1.5 litra, auto szybciej się zbiera, jak już pisałem wcześniej jakby mi ktoś przyczepkę odpiął Także fakty mówią same za siebie !! [imgt]Sprawdzajcie stan oleju po wizycie w SSerwis !!!!!!!! [/imgt] Ale jeden problem mi dalej pozostał adaptacja trzyma lepiej na wzniesieniach ale na naprawdę stromej górce nie daje rady ;( już nie wiem co to może być bo chyba wszystko już sprawdziłem (oprócz oleju przekładniowego w dyferencjale bo ku... zapomniałem ) ale czy to by mogło przyczyniać się do nietrzymania auta ?
kubson Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jak przelany olej tyczy sie do skrzyni TIPTRONIC. Mogą być podobne objawy na przelanym ze bardziej mułowaty i np wiecej pali ??
carpa84 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dokładnie takie objawy miałem w multitronicu. (miałem :> ) A jak się przelanie ma do tiptronica to niestety nie wiem
Bart-S Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jak przelany olej tyczy sie do skrzyni TIPTRONIC. Mogą być podobne objawy na przelanym ze bardziej mułowaty i np wiecej pali ?? Możliwe...
H4mm3R Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jak przelany olej tyczy sie do skrzyni TIPTRONIC. Mogą być podobne objawy na przelanym ze bardziej mułowaty i np wiecej pali ?? Kumpel ma auto w takiej konfiguracji co Ty i średnie spalanie to 10l/100km więc się niełódź że zejdziesz do 8l
Bart-S Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jak przelany olej tyczy sie do skrzyni TIPTRONIC. Mogą być podobne objawy na przelanym ze bardziej mułowaty i np wiecej pali ?? Kumpel ma auto w takiej konfiguracji co Ty i średnie spalanie to 10l/100km więc się niełódź że zejdziesz do 8l To też fakt. Auta z TIPem sporo palą...
Banan Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Potwierdzam większe spalanie w tipie przetestowane na własnej skórze ale to i tak pikuś w porównaniu z 4 biegowym automatem i 1,8 benzyną :gwizdanie: Aha sprawdzałem w weekend olej w skrzyni u siebie. Poziom idealny jednak we Wrześni wiedzą co robią
kubson Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Z moja skrzynia i spalaniem ok ale tak pytałem z ciekawości
smoku666 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 zbliża się koniec miesiąca a kilometry na pewno lecą..... i jak wam się sprawuje multi po spuszczeniu oleju ??? jakieś dodatkowe spostrzeżenia ??? a może uwagi ?? może udało się komuś rozkminić dlaczego sserwis wlewa takie kosmiczne ilości oliwy ???
carpa84 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 U mnie wszystko ok. Spalanie w normie tzn. miasto ok 7 a na trasie ok 5.6. Zero szarpnięć.
Mychu Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Dżizus Krajst co ja się tu naczytałem :shocked: Robiłem jakieś pół roku temu skrzynię u Sopy i teraz czyli po 5 tys. km muszę wymienić olej, żeby podtrzymać gwarancję. Jest to "tak o" bo i tak dają 6 mies. gwarancji które już minęło Pytanie teraz co robić i czy im wierzyć? Pierwsze co, to chyba sprawdzić poziom oleju. Pewnie będzie niemiłe zaskoczenie Bart-s sugerujesz żeby od razu wymienić olej na nowy? Już sam nie wiem
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Mychu ja jeszcze jeżdżę na Castrolu zalanym w Sserwis - ale po wypłacie wymieniam (narazie statycznie, bez płukania). Jedyne o co zadbaj to o kontrolę poziomu ATF...
Mychu Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Mychu ja jeszcze jeżdżę na Castrolu zalanym w Sserwis - ale po wypłacie wymieniam (narazie statycznie, bez płukania). Jedyne o co zadbaj to o kontrolę poziomu ATF... A też Ci kazali po 5 tysiącach wymienić jako podstawa gwarancji? Może jednak powinienem wymienić...?
mr.mark1 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Ja w marcu robiłem modyfikacje i mi też kazali po 30tys przyjechać na wymianę oleju.
Bart-S Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Wcześniej było po 5000 km... No i zalewali Castrola CTF-A.
carpa84 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Ja w marcu robiłem modyfikacje i mi też kazali po 30tys przyjechać na wymianę oleju. Kazali Ci przyjechać na wymianę czy na zlanie oleju ? :> Jeśli nie czytałeś tego wątku od początku to polecam Ci przeczytać od 7 strony, dokładniej 88 odpowiedź. To wyjaśni moje wcześniejsze zapytanie.
smoku666 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ja robiłem u nich modyfikacje na 7 lameli na początku 2010r. i też mi kazali przyjechać na zmianę oleju po 30000km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się