Mativo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam... Chciałbym ponownie przedstawić Wam siebie i mój samochód. Nazywam się Mateusz mieszkam na śląsku i 3dni temu kupiłem swoje A4 ... Troche o aucie: Jest to czerwony Avant 1,8t AEB rocznik 02.12.1998 sprowadzony z luksemburga, podobno ma przejechane 177tys świadczą na to zuzycie kierownicy mieszka pedalow i foteli. Lecz samochód generalnie słabo zadbany ktoś nim woził nie wiadomo co. Chciałbym go doprowadzic do stanu bardzo dobrego i cieszyc sie nim jeszcze jakis czas. Wyposażenie: -pełny komputer pokładowy -skóra (czarna) -climatronic -tempomat -4el szyby -el lustra i to co w standardzie Piszę ten wątek z jeszcze jednego względu, narazie poruszanie się po forum sprawia mi lekką trudność i ciężko mi znaleźć potrzebane informacje. Dlatego liczę na Waszą pomoc. Zrobiłem sobie listę (pokaźną) co chcę zrobić z autem tzn co muszę zrobić żeby miało to ręce i nogi. Bardzo bym prosił o kontakt jeśli ktoś z Was będzie miał jakieś podane przeze mnie części. gsm- 724-377-658 gg- 11271113 Potrzebne części: -kompresor klimy -rurka (kompresor-chlodnica) -silnik wycieraczki (tył) <nie działa> -podłokietnik -czarne progi -plastiki za kierownicą (tam gdzie się wsowa kierownica) -plastiki bagażnika (3mające roletę + plastik na próg załadunkowy) -tylna popielniczka -Wykładzina bagażnika Co nie działa lub mnie irytuje, może pomożecie jakimis rozwiązaniami (lub usterki się powtarzają) -tylna wycieraczka nie działa -długie światła zamiast się włączać wyłączają wogóle światła -światełko w popielniczce -luźna klamka w drzwiach kierowcy (trzeba trzasnąć drzwiami żeby zamknąć) -tylna klapa się nie zamyka (po zamknieciu centralnego, klucza nie idzie wsadzic do klapy) -tylne szyby działają przez domykanie i z przednich drzwi ale z tylnych juz nie działają -centralny zamek pilot nie działa -wskaźnik temp wody nie działa (czujnik temp wody?) -tempomat ma zerwane ciegienko i nie otwiera przepustnicy (co mam z tym zrobić?) To chyba narazie na tyle Badzo bym Was prosił o podpowiedź i jak ktoś ma te częśći to proszę o kontakt Pare zdjęć samochodu Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Iverson Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 słuchaj w tym wątku przedstawiamy swoje auta , wraz ze zdjęciami , ich brak powoduje usunięcie wątku , jak będziesz chciał je dodać , napisz do mnie pw , odblokuje temat [br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 13:20_________________________________________________teraz ok, ładne auto do modów
Pucek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ogólnie wizualnie ok, ale kierownica strasznie wytarta, dobrze że nie ori z tego auta :gwizdanie: siedzenia widzę tam skórzane kubły, noo nie źle powodzenia w modach
binio-stg Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No autko całkiem fajnie wygląda. Opanuj usterki i będzie
pitman Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Furka ładna.Pochwal się bardziej wnętrzem :gwizdanie:
dawid195a Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wypas kiera , i kubły, fajne koło. Popraw jeszcze tłumik i wypoleruj końcówki ,razi to w oczy.
Tobi1986 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wypas kiera , i kubły, fajne koło. Popraw jeszcze tłumik i wypoleruj końcówki ,razi to w oczy. Popieram.
Mativo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Pokolei Panowie pierwsze co to wszystko mechanicznie zostanie doprowadzone do stanu jak najlepszego Później zacznę się bawić w różne inne mody typu polerka końcówki wydechu itd itp. Narazie potrzebuje tych plastików o któych pisałem oraz innych czesci, mechanicznych... Ale dzieki za słowa otuchy Ja powiem tak... tutaj jest mój poprzedni projekt ze zwykłego 1,6 escorta z 91roku zrobiłem sobie 150konną zabaweczke w stanie idealnym http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/73523 Audi będzie bardziej już traktowane jako auto na codzien...
312MC Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Czerwone są podobno szybsze....żarcik A tak poważnie wyglda całkiem całkiem, wklej jakieś lepsze fotki z wnetrza. Jakieś plany po za doprowadzenie do dobrego stanu technicznego?
Mativo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Czerwone są podobno szybsze....żarcik A tak poważnie wyglda całkiem całkiem, wklej jakieś lepsze fotki z wnetrza. Jakieś plany po za doprowadzenie do dobrego stanu technicznego? Kurcze wiesz co ciężko powiedzieć... narazie chce go doprowadzic do dobrego stanu. Ale już np kupiłem zaciski na tył z TT 180ps bo moje juz 3mały koła Dzisiaj zamowilem caly bagaznik czesci jutro mechanik bedzie sie bawił w skladanie wszystkiego do kupy Namietnie poszukuje fajnego taniego (orginału) podłokietnika fajnych dywaników antenki do radia zmieniarki CD Plastików -boczki bagażników(tam gdzie 3mie sie roleta) -plastiki za kierownicą -tylna popielniczka :gwizdanie: moze ktoś coś takiego ma Auto podpięte do komputera pokazało 1 błąd (niewiarygodna wartość z czujnika temperatury wody) No i na klimie 9 bledow ale to przez brak sprezarki ;( Jutro wymieniane będzie: -filtr kabinowy -filtr powietrza -filtr oleju -filtr paliwa -olej silnikowy -taki trójnik za silnikiem (ciekł) to jest chyba przy termostacie -komplet tył hamulce (z zaciskami z Audi TT 180ps) -poduszka pod skrzynią -kompletny rozrząd -pompa wody -termostat -czujnik temp wody -świece :kox: I mam nadzieję na bez awaryjną jazdę Nie wiem wogole co z nim ciekawego zrobić Może xenon może doposażyć w środku coś... Narazie nie wiem czy każdemu z Was pali 1,8T w mieście 14,5-15 l ale dla mnie to troche sporo Liczę że po wymianie hamulcow i tego czujnika temp wody spalanie troche zejdzie (hamulce tak 3mią koła z tyłu że jak je podniosłem to rekami sie krecic nie dało) Pozatym mam dość szerokie oponki 225 więc powinien palic wiecej ale czy az tyle... pozdrówka
karol24 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Super no właśnie, jakoś dziwnie ten wydech wygląda :mysli:ja zanim swoją pokaże też wypucuje, tylko w TDI to inaczej będzie wyglądać. Oj na początku, po kupnie to długa lista rzeczy do zrobienia....
Mativo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Mam pare problemów o które chciałem Was zapytać. Samochód jak odpala odrazu dziwnie skacze do 1600 obrotów, potem się stabilizuje na ok 1050 jak tak chodzi to dziwnie delikatnie pierdzi (nie rowno pracuje, obroty mają ciągłe wachania o jakieś 50 obrotów jest to dość irytujące. Kolejne to przyspieszam jest 2,5 tys obrotów puszczam gaz a obroty przez jakąś 1-2 sek jeszcze 3mają sie na poziomie sprzed puszczenia gazu. No i wydaje mi się że silnik nie ma tyle mocy ile mieć powinien :/ co można sprawdzić ?? Sprawdzałem błędy i jedynym błędem silnika był "niewiarygodny odczyt czujnika temperatury" (czujnik temp jest ewidentnie do wymiany bo na desce strzałeczka nawet nie drgnie). Czy głupi czujnik temp może być przyczyną tych wszystkich problemów? Wogóle ciężko mu się rozpędzać jak jadę 70km/h na 4 biegu powinien ciągnąć a on rozpędza się jak focus 1,6 mojego ojca albo na 5 biegu jadę 160 i rozpędza się jeszcze ale bardzo powoli ;( no i spalanie (kolega w passacie ma ok 10-11 l a u mnie pokazuje 13-15)
szafa Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Siema Mativo fajne autko, ogarnij tak jak escorta a napewno sie odwdzieczy pozdroo
moskal Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Kolejne to przyspieszam jest 2,5 tys obrotów puszczam gaz a obroty przez jakąś 1-2 sek jeszcze 3mają sie na poziomie sprzed puszczenia gazu. norma Samochód jak odpala odrazu dziwnie skacze do 1600 obrotów, potem się stabilizuje na ok 1050 przeczyść przepustnice jak tak chodzi to dziwnie delikatnie pierdzi plecionka do wymiany Wogóle ciężko mu się rozpędzać jak jadę 70km/h na 4 biegu powinien ciągnąć a on rozpędza się jak focus 1,6 mojego ojca albo na 5 biegu jadę 160 i rozpędza się jeszcze ale bardzo powoli chyba wcześniej miałeś TDI , co ??? napisze ci do jakich prędkości rozpędza sie AEB : 1bieg - 60km/h 2bieg - 100km/h 3bieg - 170km/h 4bieg - 200km/h 5bieg - 230km/h wiec nie dziw sie ze jak masz 70km/h na 4 biegu to nie ciągnie , to jest silnik lubiacy wysokie obroty , ciagnie praktycznie od 3500rpm , przeciągnij go troche wyzej i wtedy napisz czy jest zamulony No i wydaje mi się że silnik nie ma tyle mocy ile mieć powinien :/ co można sprawdzić ?? podepnij czujnik doładowania
Mativo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam ponownie po długiej przerwie. Od roku nic prawie nie robiłem z autkiem poza paroma przygodami ale nadszedł czas i nadeszły fundusze żeby wkońcu coś zacząć modzić. Przez ten rok wymieniłem kilka części eksplatacyjnych zawieszenie, przeguby, łożyska, świece, olej, filtry bla bla bla... założyłem do mojego AEB instalacje gazową sekwencje BRC (25tys bez zadnego problemu). Zakupiłem kabel diagnostyczny na allegro (taki tani), postanowiłem zabrać się poważnie do roboty, zasięgnąłem wiedzy na forum i poza forum, dorwałem VAG-COM pełną wersję. Myślę, że po części zrozumiałem co i jak. Doczytałem, że prawdopodobnie będę musiał wyczyścić przepustnicę i przepływkę co zrobię jeszcze w tym tyg. Piszę ten post w pewnym celu, gdyż kopiąc po necie dorwałem się do wartości mierzonych bloków w VAGu do benzyny które w zupełności nie odpowiadają temu co pokazuje u mnie VAG, mianowicie w grupach są zupełnie inne wartości tam gdzie według instrukcji powinno być np temp płynu chlodniczego u mnie pokazują się m/s... VAG pokazał trzy błędy 1. walniety czujnik temperatury lub zwarcie do + 2. zły skład mieszanki (co jak mniemam wiąże się z pierwszym) 3. błąd czujnika predkosci w tylnym lewym kole (ABS) Błędy skasowałem jutro sprawdzę czy powrócą... i tu kolejne pytanie i prośba, na desce nie pokazuje mi się temperatura silnika a jedynie temp oleju. do tej pory sprawdzałem temperature na klimatroniku kod 51 i temp zawsze wzrastała do 90 i tak sie utrzymywała. Na VAGu ze względu że nie wiem które bloki wskazują temp silnika nie jestem w stanie stwierdzić czy coś jest nie tak. Dążę jednak do tego iż mechanik który wcześniej wymieniał czujnik temp uszkodził wtyczkę i są tam powciskane do czujnika same kabelki... (czujnik z tyłu silnika w AEB) i chciałem poprosić jakiegoś posiadacza AEB aby sprawdził mi u siebie kolejność kabelków i ich kolory w jakiej kombinacji są wsadzone w kostkę do czujnika, podejrzewam, że błąd może być spowodowany złą kombinacją kabelków (mechanik się pomylił) gdyż wymieniałem ten czujnik już dwu krotnie. Bardzo prosiłbym o pomoc koledzy i jakby ktoś mógł podesłać mi właściwe sekwencje bloków mierzonych do AEB 1,8T to byłbym bardzo wdzięczny. Najlepiej na maila [email protected] Nie chcę tu więcej zaśmiecać a chciałbym się tego wszystkiego nauczyć i gdy dorwę te bloki do VAGa wkleję logi tylko wlasnie nie wiem z których bloków zrobić logi... Aha jeszcze jedno pytanie, logi dynamiczne wykonuje jadąc na 3 biegu 1500obr -> noga w podłogę -> LOG START -> 4500obr -> STOP ? Czy się mylę ? pozdrawiam i bardzo proszę Was moi drodzy o pomoc wiem, że troche marudze i przynudzam ale chcę to ogarnąć i zająć się ciekawszymi sprawami typu wygląd zewnętrzny i ew. chip a bez dobrze ogarniętej mechaniki nie da rady [br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 22:43_________________________________________________Widze, że nikt sie nie kwapi do odpisania Teraz proste pytanie i do rzeczy... Które grupy zlogować żeby sprawdzić poszczególne parametry osprzętu silnika AEB konkretnie mi chodzi o: -lambda -przepływka -termostat i jak jeszcze możecie to takie podstawowe logi pozwalające sprawdzić stan osprzetu i silnika... które logi wykonać statycznie a które dynamicznie? chodzi mi konkretnie o AEB bo bloki w instrukcji do silników benzynowych są inne niż u mnie. Bardzo prosze o odpowiedź gdyż chciałbym jutro wykonać logi i wstawić je na forum do Waszej analizy
pawelwarsze Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 co do robienia logow to chyba czytales temat na temat dizla tam jest odcina 4500 jakos a musisz do odciny trzymac z gazem w podlodze a jutro ci sprawdze ta kostke tylko znajde wiazke pod sniegiem
Mativo Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 Logi grupa 001 Uploaded with ImageShack.us Logi grupa 002 Uploaded with ImageShack.us Logi grupa 005 Uploaded with ImageShack.us Wg instrukcji logowania silnika benzynowego wynika, że : grupa 001 Uploaded with ImageShack.us grupa 002 Uploaded with ImageShack.us grupa 005 Uploaded with ImageShack.us Chciałem się dowiedzieć z czego wynikają różnice lub dostać od kogoś link do opisu grup w AEB. Coś takiego jak te tabelki które wstawiłem, żeby było zawarte: co pokazuje dana grupa, pojedynczy blok, jakie są wartości mierzone właściwe i co może być przyczyną wadliwego wskazania. pozdrawiam i na prawdę liczę, że ktoś mi odpowie na moje pytanko [br]Dopisany: 09 Grudzień 2011, 12:59_________________________________________________Witam... Mam prośbę do WAS. Znów dużo czytałem lecz jednak nie znalazłem interesujących mnie zdjęć. Dlatego mam pytanie do osób które w aucie posiadają przepustnicę sterowaną linką i posiadających tempomat. W takim przypadku powinniście mieć od tego ślimaczka do którego przyczepiona jest linka mieć taki prencik idący w dół do gruszki i tu jest moje pytanie czy ten prencik wchodzi do gruszki czy jest pare cm od niej, bardzo bym prosił kogoś o sprawdzenie tego w swojej audiczce. http://img36.imageshack.us/img36/559/beztytuuspi.jpg Gruszka - 3 (element ustalający) prencik - 1 (drążek łączący) pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 09:36_________________________________________________W sobote w drodze na narty chłopaczek Hondą Civic nie opanował samochodu w zakręcie i wleciał prosto we mnie :/... lewy blotnik lekko drzwi zderzak i kierunek szlag trafił... Jutro ma przyjść rzeczoznawca i w zależności od tego ile on zaoferuje będę myślał co dalej z autem Możliwe, że pójdzie w całości na sprzedaż w takim stanie w jakim jest (gałka lewa wyrwana prawdopodobnie, koło się nie skręca) Lub autko pójdzie na części... muszę się nad tym zastanowić gdyż nie wiem ile dostałbym za auto w takim stanie w jakim jest teraz a ile mógłbym wyciągnąć na części... Dodam, że mam 4-5 miesięczną sekwencyjną instalację gazową BRC... jeśli ktoś by miał jakieś oferty zarówno na cały samochód jak i na części z niego (opis wyposażenia na 1 karcie) to bardzo proszę o kontakt tel. 665-807-882 gg: 11271113 lub ewentualnie e-mail albo prv tutaj (ale na maila i na forum wchodzę stosunkowo rzadko... I bardzo chętnie usłyszę opinie Waszą na temat co zrobić z samochodem :/ ... [br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________Zdjęcie uszkodzenia : http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404803_344794908883410_100000587115707_1304558_872020522_n.jpg[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________
dawid195a Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Remontuj takie moje zdanie , tragedi nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się