GreGoriO Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 2 godziny temu, Langista napisał: Nie będzie. niby dlaczego? czujniki są takie same różnią się tylko długością i mocowaniem ramion. wtyczki mają tak samo rozpisane PINy. to najlepszy sposób na sprawdzenie czy winny jest czujnik czy okablowanie.
Langista Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Elektronika nie jest jak mechanika. Płytki mogą wyglądać podobnie, ale układy mogą być zupełnie inne. Czujnik z tyłu będzie podawał inne wartości jak ten z przodu (różnice w poziomie z przodu trzeba bardziej skorygować jak te z tyłu).
GreGoriO Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Tutaj chodzi o akres w jakim ma pracować ramię, O tym decyduje tylko ramię, bo czujnik to zwykły rezystor nastawny, i zamiana nic nie przeszkadza bo sam tak jeżdżę.. Miałem uwalony tylny, kupiłem przedni i założyłem na tył, zmieniając tylko ramie. a to był 4 lata temu.
ArapahoVmax Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 1 godzinę temu, Langista napisał: Elektronika nie jest jak mechanika. Płytki mogą wyglądać podobnie, ale układy mogą być zupełnie inne. Czujnik z tyłu będzie podawał inne wartości jak ten z przodu (różnice w poziomie z przodu trzeba bardziej skorygować jak te z tyłu). Ale sprawdzałeś, że tak się wypowiadasz? Czy teoretyzujesz? Tak jak kolega wyżej, kupiłem tylni, założyłem na przedni tylko ramię zamieniłem i działa. Tak więc samą płytkę tym bardziej można przełożyć. 1
kkam Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 W obu czujnikach płytka jest taka sama. Różnica miedzy przodem, a tyłem to tylko ramie.
pila24 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Dobrałem się dziś do swojego czujnika bo szwankował czasami (open or short to ground),szczególnie jak po pagórkowatym terenie jeżdżę. W środku czujnik czysty,wszystko jak z fabryki ale wyczyściłem środkiem do styków,przelotki wszystkie ok,wtyczka szczelna ale zaciski się rozsypały przy rozłączaniu jej-nowa juz w drodze. Ramię stało niemal szywno,rozruszałem je i silikonem w sprayu poczestowałem. Mam pytanie czy blaszka mocująca do wahacza tez powinna się obracać na swoim mocowaniu? U mnie siedzi sztywno jak przyspawana. Myślę że w moim przypadku jak i innych w których wtyczka oraz elektronika są nieruszone problem pojawia się z powodu zmiany rezystancji na pinach(tak jak w innych obwodach gdzie mierzona jest rezystancja i odczyt musi być dokładny-np. Wtyczki airbag pod fotelami). Wystarczy wtedy piny oskrobać delikatnie,potraktować środkiem do czyszczenia styków,lekko odgiąć by poprawić styk i problem znika. Edytowane 30 Listopada 2019 przez pila24
Barto97 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Tak się jeszcze zapytam bo dobrałem się u siebie do tej płytki i stąd moje pytanie czy da się z nią coś jeszcze zrobić ponieważ jest przypalona z góry dzięki za info bo jestem laikiem w tym temacie a cały czujnik jest drogawy.
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2019 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Jak jesteś laikiem to nic z tym nie zrobisz. Płytka ma przepaloną ścieżkę i jedynie wchodzi w grę ten przepalony kawałek dolutować.
Barto97 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Chodziło mi właśnie o to czy naprawa jest realna bo jeżeli tak to muszę kogoś znaleźć bo i tak taniej wyjdzie naprawić.
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2019 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Ale wiedz, że takie 'drutowanie' się mści i później może jeszcze więcej syfu narobić.
Mrowa503 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Jeśli chodzi o to zdjęcia o ten czerwony element zaznaczony to które styki z którymi powinny mieć przejście?
pila24 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Przelotki sprawdzasz czy mają przejście z jednej na drugą stronę płytki. Te dziurki
Isius Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 W dniu 29.01.2020 o 11:02, Mrowa503 napisał: Jeśli chodzi o to zdjęcia o ten czerwony element zaznaczony to które styki z którymi powinny mieć przejście? Witam. Panowie, ktos podpowie w czerwonym polu w lewym rogu u gory ? Te 2 el. pasywne to ?. Sam juz zglupialem rozebralem w czujniki i na jednym mam 10 - 9 M Ohma tylko w 1 strone, wiec obstawiam ze jest to jakis kondensator ?. Dzieki
kkam Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 W dniu 4.02.2020 o 21:06, Isius napisał: Witam. Panowie, ktos podpowie w czerwonym polu w lewym rogu u gory ? Te 2 el. pasywne to ?. Sam juz zglupialem rozebralem w czujniki i na jednym mam 10 - 9 M Ohma tylko w 1 strone, wiec obstawiam ze jest to jakis kondensator ?. Dzieki To są kondensatory. U mnie jak były skorodowane to wstawiłem 1uF. Niestety nie wiem jakie były ori wstawione. U mnie po wymianie na 1u ruszyło.
Isius Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 15 godzin temu, kkam napisał: To są kondensatory. U mnie jak były skorodowane to wstawiłem 1uF. Niestety nie wiem jakie były ori wstawione. U mnie po wymianie na 1u ruszyło. Dziekuje za odpowiedz. Dokopalem sie do watku, gdzie podobny czujnik jest z C5. Zamowilem na chwile obecna 670 pF, zobacze co sie stanie, jak nie to zamowie cos w podobie 1uF. Dzieki kolego
słoniu Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Witam, Borykam się z błędem 776 g78, przerzuciłem sprawny czujnik tył na przód i zakupiłem używany sprawny tył- zamontowałem go też na tył. I teraz po skasowaniu błędów, przejadę może 3-4km i wyskakuje mi na nowo błąd sam przód. Jakie są prawidłowe wskazania w sterowniku kanał 2 grupa 2 chodzi mi o wartości volt między jakimi powinno być ok, Moje oscylują między 2-2.5V
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Zobacz czy nie masz gdzieś uszkodzonej wiązki, albo wtyczki czy nie są zaśniedziałe piny
słoniu Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 4 minuty temu, MaTeo85 napisał: Zobacz czy nie masz gdzieś uszkodzonej wiązki, albo wtyczki czy nie są zaśniedziałe piny Wiązki przedzwoniłem, od sterownika do wtyczek od czujników, zero zwarć, przejścia są każdego kabla. Wtyczki czyste, zero śniedzi bądź czegokolwiek.
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Może przejście jest ale na dziurach podczas jazdy przestaje stykać bo któryś przewód jest pęknięty i daje objawy w ruchu. W innym wypadku masz czujnik lub sterownik bo więcej tam nic nie ma.
pila24 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 1 godzinę temu, słoniu napisał: Wiązki przedzwoniłem, od sterownika do wtyczek od czujników, zero zwarć, przejścia są każdego kabla. Wtyczki czyste, zero śniedzi bądź czegokolwiek. Dognij piny które są na płytce czujnika,z czasem styk słabnie i trzeba je ruszyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się