mistrzugt Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 Poprawilem kat synchro (jest tyci zabawy ) Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_21513.html temp tez juz chyba ok??
mistrzugt Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 ok,wszystko fajnie,tylko zrobil sie maly problem.... juz pisalem w ktoryms poscie wczesniej,ze czasami przy robieniu logow auto strasznie zmulilo -tylko bylem pewnien,ze to wystepuje tylko podczas logow i odpuscilem temat. Natomiast dzis sobie chcialem przegonic furke juz bez logowania i przy 3700 obr. znow zmula, tylko to wyglada tak jakby turbo przestalo ladowac. Bo nawet jak sie rusza,to on nie ma sily jechac, a przy trybie awaryjnym jak wystepuje przeladowanie z tego co pamietam, to on wiecej niz 120 nie pojedzie. u mnie do 120 chyba by teraz lotniska braklo (((( Jak wylacze zaplon i odpale ponownie to problemu nie ma. Co szukac,gdzie sprawdzac?? Dzieki PS. Bledow zadnych nie ma, ewentualnie pozniej moge wrzucic logi z tego zamulenia
ciahciah Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Nie ma błędów? 575 Wrzuć dynamiczne 010 i 011
mistrzugt Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 logi sa na pierwszej stronie, nic sie nie zmienia w parametrach przed mulem i po tu jest watek z logami podczas zmulenia http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155703.0
ciahciah Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 posprawdzaj elektryczne wtyczki, wyczyść zaśniedziałe styki, popsikaj środkiem do czyszczenia styków, a jak masz możliwość pożyczyć przepływkę od podobnego silnika, podmień i pojeździj, jak problem zniknie będzie to znaczyć że elektronika w twojej przepływce szwankuje
mistrzugt Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 ok, tak zrobie,tylko 2 przeplywki nie zalatwie.... :/ Tylko ten mul wystepuje sporadycznie.... - a jakbym odpial przeplywke i zrobil logi, jezeli wyszly by takie same jak wtedy na mule,to bedzie pewnosc,ze to ona powodowala ten problem??
ciahciah Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 drugą przepływke od znajomego co ma podobny silnik pożycz nie będzie pewności, odepnij przepływkę wtedy jak złapiesz tego mula, powinna być minimalna poprawa przyśpieszania z odpiętą
mistrzugt Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Witam Na razie nie udalo mi sie zlapac mula, caly czas jest ok. Natomiast rano, po nocy jak postoi jak odpale i od razu jade, to wlasnie jest zmulenie,ale nietakie calkowite. Spokojnie wchodzi na obroty,ale jakby mial mocy z 50%mniej. Po tym jak sie wkreci na obroty to juz jedzie i juz caly czas jest ok.
ciahciah Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 na noc zostawiasz auto na trawie gdzie wilgoć duża? 50% mocy to dużo, nie przesadzasz czasem?
mistrzugt Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 nie,nie- auto stoi na asfaltowym chodniku, jest sucho i raczej wilgoc nie ma wplywu. Co do mocy...hmm, startuje zawsze pod stromsza gorke, moze tyci przesadzilem,ale 30% napewno[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:05_________________________________________________Witam. noi dzis znow mi auto zmulilo, wiec nie gasilem go, odpialem przeplywke i jakos specjalnie roznicy nie poczulem. Czy moze mialem na odpietej przeplywce zgasic go i spowrotem odpalic?? Co do tego zmulenia z rana, jak go odpalam zimnego, to jedzie identycznie, jak w trakcie zlapania tego mula podczas jazdy, tylko ze rano jak wejde na wyzsze obroty to juz pozniej jedzie tak jak powinien
ciahciah Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 podmień N75 z N18 i pojeździj tak jakiś czas, może tam jest pies pogrzebany
mistrzugt Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 a te zaworki nie sa czasem rozne,jeden od podscisnienia a drugi nadcisnienia?? -tak jak pisaliscie w ktoryms poscie.... Moze wywale N75 i wezyk na krotko polacze,moge tak??
przemik Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 a te zaworki nie sa czasem rozne,jeden od podscisnienia a drugi nadcisnienia?? -tak jak pisaliscie w ktoryms poscie.... Moze wywale N75 i wezyk na krotko polacze,moge tak?? Pomyliłes silniki. U Ciebie tak nie mozna zrobic. Jedyne co to - podmiana zaworów N18 i N75.
mistrzugt Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 Witam Niestety nie mam narazie tych zaworow,ale pojawila nowa sprawa.... Dzis porzadnie przekatowalem auto i wyskoczyl mi blad: Address 01: Engine Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 WAUZZZ8E24A151100 AUZ6Z0C0330751 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A czyli 17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania. Czy cos to wiecej podpowiada?? (blad udalo sie skasowac i narazie nie wyskoczyl ponownie) Auto lapie mula z reguly przy 130/140km dodatkowo co jakis czas wyskakuja mi dwa bledy: Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1511 Coding: 06986 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - IntermittentAddress 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1511 Coding: 06986 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1323 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low
ciahciah Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 zrób loga dynamicznego 011 tylko tak żebyś w trakcie robienia tego loga złapał tego mułka, jak na trzecim biegu nie złapiesz to próbuj na czwartym podmian miejscami N75 z N18, i też pokaż loga 011 czy termostat wymieniłeś? kąt synchronizacji ustawiłeś?
mistrzugt Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 tak, kat synchro ustawiony i termo tez wymienione. logi z mula mam, juz chyba gdzies tu wrzucalem,ale zapodam jeszcze raz A co do podmiany tych zaworkow,to Przemik pisal,ze nie mozna,wiec jak z tym jest?? gr.8 www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eec74248d43a3566.html gr.11 www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4269c390f9f7cadb.html dodam jeszcze,ze coraz czesciej lapie mula- praktycznie co jakies mocniejsze butowanie.... :/
PAWEL69 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 A co do podmiany tych zaworków,to Przemik pisał,ze nie można,wiec jak z tym jest?? Witaj Możesz je śmiało podmienić,chyba źle zrozumiałeś Przemka Logi które dodałeś są w trybie awaryjnym...więc do doopy [niepotrzebne] Oczywiście sterownik powinien zapisać błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent spradziłeś to? Na początek zrób 011 dyn np. pięć razy,wklej pierwszy i ostatni ładnie je opisując Pozdrawiam Paweł
mistrzugt Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 ok, podmienie ,potestuje jak radzicie i wkleje. Natomiast co do bledu to wyskoczyl mi tylko raz wczoraj na jakies 30 mulow,jakie zlapal. Oczwiscie blad sie dal skasowac i ponownie nie udalo mi sie go wywolac. PS. Faktycznie mi chyba turbo pozno wstaje patrzac na logi Adihonda (dodam,ze silniki te same,tylko skrzynia tiptronic,ale to chyba nie ma nic do rzeczy) To jest jego log: http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22786.html a to moj: http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_22851.html
PAWEL69 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 a to moj: http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_22851.html Turbinka dmucha na granicy notlaufu , na czwartym biegu miałbyś go zawsze ,ciśnienie doładowania szaleje Moim skromnym zdaniem turbinka do czyszczenia Raczej mało prawdopodobne żeby się rozjeżdziła[wylaliła syf z kierownic] Pozdrawiam Paweł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się