Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zmieniłem u siebie same sprężyny przód, a amory stare to nawet 1mm nie siadło

Sprężyny były 1BA a zmieniłem na 1BE tej samej klasy wagowej

Opublikowano

Czyli sprężyny od 1be/bv są tej samej wysokości co 1ba bo wydwało mi się że ktoś tu wklejał zdięcie i były niższe.

Opublikowano

Czyli sprężyny od 1be/bv są tej samej wysokości co 1ba bo wydwało mi się że ktoś tu wklejał zdięcie i były niższe.

:hi: Moze i sa nizsze ale sa twardsze i w innym stopniu sie uginaja.ale i tak z w polaczeniu z amorkami BA to jest loteria jednym siada innym wogole.jak chcesz w oryginale to amorki BE i springi ja zalozylem dwie kl wagowe nizsze na przod ityl siadlo ladnie rowno po 66cm. jak bym mial jeszcze raz zmieniac to po 3kl wagowe bym zszedl :)

Opublikowano

Więc jeśli zamontuję na przód amorki od 1BE a springi zostaną stare to też powinna usiąść 20mm skoro talerzyki są niższe? a tył springi są niższe czy takie same?

Opublikowano (edytowane)

Sprezyny tez BE zaloz,

najlepiej nizszej klasy

Edytowane przez kieto
Opublikowano (edytowane)

No ale czy same amory z 1bv obniżą przód o 20mm?


Sprezyny tez BE zaloz,
najlepiej nizszej klasy

no właśnie a koleś chce mi popchnąć o jedną kategorię wyżej czyli chyba je odpuszczę, a szkoda bo chciał 200zł za komplet :angry:

A gdzie mogę dostać rozpiskę kolorów kropek i ich oznaczenia na sprężynach.

Edytowane przez toma085
Opublikowano (edytowane)

http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

Na twoim miejscu na przod bym szukal 6 a natyl 8 kat

Edytowane przez kieto
Opublikowano

Też mi się tak wydaje , czyli pewnie od jakiejś małej benzyny by się zdały , wtedy bardziej siądzie.

Opublikowano

Przy zmianie z 1ba na 1be trzeba zjeść minimum 1 kat. Ja na przód dałem taka samą i siadł tylko 1.5cm,na tył o 1 wyższą i co ciekawe ładnie siadł.Teraz chyba na przód wrzucę same springi eibach pro kit i przód nedzie lekko niżej niż tył. Ma tak ktoś l? Przod springi eibach a tył 1be? Jak z prowadzeniem auta?

Opublikowano

Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?

Opublikowano

Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?

sprawdz sobie dzial sprzedam kolezka jakis z lodzi cala zawieche teraz wystawia z1.8t wagowo moze byc podobnie a po mapie widze ze niedaleko masz tu linka

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316074-zawiecha-s-line/

Opublikowano (edytowane)

Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?

Tak zmieniałem amorki i sprezyny. Po sprawdzeniu nr wyszło, że na przodzie mam teraz amory 1bv, a sprężyny taka samą klasę jak wczesniej czyli 10. Na tyle mam już 1be i klasa o 1 wyżej. Miałem 12 1ba teraz jest 13 1be. Na przód chyba jednak wrzucę eibach -30, na amorkach 1bv może być ok.

Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?

sprawdz sobie dzial sprzedam kolezka jakis z lodzi cala zawieche teraz wystawia z1.8t wagowo moze byc podobnie a po mapie widze ze niedaleko masz tu linka

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316074-zawiecha-s-line/

..albo właśnie klase o 2 niżej. Dzięki za link, ale raczej potrzebuję same springi bo amorki mam jak nowe.

Za niskiej klasy też nie można dać. Myślę, że mniejsza o 2, max 3 bedzie ok.

Edytowane przez Fugi
Opublikowano

Witam Panowei mam problem bo założyłem do b7 sedan felgi 18 cali 235/40/18 i wygląda jak terenówka nie znam się na tym czy jak założe jakieś spręzyny eibach -30 mm czy coś w tym stylu to będzie ok? czy lepiej wedłóg oznaczeń tak jak piszecie na forum.

pozdrawiam


Witam Panowei mam problem bo założyłem do b7 sedan felgi 18 cali 235/40/18 i wygląda jak terenówka nie znam się na tym czy jak założe jakieś spręzyny eibach -30 mm czy coś w tym stylu to będzie ok? czy lepiej wedłóg oznaczeń tak jak piszecie na forum.

pozdrawiam

dodał bym fotke ale nie bardzo wiem jak to zrobic

Opublikowano

Po przeczytaniu WSZYSTKICH postów :-)

Decyduje się na Eibach pro kit.

teraz na 1BA mój Avant tak wysoko siedzi ze 4 palce mi się mieszczą między opona a ranem.

Założone 16 na 205/55, docelowo ma być 17 lub 18,trochę się wacham czy 18 nie za duże kolo.

Opublikowano

dobry wybór, tylko pamiętaj żeby wymienić odboje :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Siemka. Wiecie może, czy sprężyny 8 kl. wagowej(1be) będą odczuwalnie bardziej miekkie od kl. wagowej 10 również 1be. To, że auto pójdzie niżej wiem. Chodzi mi o jazdę po nierównościach.

dobry wybór, tylko pamiętaj żeby wymienić odboje :decayed:

Przy amorach 1be/bv, też pasuje zmienić odboje? Jeśli zdecydował bym sie na Eibach pro kit. Edytowane przez Fugi
Opublikowano

Właśnie pomierzyłem swoje auto , mam od ziemi do rantu po równo 67cm (tył nawet trochę wyżej), na 1BA z tego co czytalem idealnie powinno być 68cm , może to byc związane z zużyciem amorów ? że siedzi o 1cm nizej...jeśli w takim razie wsadze Eibach -30 to będzie 66 czy 65cm...? od rantu opony do nadkola mam jeszcze jakies 6cm, na 16" i 205/55

Opublikowano (edytowane)

Witam, proszę o radę moja a4 posiada zawieszenie 1BA klasa wagowa przód 10 OJK, tył 12 OYM napęd Quattro. Chcę obniżyć autko o -20mm, mam możliwość kupienia sprężyn z zawieszenia 1BE w klasie wagowej 7 przód i 9 na tył.

Co o tym sądzicie? Czy jedynym słusznym wyjściem jest Eibach Pro kit ? Zależy mi na tym, aby autko było równo obniżone z przodu i z tyłu.

Edytowane przez szczuras85
Opublikowano

Witam, proszę o radę moja a4 posiada zawieszenie 1BA klasa wagowa przód 10 OJK, tył 12 OYM napęd Quattro. Chcę obniżyć autko o -20mm, mam możliwość kupienia sprężyn z zawieszenia 1BE w klasie wagowej 7 przód i 9 na tył.

Co o tym sądzicie? Czy jedynym słusznym wyjściem jest Eibach Pro kit ? Zależy mi na tym, aby autko było równo obniżone z przodu i z tyłu.

Jakbys zmienial razem z amorami 1be to by siadlo ale jak same sprezyny to jest loteria jednym siada innym nie, wiec najlepiej eibach

Opublikowano

Witam. Mam oryginalną zawieche 1be i kurcze tył mi siedzi jakies 1,5 cm nizej niz przód. Chciałem zastosowac podkłsadki z ASO przeznaczone do zawieszenia na złe drogi ale jak podniosłem auto sie okazało ze poprzedni właściciel w sprezyny wstawił gumy. Tak wiec podjąłem decyzje ze nawet mimo faktu iz na przegladzie zawieszenie mam prawie 80% to skoro ktos w sprezyne wstawił gume to musi juz byc za miekka lub wylezana wiec kupuje nowe sprezyny tylne i tu moje pytanie, czy po wymianie tylnych sprezyn auto sie podniesie w góre? Chciałbym zeby sie zrownało z przodem. Co myślicie?

Tak na marginesie 2szt sprezyn czyli komplet tył w ASO ponad 800zł :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...