edekxp Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Jak zmieniłem u siebie same sprężyny przód, a amory stare to nawet 1mm nie siadło Sprężyny były 1BA a zmieniłem na 1BE tej samej klasy wagowej
toma085 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czyli sprężyny od 1be/bv są tej samej wysokości co 1ba bo wydwało mi się że ktoś tu wklejał zdięcie i były niższe.
kieto Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czyli sprężyny od 1be/bv są tej samej wysokości co 1ba bo wydwało mi się że ktoś tu wklejał zdięcie i były niższe. Moze i sa nizsze ale sa twardsze i w innym stopniu sie uginaja.ale i tak z w polaczeniu z amorkami BA to jest loteria jednym siada innym wogole.jak chcesz w oryginale to amorki BE i springi ja zalozylem dwie kl wagowe nizsze na przod ityl siadlo ladnie rowno po 66cm. jak bym mial jeszcze raz zmieniac to po 3kl wagowe bym zszedl
toma085 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Więc jeśli zamontuję na przód amorki od 1BE a springi zostaną stare to też powinna usiąść 20mm skoro talerzyki są niższe? a tył springi są niższe czy takie same?
kieto Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Sprezyny tez BE zaloz, najlepiej nizszej klasy Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez kieto
toma085 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) No ale czy same amory z 1bv obniżą przód o 20mm? Sprezyny tez BE zaloz,najlepiej nizszej klasy no właśnie a koleś chce mi popchnąć o jedną kategorię wyżej czyli chyba je odpuszczę, a szkoda bo chciał 200zł za komplet A gdzie mogę dostać rozpiskę kolorów kropek i ich oznaczenia na sprężynach. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez toma085
kieto Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf Na twoim miejscu na przod bym szukal 6 a natyl 8 kat Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez kieto
toma085 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Też mi się tak wydaje , czyli pewnie od jakiejś małej benzyny by się zdały , wtedy bardziej siądzie.
Fugi Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Przy zmianie z 1ba na 1be trzeba zjeść minimum 1 kat. Ja na przód dałem taka samą i siadł tylko 1.5cm,na tył o 1 wyższą i co ciekawe ładnie siadł.Teraz chyba na przód wrzucę same springi eibach pro kit i przód nedzie lekko niżej niż tył. Ma tak ktoś l? Przod springi eibach a tył 1be? Jak z prowadzeniem auta?
toma085 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?
kieto Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami? sprawdz sobie dzial sprzedam kolezka jakis z lodzi cala zawieche teraz wystawia z1.8t wagowo moze byc podobnie a po mapie widze ze niedaleko masz tu linka http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316074-zawiecha-s-line/
Fugi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami? Tak zmieniałem amorki i sprezyny. Po sprawdzeniu nr wyszło, że na przodzie mam teraz amory 1bv, a sprężyny taka samą klasę jak wczesniej czyli 10. Na tyle mam już 1be i klasa o 1 wyżej. Miałem 12 1ba teraz jest 13 1be. Na przód chyba jednak wrzucę eibach -30, na amorkach 1bv może być ok. Fugi zmieniałeś same sprężyny czy razem z amorami?sprawdz sobie dzial sprzedam kolezka jakis z lodzi cala zawieche teraz wystawia z1.8t wagowo moze byc podobnie a po mapie widze ze niedaleko masz tu linkahttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/316074-zawiecha-s-line/ ..albo właśnie klase o 2 niżej. Dzięki za link, ale raczej potrzebuję same springi bo amorki mam jak nowe. Za niskiej klasy też nie można dać. Myślę, że mniejsza o 2, max 3 bedzie ok. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Fugi
go28 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam Panowei mam problem bo założyłem do b7 sedan felgi 18 cali 235/40/18 i wygląda jak terenówka nie znam się na tym czy jak założe jakieś spręzyny eibach -30 mm czy coś w tym stylu to będzie ok? czy lepiej wedłóg oznaczeń tak jak piszecie na forum. pozdrawiam Witam Panowei mam problem bo założyłem do b7 sedan felgi 18 cali 235/40/18 i wygląda jak terenówka nie znam się na tym czy jak założe jakieś spręzyny eibach -30 mm czy coś w tym stylu to będzie ok? czy lepiej wedłóg oznaczeń tak jak piszecie na forum. pozdrawiam dodał bym fotke ale nie bardzo wiem jak to zrobic
boguc Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Po przeczytaniu WSZYSTKICH postów :-) Decyduje się na Eibach pro kit. teraz na 1BA mój Avant tak wysoko siedzi ze 4 palce mi się mieszczą między opona a ranem. Założone 16 na 205/55, docelowo ma być 17 lub 18,trochę się wacham czy 18 nie za duże kolo.
Ans Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 dobry wybór, tylko pamiętaj żeby wymienić odboje
Fugi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Siemka. Wiecie może, czy sprężyny 8 kl. wagowej(1be) będą odczuwalnie bardziej miekkie od kl. wagowej 10 również 1be. To, że auto pójdzie niżej wiem. Chodzi mi o jazdę po nierównościach. dobry wybór, tylko pamiętaj żeby wymienić odboje Przy amorach 1be/bv, też pasuje zmienić odboje? Jeśli zdecydował bym sie na Eibach pro kit. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez Fugi
boguc Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Właśnie pomierzyłem swoje auto , mam od ziemi do rantu po równo 67cm (tył nawet trochę wyżej), na 1BA z tego co czytalem idealnie powinno być 68cm , może to byc związane z zużyciem amorów ? że siedzi o 1cm nizej...jeśli w takim razie wsadze Eibach -30 to będzie 66 czy 65cm...? od rantu opony do nadkola mam jeszcze jakies 6cm, na 16" i 205/55
szczuras85 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, proszę o radę moja a4 posiada zawieszenie 1BA klasa wagowa przód 10 OJK, tył 12 OYM napęd Quattro. Chcę obniżyć autko o -20mm, mam możliwość kupienia sprężyn z zawieszenia 1BE w klasie wagowej 7 przód i 9 na tył. Co o tym sądzicie? Czy jedynym słusznym wyjściem jest Eibach Pro kit ? Zależy mi na tym, aby autko było równo obniżone z przodu i z tyłu. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez szczuras85
kieto Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam, proszę o radę moja a4 posiada zawieszenie 1BA klasa wagowa przód 10 OJK, tył 12 OYM napęd Quattro. Chcę obniżyć autko o -20mm, mam możliwość kupienia sprężyn z zawieszenia 1BE w klasie wagowej 7 przód i 9 na tył. Co o tym sądzicie? Czy jedynym słusznym wyjściem jest Eibach Pro kit ? Zależy mi na tym, aby autko było równo obniżone z przodu i z tyłu. Jakbys zmienial razem z amorami 1be to by siadlo ale jak same sprezyny to jest loteria jednym siada innym nie, wiec najlepiej eibach
gabalo Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam. Mam oryginalną zawieche 1be i kurcze tył mi siedzi jakies 1,5 cm nizej niz przód. Chciałem zastosowac podkłsadki z ASO przeznaczone do zawieszenia na złe drogi ale jak podniosłem auto sie okazało ze poprzedni właściciel w sprezyny wstawił gumy. Tak wiec podjąłem decyzje ze nawet mimo faktu iz na przegladzie zawieszenie mam prawie 80% to skoro ktos w sprezyne wstawił gume to musi juz byc za miekka lub wylezana wiec kupuje nowe sprezyny tylne i tu moje pytanie, czy po wymianie tylnych sprezyn auto sie podniesie w góre? Chciałbym zeby sie zrownało z przodem. Co myślicie? Tak na marginesie 2szt sprezyn czyli komplet tył w ASO ponad 800zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się