Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy nisko (-20) znaczy twardo

zależy od wgi auta,np S-line w 1,9Tdi będą mniej twarde,niż te w 3,0,bo sam silnik waży więcej-zależne jest od wagi auta-wysokość jest ta sama[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 22:23_________________________________________________co Ty jeszcze chcesz tam obniżyć?
Opublikowano

Nie chcę obniżać ! Chcę uczynić auto bardziej komfortowe, mniej twarde na nasze polskie dziurawe drogi. Nie mieszkam w UK.

wrzuć 1BE,bo nie wydaje mi się,że przy Twoim silniku było 1BA-na samej górze ,masz wątek Bartka napisz,jakie masz oznaczenie na wlepce
Opublikowano

Czy przy moim zawieszeniu 1BV / OYL i OJL wymiana amorków na standard poprawi komfort jazdy ?

nie-tu chodzi o sprężyny i ich twrdość- jeśli dobłożysz od lżejszego auta-na pewno siądzie jeszcze niżej,ale nie wiadomo,jak sie będzie auto zachowywać na dziurach i hopkach-dla zwiększenia komfortu-proponuję zawieszenie gwintowane -regulujesz,jak chcesz :wink4:
Opublikowano

Teoretycznie sprawę załatwi wymiana amortyzatorów na 1BE (springi dla 1BE i 1BV są takie same).

Generalnie masz tak:

1BA - seryjne zawieszenie

1BE - zawieszenie komfortowe (obniżone o -20mm)

1BV - zawieszenie sportowe (obniżone o -20mm i dodatkowo usztywnione)

Zanim się zdecydujesz proponuję przejechać się autem z wybraną zawiechą i sprawdzić czy taki standard Ci odpowiada... Idealnym miejscem na testy będzie lokalny spot ;)

Opublikowano

Witam.. czy do mojej B6 avant 1.9 Tdi 2004 r zawieszenie standard 1BA podejda same amory z s-line z B7 avant 2.0 Tdi 2007? Gdyż nie mam wiedzy jakie to sa czy 1BE czy 1BV. I pózniej do tych amoró z s-line chciałbym wsadzić sprężyny -30 eibach zeby ładnie nie za wiele siadło. Czy bedzie to do siebie pasowało i bedzie ok? Pozdrawiam

Opublikowano

Dzisiaj robilem przeszczep sprezyn do mojej furmanki 1BA z innej 1BE - sprezyny krotsze ale grobsze, ale amortyzatory z wierzchu roznily sie tylko kolorem od moich standardowych

Sprawdzalem wysokosc przy max wcisnieciu i wyciagnieciu - a mowia ze sa inne :disgust:

Furka siadla jakies 10mm - sprezyny od 3.0 benzyna - klasa wagowa taka sama :confused4: moze jeszcze sie uloza, przejechalem jakies 50km

Opublikowano

Furka siadla jakies 10mm - sprezyny od 3.0 benzyna - klasa wagowa taka sama :confused4: moze jeszcze sie uloza, przejechalem jakies 50km

i ja mam ten sam problem-1BE z AWXa-przód ta sama kategoria,tył jeden lżejsza....-10mm w dół-ale na Swięta jadę do Polski z całą rodzina i załadunkiem-może się ugnie i tak zostanie :naughty::kox::wink4:
Opublikowano

I tu sie mylisz :decayed: ja jezdze z IE i tyl siada a przod zadarty do gory :naughty: wyglada to okropnie, ale zalezy jakie obciazenie :)

Opublikowano

I tu sie mylisz :decayed: ja jezdze z IE i tyl siada a przod zadarty do gory :naughty: wyglada to okropnie, ale zalezy jakie obciazenie :)

ja to rozważam powrót na 1BA z tyłu :wink4:
Opublikowano

Witam wszystkich :hi: , aktualnie posiadam 1.9 AWX Avant - 1BA/0YK/OJH - i chcialbym obnizyc i usztywnic zawieszenie na 1BV wlacznie z amorkami do 1BV do tego stabilizatory od RS 4 B7, mam pytanko czy wszytsko bedzie pasowac i czy jeszcze trzeba cos zmieniac w moim aktualnym zawieszeniu zeby wszytsko pracowalo jak nalezy

SPREZYNY PRZOD 8E0411105CG

AMORKI PRZOD 8E0413031CN

SPRZEZYNY TYL 8E0511115DL

AMORKI TYL 8E0513033N (8E0513036AL)

Z gory dziekuje za pomoc :hi:

Opublikowano

nic nie trzeba zmieniac-po prostu przekładasz częsci-uważaj na kategorie wagowe,bo tu są niespodzianki czasami :wink4:

Opublikowano

nic nie trzeba zmieniac-po prostu przekładasz częsci-uważaj na kategorie wagowe,bo tu są niespodzianki czasami :wink4:

Ja też mam bardzo ciekawy przypadek ze swoim autem.

Orginalnie miałem zawieszenie 1BA, oznaczenie wagowa na naklejce 0YH i 0JJ czyli kategoria wagowa przód 9 oraz tył 8.

Wymieniłem w aucie same sprężyny na te z zawieszenia 1BE z kategorią wagową przód 7 i tył 6 czyli kategoria o wagowa o 2 mniej z przodu i z tyłu niż było orginalnie. Efekt tego jest taki że przód auta jest niższy o 15mm niż seria a tył tylko o 5mm. Jest to bardzo ciekawe bo zakładając sprężyny o niższej kategorii wagowej auto powinno zejść w dół więcej niż 20mm

Opublikowano

Kurcze trzeba to rozgryźć - zauważcie, że przód siada OK. Problem zawsze dotyczy dupska...

Opublikowano

Ja zamieniłem same sprężyny z 1BA na 1BE i niestety kicha tył siadł w miare dobrze a przód zadarty prawie tyle samo jak było przed wymianą. Kategorie wagowe dokładnie takie same założyłem jakie miałem tyle ze z 1BE wiec sam juz nie wiem. Chyba trzeba będzie obnizyc -35 eibach lub H&R

Opublikowano

ja mam jeszcze stabilizator z RSa,więc moze on coś tam jeszcze dociąga na dół :mysli:

Opublikowano

witam, zalogowalem sie na tym forum zeby rozgrysc to zawieszenie ale im bardzie sie zaglebiam to jest coraz gorzej...

wiec zwracam sie do Was z prośbą o pomoc...

mam AWX 1BE,OJG/ 1BA,OYJ spręzyny przód: niebieski i 3x zielony tył: bialy i 2x rozowy i problem jest taki ze samochód stoi wyżej z przodu a pupa siedzi ,amortyzatory w oryginale byly z przodu 1BE 2M z oznaczeniem BG a teraz załozone sa 1BE 3M BKi czy problem wysokości zawieszenia przedniego nie tkwi w amortyzatorach?

Opublikowano

Mam pytanko. Czy silnik 1,9 Tdi jest cięższy czy lżejszy od 1.8T?.

Mam do kupienia sprężyny sportowe właśnie z 1.9 ,również z sedana więc zastanawiam się czy podejdą.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...