Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ok dziękuję Ci bardzo za informację Ale nie widzę przekaźnika o takim numerze i jest sucho
  3. Za pierwszym razem zrobiłem jak wymieniałem na nowy silnik I wiele innych rzeczy. Następnie po przyjechaniu moze 1 tys km auto zaczęło kopcić na postoju . Wina była odma ale mechanik stwierdził że wtryski. Dlatego za drugim razem wymieniłem wtryski a odme dopiero po niestety. Teraz jeżdżę co raz dłużej z tym kopceniem podczas przyszpieszenia i mogę powiedzieć ze kopci zawsze bardzo mocno jak daje wsteczny i o drobinę gaz albo jak ruszam pod dużą górkę. Cały czas obstawiam turbo
  4. Podciśnienia wszystkie ok? Wężyki całe, nie sparciałe? Zawór 4 Bar na listwie masz czy w filtrze?
  5. Dzisiaj
  6. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi Zobacz ogłoszenie Witam. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi. ewentualnie zamienię za swoje które są za głośne 🙂 Użytkownik ATRITM Data 07/02/25 Cena Kategoria A4 B8  
  7. Pozostały czas: 29 dni i 22 godziny

    • Kupię
    • Używany

    Witam. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi. ewentualnie zamienię za swoje które są za głośne 🙂

    Do ustalenia

  8. Witam Wszystkich. Kolejny raz z prośbą o poradę i pomoc. Moja A4 B6 z silnikiem 1.6 zachowuje się dziwnie. Otóż rano, po nocnym postoju i w ogóle po postoju kilkugodzinnym odpala bez zarzutu ale gdy wrócę do domu z pracy np. zgaszę silnik i po godzinie czy półtorej chce go uruchomić to wtedy pali bardzo ciężko. Dłużej kręci (czasami nawet około 5 sekund) i tak jakby silnik miał ciężej jakoś... Jak zapali, pochodzi minute, dwie i kolejny raz juz pali bardzo dobrze. Wyczyszczona przepustnica, sprawdzony układ pod kątem lewego powietrza, komputer wszystkie parametry związane z układem paliwa wskazuje na prawidłowe... Gdzie jeszcze szukać przyczyny, może ktoś z Was zmagał się z czymś takim i ma pomysł... proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
  9. Dzięki wielki
  10. Wczoraj
  11. To znaczy że jak jest aukcja na otomoto, i moc silnika jest zaznaczona na 224 km, to może to być CNCD gen3 albo CPMA 2 gen?
  12. Siema czeka mnie wymiana rozrządu i myślę zamontować komplet Dayco (@Dev możesz jakąś oferte zrobić, jeśli to nie problem). Czy przy wymianie warto dać nowe śrubki na kole wałka rorządu i pompy wtryskowej. Czy w wersji CAGA występuje pasek pompy oleju.
  13. Jeśli wierzyć Etce(a dlaczego nie ?), nr regulatora napięcia do podanego przez Ciebie alternatora nr 059903024A, który zmienił się na 059903024H, to 059903803S .
  14. Nie kumam, nadal piszesz że wtryski drugi raz, a za pierwszym razem dlaczego i kiedy były robione?
  15. Odma była nie sprawna i zrobiliśmy najpierw wtryski drugi raz a później już odme
  16. Raz na zawsze - zezłomował.
  17. VCP Od braci ryzowych z nie bedzie morzna ?
  18. Tomafx

    Audi A5 F5

    Czekając na magika, który w końcu badzie miał dostęp do skrzyni automatycznej po 2019r żeby zrobić program silnika + skrzynia- niestety jeszcze nie ma w Polsce takiego magika, to wpadła kamera jako gadżet- nawet udało się podłączyć i zrobić kodowanie samemu.
  19. W przeróbce albo z zegaram albo z fotelami, skoro wszystko działało przed.
  20. A przy tych objawach to nie jestem do końca przekonany, że uszkodzony jest wałek. Zdiagnozuj dobrze Szkoda robić koszta
  21. VCP w menadżerze plików.
  22. Tam czyli gdzie? Rozbierałem już plastik pod kierownicą, nie widać żebym coś odłączył. A na dobrą sprawę nawet nie wiem który przewód i gdzie co idzie od tego asystenta.
  23. Wydaje mi sie ze w wiazkach mysle ze wpielem kable odwrotnie. W sobote zamienie kable y napisze. Jeszcze mam jesno pytanie do ciebie niejest na temat aha . Zamontowalem ambiente qq2 z twojej recepty wrzystko dziala perfect nawet jak otwoze drzwi to ledy mrugaja w innym kolorze y jak dam wateczny to cap holder zmienia color ale na MMI tylko moge regulowac jasnosc. Moje pytanie jest potrzebuje pliki qq2 zeby morzna regulowac kolory przez MMI te pliki tylko jest mozliwe wgrac przez VCP can ? Czy je morzna sciagnac z net y zainstalowac. Z gury dziekuje za odpowiedz
  24. 06J109088J to może być numer samego wariatora, który nie jest dostępny osobno, ale ma swój numer części Audi. Etka nie widzi takiego numeru jak 06J 109 088 J dla żadnego auta., więc myślę że moja teoria jest prawdziwa
  25. Cześć czy udało się znaleźć przyczynę tego wydarzenia? U mnie dokładnie ten sam problem się pojawił tylko że wieczorkiem zgasiłem auto a rano już problem się pojawił walczę z dwa tygodni 😞😞😞
  26. Witam serdecznie! jakiś czas obserwuję forum pozdrowienia z Warszawy
  27. marky2552

    B8 TrOOOOp

    Akurat skrajny lewy nie działa wg vcds to zobacze tam czy się da
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...