Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Problem z kodowaniem haka w Audi Q7 4M z USA
pacholekck odpowiedział(a) na pacholekck temat w Audi Q
Nic to nie zmienia w błędach, załączam skan po zmianie. Wydaje mi się, że to powinienem zrobić na starym oryginalnym datasecie tego sterownika, zamiast wgrywać ten z końcówką "d". Log-Q7-69-RoW.txt -
Muskel1 obserwuje zawartość Problem z kodowaniem haka w Audi Q7 4M z USA
-
Zmień region z USA na RoW (resztę świata) w kodowaniu w sterownika przyczepy 69.
-
Cześć wtryski są ok sprawdzałem logi nie mam żadnych błędów odnośnie egr nie wiem czy po prostu zrobiłem dobrze adaptację ktoś kiedyś pisał żeby zamiast 0 wpisywać nową wartość jako 10 i tak w sumie też zrobiłem czy w adoracjach należy coś jeszcze zrobić ? Silnik 2.0 tdi CNHA 190km
-
pacholekck obserwuje zawartość Problem z kodowaniem haka w Audi Q7 4M z USA
-
Cześć, mam audi q7 4m 2016r z USA z fabrycznym wpinanym hakiem holowniczym. Ostatnio miałem potrzebę podpiąć przyczepkę i chciałem zamontować europejskie gniazdo, jednak na kablach dochodzących do gniazda miałem np. wspólny stop i kierunek. Ktoś mi podpowiedział, że muszę zrobić parametryzację modułu 69 i wgrać europejski dataset (podobnie jak zrobiłem z bcm2 dla tylnych lamp). Mam oryginał VCP i wgrałem plik o nazwie q7_ahk_4m0907383d.zdc. Jednak mój moduł ma numer 4m0907383c (końcówka c) i wydaje mi się, że tym zrobiłem problem. Niestety w file managerze nie mam opcji pobrania pliku dla sterownika z końcówką c. Na oryginalnych kodowaniach samochód myśli, że przyczepka jest podłączona, chociaż nie jest (np. wrzucając wsteczny jest wizualizacja przyczepy na ekrenie). Dodatkowo na desce wyświetlają się błędy o prawym i lewym kierunku przyczepy. Co teraz mogę z tym zrobić? Nie zależy mi już na podłączaniu przyczepy, a jedynie na pozbyciu się błędów jak najniższym kosztem. Ja widzę takie opcje: 1. Wgrać dataset do modułu 69 dla poprawnego numeru części. Zakładam, że wtedy będzie tak jak zanim zacząłem kombinować i błędy znikną. Tylko skąd pobrać taki plik .zdc? 2. Kupić moduł z końcówką np. "d", ale on ma już 4 wtyczki, a mój moduł ma tylko 3 (ta czwarta jest chyba do przycisku do składania haka). Nie jestem pewien czy to zadziała z moim wpinanym hakiem, czy nie trzeba dokładać jakieś instalacji itp. Będzie to raczej kosztowne i wolałbym tego uniknąć. 3. Wykodować zupełnie haka, tak jakby auto nie było w niego wyposażone i odpiąć wtyczki od modułu. Próbowałem nawet to zrobić, ale wtedy wiele sterowników sypało błędami zarówno na desce jak i w vcds. Czy jest mi ktoś w stanie coś podpowiedzieć i pomóc? Załączam aktualny auto skan z vcds. Kodowania oryginalne jak przed moimi zmianami, jedynie wgrany błedny dataset do sterownika 69. Z góry dziękuję za pomoc. Log-Q7-138310km.txt
-
kellysbikee obserwuje zawartość Ignition lock defective w Audi A4 B8 2.0 TDI CAGC
-
Witam Panowie i Panie , Posiadam Audi A4 B8 2010 rok. 2.0 tdi CAGC 120 km. Niestety jakis czas temu żona miała autem dzwona. Uderzyła w sarne i drzewo - rozbity przód i bok auta. Z racji że z Audi do tej pory byłem bardzo zadowolony zapadła decyzja o jego naprawie . Szukając cześci do kupna pojedyńczo natknąłem się na zakup całego auta ( w tym samym kolorze) z bardzo rozbitym tyłem jako dawce przodu dla mojej Audi. Dawca ogólnie był jezdny poduszki niewystrzeliły . Rozbity był tył zderzak, klapa , błotniki i dach. Po podłączeniu komputera nie miał też jakiś większych błędów jedynie jakieś głupoty typu zamek drzwi , jakieś światełko, czy jedna z klap nawiewów. Postanowiłem auto kupić i przełożyć przód do mnie. Moja Audi to wersja biedna zwykłe lampy, radio concerd, brak oświtnienia pod drzwiami , brak grzanych foteli ogólnie golas. Auto Dawca miało już lepsze wyposarzenie lampy bixenon , tylne lampy ledowe , spryskwiwacze w zderzaku , mmi, nawigacje , elektyczne lusterka kolorowy fis i wiele innych. Oba auta miały bardzo zbliżony przebieg więc wpadłem na ( wtedy tak myślałem ) genialny pomysł żeby przełożyć cały ten dobrobyt razem z wiązkami i modułami do mojej buty. Auta zostały rozebrane w środku do gołej blachy cała instalacja elktyczna, wszystkie moduły ( ECU, licznik, BCM1 BCM2 gateway, mmi wzmazniacze , stacyjka, rygiel, sterownik ESP, sterownik airbag wszystko ze środka i bagażnika ) zostały przełożone z auta dawcy do mojego . Po wielu godzinach pracy moje auto zostało złożone w całość. Wszystko z nowymi modułami ożyło i działa problem jakiego niestety nie mogę rozwiązać jest taki ,że po włączniu zapłonu jest komunikat : ignition lock defective i przekreślony kluczyk . Ogołnie auto adpala, ale starndardowo było tak że kluczyk klikało się sekunde w stacyjce i rozrusznik kręcił sam po czym silnik odpalał . Teraz jak kliknę kluczyk w stacyjce to ruzrusznik zakręci tylko troszke i dalej nie kręci dopiero jak przytrzymam palcem kluczyk wciśniety w stacyjce to auto odpala. Dodatkowo po włączeniu zapłonu zniknął komunikat żeby wsisąć sprzęgło aby uruchomić silnik. i jak chcę kluczyk wyjąć ze stacyjki to muszę kliknąć go dwa razy bo za pierwszym nie puszcza . moj silnik to 2.0 tdi CAGC, a auto dawcy to CAGA. ECU zostało zabrane do mojego auta z auta dawcy i teraz zastanawiam się czy ECU od CAGA będzie chciał gadać z moim silnikiem CAGC bez błedów w sterowniku ? czy wiązka i osprzet w komorze silnika w obydwu autach jest taka sama ?? ogolnie w tej puszczce na podszybiu gdzie jest ECU został zamieniony sam seterownik i podpięte z dwie kostki czerwona i biała z instalacji dawcy .wszystko pod maską zostało po staremu . teraz ECU ma kodowanie jak miał dawca , próbowałem zmienić kodowanie silnika na takie jakie miał mój sterownik ale niestety ECU dawcy go nie przyjmuje. błedy jakie są w całym aucie to : Engine 01 : 4799,7859, 5599 Auto HVAC 08 : 00256 - ale to pewnie przez brak czynnika w układzie Central Conc. 46 : 03279 Clutch Pedal Switch for Engine Start (F194) i ten błąd mnie najbardziej zastanawia skąd w komforcie bład od pedału sprzegła jutro dojedzie do mnie inna stacyjka i czujnik położeni sprzegła sprawdze czy ich zamiana coś pomoże. czy miałby ktoś jakiś pomysł czemu jest taki problem z odpaleniem auta ? stawiam flaszkę za pomoc
- Dzisiaj
-
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
george odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Co się stało z pierwszym? Teraz pewnie pękło 500+ KM? -
To, że pranie nie pomogło. Prócz tego mogą lać wtryski, masz niespeawny egr i multum innych rzeczy w tych cudownych dieslach.
-
Super, będę wdzięczny Mam VCP, ODISa nie mam, ale można czyba przerobić aby poszło na VCP?
-
LZ9W - Ebonyschwarz-perleffekt
-
wuPiotrek obserwuje zawartość Trzeszczenie przednich sanek w Audi A4 B9
-
kellysbikee obserwuje zawartość Muskel1
-
Łajczak obserwuje zawartość Moment dokręcania pokrywy rozrządu w Audi A4 B8 2.0 TFSI CPMB
-
Witajcie. Wymieniam uszczelkę pokrywy górnej rozrządu w silniku CPMB. Z jakim momentem dokręcić?
-
krzychuG obserwuje zawartość Trzeszczenie przednich sanek w Audi A4 B9
-
Ja bym spróbował poluzować wszystkie śruby sanek , auto na kołach i dopiero poskręcać. I najlepiej daj tam gdzie mają kanał bo na podnośniku to najwyżej podnośnik skrzyniowy pod koło będą podkładać, no chyba że najazdowy mają.
-
Nowy TIP - sztywny dolot od Hoffman Custom - stal kwasoodporna
QuikSilver skomentował(a) LukeCabrio ogłoszenie w A4 B6/B7
-
Zakupiłem (jako rezerwę) fabrycznie nowy, nigdy nie montowany sterownik z indxem G, który jest następcą sterowników z indexem D, a te z kolei zastąpiły index B. Oznacza to, że w pierwszych generacjach zbiorników, można wymienić tylko sam sterownik, bez konieczności wymiany także zbiornika wraz z zintegrowaną pompą. Sterownik został oczywiście od razu zabezpieczony membraną. Po podłączeniu do auta i sczytaniu danych sterownika okazało się, że sterownik nie posiada wgranego zestawu danych tak ja stary sterownik. Być może nie zostaje tylko sczytany. Na auto-scanie także widoczne, że brak zestawu danych. Postanowiłem jednak dalej przetestować działanie. Na VC nie pojawiil się żaden błąd czy komunikat. Po wykonaniu auto-scanu w sterowniku silnika (i także innych pozostałych) nie było także zapisanych błędów. Przyszedł czas na jazdę testową. W ciągu pokonania ok. 20 km mogłem stwierdzić, że układ AdBlue pracuje jak należy. Żadnych błędów czy komunikatów. W obserwowanych blokach pomiarowych wszystkie ważne wartości są takie, jak być powinny. IDE03129 Wysterowanie pompy AdBlue 50% (takie ma być) IDE03131 Wtryskiwacz AdBlue zostaje także cyklicznie uruchamiany IDE03132 Ciśnienie w układzie AdBlue stałe ok. 5 Bar (też tak jak ma być) IDE03144 Zużycia AdBlue od ostatniego serwisu także maleje, czyli zostaje wtryskiwany i zużywany. IDE05520 Prędkość obr. pompy AdBlue (też tak jak ma być) Moim zdaniem można tak pozostawić bez zestawu danych, ale może się mylę i należy go wgrać, gdyż jest specyficzny pod dany model (A4, Q5, Q7) lub silnik (2.0 TDI lub 3.0 TDI). Dlatego ponawiam prośbę do kolegi @dekiel 13, wrzuć proszę pełny auto-scan jak możesz, bo montowałeś sterownik w ASO i sprawdzimy, czy wgrywali Ci zestaw danych. Jeżeli tak, to będzie widniało jaki.
-
Witam brak wlepki Bardzo proszę o sprawdzenie: WAUZZZ8E54A024499
-
Auto bezwypadkowe i bezkolizyjne, odzyskany po kradzieży.
-
Kamilsliwa obserwuje zawartość Wypalanie DPF w Audi A5 8T 2.0 TDI
-
Po praniu dpf wykonałem adaptację zmieniłem wartość na 10 i dystans km po którym wypala się filtr wynosi tylko samo -250km co jest nie tak
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
lesjagl skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WVWZZZ6RZGY061095 -
Muskel1 obserwuje zawartość Zliczanie kilometrów w Audi A4 B9
-
O czym dokładnie mowa? wrzuć jakieś zdjęcia.
-
Jak dorobią Nelsonowi lakier? I nie będzie Ori? Paaanie, to nie przejdzie. 😀
-
marcy007 obserwuje zawartość Zliczanie kilometrów w Audi A4 B9
-
[B8.5 CPMB] Daily A4 • 2.0 TFSI • ZF8HP • 260KM • S Line • Quattro • 19” • update na 1. str.
Dev odpowiedział(a) na dliwski temat w Audi A4/S4/RS4 B8
u mnie 5 lat juz działaja bez problemu -
Kupiłem nowy samochód i mam problem z naliczaniem się kilometrów. Muszę przejechać 10 km by na na liczniku przeskoczyła kolejna cyfra . Tak jakby była jakaś blokada licznika czy coś. Proszę o pomoc.
-
@NelsonPL niech dobiorą ci lakier w mieszalni. Po tylu latach lakier pewnie wypłowiałe i będzie się różnił od oryginału.
-
Audi News
-
- 0 odpowiedzi
- 527 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 474 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 403 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1254 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1175 wyświetleń
-
-
Tematy