Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Albo pompa albo czujnik.
  3. Cześć, rzeczywiście w blokach pomiarowych jest tak jak mówisz ciśnienie jest w granicach 3300 do 3400hPa. Ściągnąłem dzisiaj osłony i dobrałem się do zbiornika, prześledziłem wszystkie wiązki i wężyki, wyglądają na całe, nic nie jest zaśniedziałe, poprzecierane. Czyli rozumiem, że problemem jest pompa wbudowana w zbiornik?
  4. Dzięki wielkie, a czym to wgrać? Jakimś programem czy na kartę SD?
  5. Dzisiaj
  6. Przy wymianie regulatora płynu chłodzącego raczej nie obędzie się bez demontażu kolektora dolotowego. Mógłbym prosić o numery uszczelek/części które wówczas należy wymienić?
  7. Blb pewnie. Do zmiany mapa rozruchowa.
  8. A przy ruszaniu z zaciagnietym recznym lub przy probie wjechania na kraweznik tez cos takiego sie dzieje?
  9. Jest Ok.
  10. Przemielone gumki w sprzegle(zabieraku) sprezarki klimatyzacji?
  11. RALF76

    Audi Q5 2021

    zainteresuj się silnikiem, w tych latach produkcji czyli polifty 204 ps lubią żłopać olej nie ma znaczenia czy to a4 czy q5
  12. matbruk

    Uwaga na sprzedawcę

    To dość duża strata , z drugiej strony i tak jest ciężko sprzedac młode auto , długo sie sprzedaje i zazwyczaj człowiek z czasem i tak zchodzi z ceny, ten model, rocznik i wyposazenie , oraz przebieg który mam na ogłoszeniach jest w granicach 107-109 tys. , jakbym dostał 100 tys to bym zaakceptował. Ale Aso pewnie zaproponuje 85-90 tys.
  13. Witam zakupiłem a4 b8 i nie działają żadne głosniki ktoś wyrzucił zmieniarkę i dał zwykłe radio jakieś Sony ale żeby to Sony grało to trzeba odpiąc od tunera zasilanie i wtedy grają ale tylko z prawej strony głośniki w oryginalnym radiu zero reakcji na ustawienia głośności MMi 3g basic czy jest możliwość że jest tuner uszkodzony ? VID_20250529_162317.mp4
  14. WAUBFGFF8F1124710.pdf WAUZZZ4H7FN012432.pdf WAUZZZ4M3JD005828.pdf
  15. Dziękuje pięknie 😁
  16. Czujnik stopu.
  17. Trzeba programem diagnostycznym wyłączyć.
  18. Jakość zdjęcia marna. Nie da się tego na nich rozpoznać.
  19. Wczoraj
  20. A te manetki zobaczył byś czy są pod grzaną kierownicę czy nie?
  21. Cześć, Pacjent - A4 B9 2.0 TDI 120 KM w Manualu Problem jest następujący - Auto podczas normalnej, spokojnej jazdy, występuje pojedyńcze szarpnięcie, trochę tak jakby odcinało paliwo. Po wystąpieniu tego, auto dalej jedzie normalnie, nie wchodzi w trym awaryjny i nie odcina mocy. Sytuacja ta występuje raz na jakiś czas, i to nie zawsze, trudno tutaj powiedzieć o jakiejś reguralności. VCDS nie sygnalizuje problemu, brak błędów w ECU Tutaj moje podejrzenia spadają na czujnik położenia wału korbowego, bądź położenia wałka rozrządu, natomiast tutaj nie jestem co do tego przekonany - jak myślicie ? Pytanko, jakie parametry jeszcze warto obejrzeć, jakie logi warto zrobić aby upewnić się, lub naprowadzić na właściwe tory? Auto miało już robiony duży serwis - robiony rozrząd, dwumas, EGR, Chłodniczka Spalin, regenerowany DPF Samochód będę miał na dłuzej w weekend - wtedy będę mógł się dokładniej przyjrzeć Pozdrawiam
  22. Z ASO to tylko kawa 🤣
  23. Powiem Ci że ciężko mi wyłapać z tego filmiku czy jest coś nie tak ,czy to jest po prostu ten naturalny klekot TFSI , kulturą pracy to one nie grzeszą 🤔
  24. Membrana uszkodzona w środku, to mycie nic nie da. Tą część chcesz wziąć z ASO, wierz mi.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...