Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5975


  3. Unf

    Unf

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      435


  4. Piotr Kaziuk

    Piotr Kaziuk

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      5


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/23/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobry Walada czyli co idziesz w coś takiego
    1 punkt
  2. Tak, zamówiłem. W weekend będę go montował. Dam znać co i jak. Wygląda na solidny i z wyglądu jest identyczny jak oryginał. W razie czego jest 2 lata gwarancji Pozdrawiam
    1 punkt
  3. Rozumiem że aktualne logi te na samym dole?, tak jest program, generalnie to turbo słabo wstaje i ładuje, oglądałeś żeliwo jak wkładany był dp? reszta w miare ok, zapłony cofa ale to może być też kwestia programu.
    1 punkt
  4. Jak słychać ze coś tam się rusza po naciśnięciu to pewnie wyskoczył plastik z zamka i trzeba to czymś pociągnąć Ale jest jeszcze jedna opcja, masz pewnie włączona funkcje SAFE która blokuje wewnętrzna klamkę podepnij vcds i wejdź w sterownik drzwi daj output test albo awaryjne otwieranie drzwi, wystarczy ze jeden sterownik puści, bo są dwa silniczki, i otworzysz z wewnątrz i rozbierzesz tapicerkę do wymiany zamka
    1 punkt
  5. Wersja Limousine: – Wymontować wykładzinę bagażnika. – Złożyć do przodu w razie potrzeby prawe oparcie tylnego siedzenia. Wersja Avant: – Wymontować 1/3 oparcia z lewej strony – Wymontować osłonę bagażnika z boku po lewej stronie i osłonę zabezpieczającą przed brudem
    1 punkt
  6. Każde TDI ma tam olej, kwestia tego ile Ty musisz dolewać ? ? ? Zdejmij jeszcze wąż wychodzący z turbo i zobacz czy tam nie ma go sporo...
    1 punkt
  7. Przy zakupie auta może i nie ma ale miernik nie jest tylko po to żeby go brac do zakupu auta, jeśli ktos wykorzystuje go przy korekcie lakieru, czy innych zabaw detailingowych to ma to kolosalne znaczenie, bo te 10 mikronów to moga być dwie 3 etapowe korekty .....
    1 punkt
  8. Dokładnie, musisz wyjąć bezpiecznik nr. 28 i podłączyć zasilanie pompy na krótko tak jak na tym rysunku : Jeżeli w obudowie ECU jest woda i wszystko w niej pływa, to przyczyną zazwyczaj są zatkane odpływy wody z podszybia, zobaczysz je i zrobisz sobie dostęp do ich wyczyszczenia po wymontowaniu akumulatora Od tego trzeba zacząć Oprócz tego musisz przejrzeć i wysuszyć wszystko co zostało zalane, łącznie z kostkami połączeniowymi znajdującymi się bezpośrednio pod obudową ECU i organoleptycznie skontrolować czy obudowa nie ma uszkodzeń PS Były kiedyś na forum pomocna schematy i rysunki pozwalające zidentyfikować konkretnie przekaźniki, ale linki do nich już nie działają
    1 punkt
  9. Nie, P10 pokazuje z dokładnością 1um w zakresie 0-500, a P-11 dokładność 10um
    1 punkt
  10. Chodzi o to miejsce wlasnie, u mnie popekalo w prawym rogu... I tez sobie poradzilem silikonem Przynajmniej na razie, mam zamiar jeszcze spryskac to porzadnie tak zwanym "barankiem" do konserwacji podwozia. Edit: wlasciwie to nie chodzi o ta plytke prostokatna, ktora tam jest tylko ten rejon po prawej od plytki - tam mi peklo. Mniej wiecej w tym miejscu gdzie na Twoim zdjeciu jest "dziura w cieniu"
    1 punkt
  11. Ja jak uszczelinilem pokrywe ECU tez myslalem, ze problem mam z glowy. Okazalo sie ze nie. Popatrz na pusta przestrzen ponad obudowa ecu, pod mechanizmem wycieraczek. Tam jest oslona jak sie okazuje nie metalowa, a plastikowa i mogla popekac - u mnie zrobily sie dwa podluzne pekniecia o dlugosci 2-3cm i przez nie sie lalo pod kablami pod wycieraczke kierowcy, a potem stmatad kanalem pod wycieraczke pasazera za kierowca.
    1 punkt
  12. musisz wypiąć dół górnej osłony słupka która jest nad ta osłoną- aby to zrobić trzeba ja mocno pociągnąć do siebie jest na zatrzaskach, nie trzeba wypinać całej osłony, wystarczy sam dół później musisz demontować plastikową osłonę przedniego progu- trzeba ja mocno pociągnąć do góry też jest tylko na zatrzaskach, wystarczy wypiąć ją tylko z kilku zatrzasków od strony słupka jak to masz zrobione to tą osłonę przesuwasz do góry i wychodzi bardzo łatwo
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. Witam czy ktoś wie jakie funkcje pełni taka pompka oczywiście oprócz zamykania i otwierania konkretnie chodzi mi o ten numer 8L0 862 257 L?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...