Skocz do zawartości

Ranking

  1. patryq633

    patryq633

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      122


  2. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      6296


  3. Przemo c

    Przemo c

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      24


  4. maciejhildek1982

    maciejhildek1982

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      267


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/29/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. jak na szweda w dobrej kondycji lakier, a co do poduchy tez miałem ten problem jak przesuwałem fotel to sie zapalała wredna sucz ale wystarczyły trytytytki i dobrze przypiąć i problem minął pozdr i powodzonka
    1 punkt
  2. Prawda. Czyli do sprawdzenia ten niedziałający. Nie podpowiem jak i co bo tego nie robiłem.
    1 punkt
  3. Nie wytrzymałem.Zrobilem flaszkę z ochroną portu i proszę
    1 punkt
  4. Dokładnie się zgadzam z tym co Marcin napisał.. Pięknie to wygląda Może też się zdecyduje kiedyś na takie...
    1 punkt
  5. Co do głośności pow 3 tyś obrotów to raczej bym radził się do tego przyzwyczaić bo ten silnik już wchodzi na wyżyny swoich możliwości
    1 punkt
  6. Witam ponownie, sprawa załatwiona pomógł kolega OskiUK z poznania - szacuneczek za dobra robotę - naprawdę wie co robi! A więc tak zakupiłem drugi licznik z kolorowym fisem o nr 8E0 920 932 RB8 i kolega pomógł mi go zaadoptować do mojego auta, naprawił mi też ten padnięty fis w starym liczniku, ale że kolor wygląda o niebo lepiej toteż taki właśnie został założony. Do tego zamierzam założyć odbiornik radiowy do zegarka, bo w liczniku jest już zakodowany. A całość jeszcze bez radiowego zegara wygląda tak jak na załączniku. Jeszcze raz serdeczne dzięki dla forumowicza OskiUK za poświęcenie czasu i pomoc.
    1 punkt
  7. https://warsztat.pl/dzial/18-warto-wiedziec/artykuly/wyciete-dpf-y-nik-przyznaje-sluzby-niewiele-moga,65555/1 Propaganda.
    1 punkt
  8. Sorki, ze tak dlugo trwala moja odpowiedz, tak okazalo sie, ze to reduktor, dziekuje za pomoc!
    1 punkt
  9. Jest mało a to dlatego że w Polsce nadal jest zbyt mało b6/b7 z tym oto jakże dobrym i praktycznie bezawaryjnym motorze, przynajmniej w moim przypadku mogę taką opinie wystawić. Kolega handlarz od którego koniec końców kupiłem właśnie b6, przywiózł ją tylko dlatego że właśnie jest ich u nas zdecydowanie mało i szybko sprzeda taki temat. Wystarczy w sumie wejść na otomoto itd i tam jest wysyp b6 z jednostkami 1.9TDI ,1.8T a najwięcej to chyba jest tego 2.0 ALT Będzie więcej ALZ w Polsce to i na forum będzie tego więcej
    1 punkt
  10. Zostaw ten biedny silniczek w spokoju, on sam ledwo zipie, a co dopiero z gazem. 1.6 to kiepska konstrukcja, na aluminiowej głowicy, w dodatku sam silnik drogi bo ok 2tyś słupek. Wystarczy delikatnie przegiąć z gazem i zaraz uszczelka pod głowicą. Co więcej, ktoś kto świadomie kupując ten samochód z silnikiem 1.6, musiał mieć coś z głową, bo 101KM w 1.6 to rozwiązanie dobre w Corsie albo w Golfie. Podejrzewam, że spala Ci i tak z 10-11litrów, więc po dodaniu gazu spali Ci tak ze 2l litry więcej. Wiem, jeździłem takim 1.6 w gazie. Ogólnie brakowało wtedy mi kogoś kto by powiedział "sprzedaj 1.6, kup z normalnym silnikiem".
    1 punkt
  11. Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty. Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej): Coding 00??xx1: Options +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004) +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) 00xx?x1: Country 0 = Germany (D) 1 = Rest of World (RoW) 2 = USA (US) 3 = Canada (CAN) 4 = Great Britain (GB) 5 = Japan (JP) 6 = Saudi Arabia 7 = Australia (AUS) 00xxx?1: Seatbelt Warning 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new) I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29
    1 punkt
  12. prawa lewa strona , tzn szukalem kolo kolektora wydechowego , ale tam nic nie ma , tzn moze pod metalowa oslona ,
    1 punkt
  13. Motul 5w-40 jeden z najlepszych jak nie najlepszy do alt-ka mam u siebie:decayed:
    1 punkt
  14. Witam, opadla mi szyba, nie wiem jak zdjac tapicerke tylnych prawych drzwi? Pomocy, szukam ale nic nie potrafie znalezc.
    1 punkt
  15. sprawdzał przepływ-czyli plus z aku i na swiece. a jak sprawdzic czy są zasilane?? sprawdzic obecnosc 12V na elektrodzie swiecy[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 12:24_________________________________________________ swiece zarowe zalaczaja sie w temperaturach ponizej +9C jak sprawdzić ta obecność 12V na swieczkach??jedna koncówke miernika przyłożyć do swiecy a druga do masy??[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 23:39_________________________________________________hmmm wydaje mi sie, ze mechanik włąsnie tylko sprawdzał obecność 12V na swieczki, bo on nie wykrecał nawet tej swiecy tylko zdejmował kabel i na nim mierzył jednym kablem probnika a drugi przykłądał do klemy akumulatora. A jak dokłądnie powinna sie zbadać swieczke?? mierzy sie opór czy wystarczy zmierzyć czy przewodzi?? świeczki najlepiej sprawdzić wykręcając je i podłączając na krótko pod aku, jeżeli nagrzewa się szybko i równomiernie to jest sprawna sam pomiar oporu może wprowadzić w błąd, tzn opór niby ok a świeca nagrzewa się powoli i nierównomiernie (u mnie tak było i dopiero wymiana kompletu na nowe BERU zlikwidowała problem telepania po rozruchu)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...