Skocz do zawartości

Ranking

  1. Pawelkiwi

    Pawelkiwi

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      940


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34523


  3. petrosdbz20

    petrosdbz20

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      298


  4. michcio28810

    michcio28810

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      513


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/08/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Oczywiście jeszcze jedno. Wyeliminowana nieszczelność i częste przypadki pęknięć obudowy skrzynki elektrycznej z lewej strony na podszybiu.
    2 punkty
  2. jest ok, zielony płyn leje się gdy maglownica jest jeszcze fabryczna po regeneracji lejesz co chcesz
    1 punkt
  3. także ja jednak postawiłbym znak równości. Uciekam do pracy i pozdrawiam. Marcin Dziękuję za odpowiedź. Ja popieram stanowisko OEM i decyzję o produkcji zmienionej konstrukcji napinacza - link do którego podałem wcześniej. Po pierwsze w czasie eksploatacji auta miałem dwukrotnie problem z cieknącymi napinaczami w wersji hydraulicznej. Aż trafiłem na Trouble Shutting Bulletin (TSB) AUDI NORTH AMERICA i dowiedziałem się o istnieniu napinacza mechanicznego i o zaleceniu jego stosowania na zasadzie SWAP plug and play. Zmieniłem i od tego czasu stosuję to rozwiązanie. Widzę, że Ty w opisie masz jednak trochę inny silnik. Zawsze jak widzę jednostkę 1.8 to zaglądam z ciekawości tu i tam - również na napinacz paska. Moja (subiektywna) ocena jest taka: Większość użytkowników którzy wymienili rozrząd ma obecnie napinacze mechaniczne. Znakomita mniejszość ma pomontowane napinacze wg starego OEM. (hydrauliczne) z kolei te, które widziałem w większości miały rurkę umorusaną olejem. Pozwolisz więc, że ja pozostanę przy opinii którą wcześniej wypowiedziałem. Zgodzę się, że z punktu widzenia producenta problem jest... akademicki - ponieważ tego silnika już (niestety) się nie produkuje w EU. Wciąż jednak są rzesze ludzi kochających ten motor za jego bezawaryjność i "wdzięczność" w modach... W związku z tym, jedyną rozsądną rzeczą którą mógł zrobić OEM - było zaakceptowanie rozwiązania mechanicznego. Ponieważ temat dotyczy innego zagadnienia ripostowałem tylko po to by czytelnicy mogli poznać różne opinie. Moja nt napinacza hydraulicznego pozostaje negatywna, szczególnie po uważnej lekturze cytowanego przez Ciebie SNR Pozdrawiam również Jerzy
    1 punkt
  4. 2- plus po zapłonie. Pod kierownicą jest lub z któregoś przekaźnika można złapać. 4- sygnał. Np z plusów kierunków
    1 punkt
  5. Witajcie, Jarek idziesz jak burza! Podłączam się do pytania Grześka: gdzie robiłeś hybrydę? Pozdrawiam
    1 punkt
  6. Siemka, poniżej stanowisko SNRa w tej sprawie(bezpośrednio od SNR,wklejam treść niezmienioną). Sorry za czas oczekiwania ale dużo spraw na głowie. także ja jednak postawiłbym znak równości. Uciekam do pracy i pozdrawiam. Marcin
    1 punkt
  7. wypadanie zapłonu na jałowym możesz sprawdzić, bez dodawania gazu. 090 to praca nastawników sprawdzisz w logu dynamicznym podczas jazdy, na jałowym nic nie zobaczysz, wartości mniej wiecej takie jak pisałeś dla kanału 093. 093 ustawienie rozrządu sprawdzisz na jałowym, odchyłka mniej wiecej taka jak pisałes przy 090 112 egt też sprawdzisz tylko pod obciązeniem i to mocnym, 3, 4 bieg do odcinki, normalnie temp. w zależności od modelu 2.7 stoi na temp. 945 czy tam 980 i nic sie nie zmienia, dopiero po przekroczeniu tej wartosci zaczyna rosnąc.
    1 punkt
  8. Ja brałem sygnał z pompy centralki z bagażnika. Reszta to tylko plus, minus i kable do świateł. Schemat masz w instrukcji
    1 punkt
  9. Będzie dzialać, ale podzieli się na cztery części i będzie wyświetlał tylko na lewej połowie dwa takie same ekrany menu, z prawej strony będzie ciemno
    1 punkt
  10. Nice. Nie wiem, czemu, ale na pierwszym zdjęciu wygląda za***iście. W ogóle kolor mega uwydatnia kształty :D. Dużo dałeś za dywaniki? Przymierzam się do wymiany na wiosnę, bo poprzedni właściciel zostawić poniszczone, głównie na zaczepach. Nie planujesz pozbycia się uchwytu na telefon?
    1 punkt
  11. http://autouklad.pl/kontakt
    1 punkt
  12. Nie powinno mieć to wpływu na wytrzymałość felgi. Jak się jednak boisz to możesz ten rowek zapełnić spawem, tymbardziej że jest on od wewnętrznej strony. Mnie jedynie ciekawi czy powstał on z braku precyzji przy wykonaniu felgi czy jarzma
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...