Skocz do zawartości

Ranking

  1. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5977


  2. Wylye

    Wylye

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      525


  3. daglas

    daglas

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      192


  4. jolley

    jolley

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      358


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/12/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przepływka juz dobrze mierzy, zrób jeszcze 003+020. Program jest dość kiepski, do 230 to jeszcze daleka droga.
    1 punkt
  2. Zgodzę się z pierwszą i w zasadzie drugą częścią cytowanego (Twojego) posta. Jednak trochę głupio wyszło, bo chłopak ma nowy rozrząd a wartości w 93 są już prawie graniczne. OK mówi się że powinno być rozjechane od "0" na + albo na - max 5 CF, "mówi się na Audizine", że dopiero 8 świadczy o wyciągnięciu łańcucha, ale przy nowym rozrządzie "chciałoby się mieć" ZERO... Uważam, że powinien reklamować usługę. To nie ma, że tam "stary silnik" czy "cuś" nowy rozrząd - dewiacja wału względem wałków powinna BYĆ - ZERO wg mnie...
    1 punkt
  3. luz możesz za moimi latać ja pójdę w %%
    1 punkt
  4. Witam serdecznie, dziękując za powitanie!!!?
    1 punkt
  5. Dokładnie. Odpływy w grupie VAG to bardzo częste przypadki wizyt. "Dbajta" ludzie o to bo czasami grubą kasą się kończą.
    1 punkt
  6. Osram Cool Blue Intense w końcu założone. Polecam je. Barwa bardzo zbliżona do ksenonu i nie trzeba się martwić o błędy na fis'ie
    1 punkt
  7. Widziałem taką " wypiaskowaną " turbawkę w 2,5 TDI mojej bratanicy Jej mąż doszedł do wniosku że taką prozaiczną czynność jak wymiana wkładu filtra powietrza to potrafi zrobić sam . Kupił jakiś tani zamiennik no name, który wymiarami był za duży , ale mimo tego postanowił go upchnąć w rowki obudowy filtra, tylko że w jednym miejscu warga się "wymsknęła" z rowka podczas zamykania puszki i duża część powietrza szła bez filtrowania, obok wkładu Po 10 kkm turbina nadawała się na złom, a i motorówka też osłabła mocno Ale wracając do tematu, błędy zbyt małego przepływu powietrza , jak i zbyt małego ciśnienia w kolektorze dolotowym, mogły być spowodowane przez uszkodzoną turbinę , która po prostu nie była w stanie dać takiego ciśnienia a za razem i przepływu , jakich oczekiwało ECU ... A błąd pedału przyspieszenia to normalka w a4-kach B6 i B7, wystarczą zatkane odpływy na podszybiu ( pod akumulatorem) i intensywny deszcz albo wizyta w myjni. I wcale nie musi być uszkodzona obudowa kompa , by woda zalała złącza wiązek elektrycznych znajdujące się pod ECU dając takie właśnie błędy
    1 punkt
  8. To akurat w tym miejscu nie ma zbyt wielkiego wpływu, zajmij sie narazie przepływką.
    1 punkt
  9. Witam dostałem LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 500ml do czyszczenia wtryskiwaczy. Pytanie zastosowac srodek czy moze nie ? Silnik to 2.0 TDI 143 KM common rail.
    1 punkt
  10. Ameryki nie odkryłeś temat był juz setki razy opisywany :decayed:
    1 punkt
  11. przepustnicę to na bank bym wyczyścił. Zastanawiam się jeszcze... czy kolega ma może ins. gazową zamontowaną?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...