Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      5816


  2. niwet

    niwet

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      32


  3. WydRos

    WydRos

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      80


  4. sitar

    sitar

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/01/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Aktualizacja bedzie na biezaco!
    1 punkt
  2. 4F0601025J czy to nie ta? Z A6C6
    1 punkt
  3. Posiadam owe drl i są super brak błędów i świecą jak oszalałe Pozwolę sobie wrzucić zdjęcie jak świecą
    1 punkt
  4. Bez logów. Odczytaj wartość w "idle stabilization" na biegu jałowym.
    1 punkt
  5. Nie do końca, a do wyczuwalnego oporu. Bierzesz ampul, wkladasz krótszym ramieniem a za dluższe paluszkiem wskazującym krecisz aż śruba regulacyjna stanie i cofasz o te 180 stopni...
    1 punkt
  6. Jak możesz, zobacz czy na naklejce poniżej jest FALL MIN czy FALL MAX. MIN nie będzie działać, MAX ma wszystkie funkcje.
    1 punkt
  7. 8E0906627A - do 01.07.2002 8E0906627C - od 01.07.2002
    1 punkt
  8. Jaki był błąd ? Mogłeś pokusić się o logi... Jak wężyk wisiał luźno, zasysał syf do zaworka, co może powodować jego przycinanie, tylko nie wiem skąd twój wniosek, że to n75 a nie geometria ?
    1 punkt
  9. To wygląda, że przeładowanie... Zazwyczaj zabrudzona, przycinająca się zmienna geometria, poszukaj na forum w dziale regionalnym czy ktoś nie sprawdzi Ci bledow...albo jak masz laptopa, kabel za 30 zł a program masz na forum...
    1 punkt
  10. Kwestia czy masz niedoładowanie czy przeładowanie. Do tych 3 tys auto mułowate, czy raczej zrywne ?
    1 punkt
  11. Woskowanie ręczne sonax w czerwonym opakowaniu. Takie mleczko. Osobiście wolę jak jest brudne Gdybym wstawił fotę teraz to ban na forum murowany Dziś kontynuując dziennik napraw itd. (245tys. km) wymieniłem świece żarowe bo przy -20 rano miał problem z odpaleniem (chociaż jak na 1 działającą świecę moim zdaniem palił rewelacyjnie bo z pierwszego kręcenia). Po diagnozie okazało się, że tylko pierwsza świeca działa a reszta ni. Nie wiem czy mam tak wielkie ręce ale musiałem rozebrać sporo osprzętu aby dostać się do 4 świecy. Czas pracy 2h. Koszt 266zł Rano podchodząc do auta zauważyłem mokrą plamkę pod autem. Winowajca to jakiś kot który musiał wbić zęby w przewód powrotny płynu chłodzącego do zbiorniczka z płynem. Jutro będę musiał wymienić. ======= PS. Auto nie będzie modowane. Jedyne co to tempomat bym chciał ale to gdzieś blisko mnie bo nie opyla się gnać 300km w jedną stronę.
    1 punkt
  12. https://www.drive2.ru/l/433915/ http://www.audienthusiasts.com/Project_Tweeter2.html Można? Można...
    1 punkt
  13. dziek.i juz wiem ze u mnie jest zepsuty
    1 punkt
  14. Nie wiem jakie masz doświadczenie w serwisie ale uszkodzenie wzmacniacza z takiego powodu nie jest możliwe. Z pustego nie nalejesz. Wzmacniacz da tyle mocy ile ma i koniec. Jego konstrukcja ma wytrzymać oddawanie pełnej mocy na jaką został zaprojektowany. Owszem istnieje pewne ryzyko że wzmacniacze źle zaprojektowane mogą nie wytrzymać ciągłej pracy z pełną wydajnością. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku głośnika o większych wymaganiach. Inną pułapką (dotyczy wzmacniaczy "cywilnych") jest możliwość regulacji czułości wzmacniacza. Użytkownik będzie kręcił czułość wzmacniacza na maxa aby coś tam było słychać, nie ważne że zrobi przesterowanie a wzmacniacz będzie grał "kwadratami". No ale to już wina użytkownika. Wzmacniacz można także uszkodzić źle dobierając (zaniżając) impedancję głośnika lub go niewłaściwie podłączając. W przypadku mostkowania dwóch kanałów (pod suba) należy wiedzieć że minimalna impedancja jaką akceptuje mostek jest dwukrotnie większa niż w przypadku jednego kanału, o tym mało kto pamięta i to jest częstym powodem uszkodzeń wzmacniacza.
    1 punkt
  15. ja bym wtedy myślał o B8 które w końcu jest dedykowane do obniżenia tyle co pro kit i ciutkę więcej
    1 punkt
  16. Czarne lakiery w B7: czerń brylantowa - nr koloru: Y9B, oznaczenie AG: A2 czarny perłowy Phantom - nr koloru: Z9Y, oznaczenie AG: L8 czarny perłowy Kirsch - nr koloru: Z9X, oznaczenie AG: 8C
    1 punkt
  17. Piękna wersja szkoda że nie robili avantów
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...