Skocz do zawartości

Ranking

  1. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      7364


  2. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      200


  3. black4

    black4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1150


  4. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/09/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. przejedz się kawałek podnieś maskę i dotknij górnej rury od chłodnicy... jeżeli ciepła to jak kolega wyżej pisze termo do wymiany
    1 punkt
  2. Jeżeli to prawdziwy BOSCH, a nie farbowana Chińszczyzna i typ odpowiada temu stosowanemu w Twoim aucie , to będzie doobry ...
    1 punkt
  3. Panowie nie kombinujcie z tymi wieloledowymi chińczykami. Po kilku miesiącach każda pada a potrafią też przepalić listwę lampek rejestracji. Tak jak pisałem w innym wątku jedyne sensowne rozwiązanie to 2 ledowe lampki na diodach Osram 10W + odrębna wiązka z rezystorami wpinana w ori wiązkę z tyłu klapy bagażnika. U mnie zestaw chodzi ponad rok. https://allegro.pl/podswietlanie-lampki-led-audi-a4-b7-led-osram-10w-i7209592956.html Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Ostatnim zdaniem mnie pozytywnie rozbawiłeś Sam to czasem siedzę w samochodzie żeby posłuchać głośniej muzyki w spokoju
    1 punkt
  5. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  6. Pietrek nie daj sie podpuscic. Jak kogos boli ze jezdzi b5 to jego problem ? Nie jeden nawet b10 bedzie ogladal sie jak to mozliwe ze taki stary kondon pojechal jego super piekne pachnoce nowe?
    1 punkt
  7. Sprawdź drożność rurek łączących G450 z puchą DPF-a ( możesz je przedmuchać kompresorem ) . Jak będziesz pewny że są drożne , a błąd będzie powracał , to czujnik do wymiany
    1 punkt
  8. Przymierka zrobiona, myślę że na zimę mogą być. Na lato za nic w świecie bym tego nie założył. Ogólnie w tym aucie poniżej 19" nie zejdę nigdy. Ten sezon na tych zrobię na następny zobaczymy może coś ciekawszego będzie.
    1 punkt
  9. Jeżeli po spuszczeniu ciśnienia z układu chłodzonego za każdym razem jest dobrze, to zrób test na CO2 dla potwierdzenia gdy wynik będzie pozytywny to może to "tylko" uszczelka pod głowicą. Tester CO2 może być taki jak podałeś w linku
    1 punkt
  10. Podłącz kabel i sprawdź błędy. Na pewno coś jest nie tak i system sygnalizuje usterkę (wtedy czujniki nie mierzą odległości).
    1 punkt
  11. Spalanie jest porownywalne z 2.0tfsi, w trasie malutko pali, po miescie wiecej bo jednak pojemnosc swoje robi, przy bucie wiecej niz 2.0tfsi, aczkolwiek osiagi sa kozackie, zrobilismy tych 3.0tfsi troche i są to świetne motory Osiągi i możliwości kręcenia na stage'u 2 na 440km dają już mase frajdy z jazdy
    1 punkt
  12. tak jak koledzy podali wyzej linki do demontażu szkła dla wiekszej pewnosći ze mozesz sobie coś połamac urwac itp mozesz odkręcic od spodu czarna mała obudowe która się trzyma na 2 wkrety i bedziesz miał lepsze dojscie bedziesz widział wiecej jak pociagnąc czy podważyc szkło Słuszna sugestia, 2,5 h pracy mi to zajęło. Najgorsze to własnie to zdejmowanie chyba jest a reszta to juz pikuś. Jeszcze jutro się wlutuje w ten biały kabelek od podgrzewania tylnej szybki i finito Lusterko do obudowy przykleiłem tasma dwustronną firmy Praxa ( piankowa ) wyglądało to w miare stabilnie i trzymało się mocno, ciekawe czy sie nie odklei A jesli chodzi o opis to gites, wszystko w miare sensownie wytlumaczone, dziękować
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...