Czyli norma, EGR albo uszczelnienie rury do niego dochodzącej leje olejem na około
Obmyj lub wyczyść okolicę EGR-a , pojeździj trochę i będziesz wiedział w którym dokładnie miejscu jest problem
Zapewne Webasto przez dłuższy czas nie było używane, mogło się w nim zebrać trochę paliwa . Daj mu z pół godzinki niech się porządnie wypali i później już nie powinno tak kopcić
Jak econ jest wyłączony to będzie się włączać jako dogrzewacz silnika poniżej 5 stopni Celsjusza. To że siwy dym leci zmoże być kilka przyczyn. Bezpiecznik 41 jak dobrze pamiętam.
Nie musisz bezpieczników odłączać jak masz fabryczne webasto (te wywoływane przyciskiem menu z panelu obok zapalniczki),po prostu nie używaj do czasu naprawy. Samo się nie włączy.
Co do przyczyny to pewnie problem z podawaniem paliwa.
Przy około 40g sadzy dpf jest do kosza, ew. można próbować czyścić przy 30g sterownik przerywa procedurę ze względów bezpieczeństwa chociażby na ew. wystąpienie pożaru
Kilka nowych foteczek
Ostatnio zainspirowany tematem kolegi @pksmlody okleiłem tylną listwę zderzaka w carbon. Miałem wątpliwości, ale finalnie na aucie prezentuje się super
Tak, to króciec dla przewodu idącego z zaworków podciśnienia...
Jakoś sobie nie mogę wyobrazić co musiało by się stać z silnikiem by tędy oliwa zaiwaniała
Cyba że odma mocno przepuszcza olej a na którymś z cylindrów jest nie domykający się lub wypalony zawór ssący , co by powodowało cofkę towaru z odmy do puszki filtra ....
Pokaż jak wygląda wkład filtra powietrza i wnętrze puszki filtra
Może jakieś zdjęcie tego tajemniczego króćca ?
Z tego co kojarzę to jest tam chyba króciec o średnicy ok 4 mm z którego przefiltrowane powietrze o ciśnieniu atmosferycznym, pobierają zaworki podciśnieniowe .
Ale jak nic nie jest tam podłączone to skąd tam ma się pojawić olej ?
Do 2.0 TDI z Q szły 2 łapy:
8E0399105HM i 8E0399105KC
I nie wiem czy tu nie musisz mieć 8E0399115P
Poszukaj i doczytaj jeszcze, bo 100% nie wiem A te łapy tanie są niestety...
Auto jest piękne ? Niestety projekty ciężko jest sprzedać za takie pieniądze jakie byśmy chcieli, kupujący nie doceni naszego wysiłku i poniesionych kosztów. Dlatego często powraca się do serii a resztę gratów sprzedaje, jest to smutne. Wystaw samochód na zagraniczne strony, może znajdziesz pasjonata który doceni.
Gratuluję projektu i powodzenia w sprzedaży.
Witam wszystkich wiem ze był juz chyba ten temat ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Otóż nie dziala podgrzewanie lusterek , wymontowalem wklady i są one ori z matami ale nie grzeją, w kablach napiecie 0,33V,założyłem inne wklady ale efekt ten sam doradzcie coś. Pozdrawiam
koledzy próbuje wyjąć od 2 dni klamke od strony kierowcy i nic z tego,bo niestety klamka została ułamana.
Próbowałem wszelkich sposobów i nie wiem jak to wyjąć.
Zdemontowałem boczek, wyjałem zupełnie blaszkę blokujaca klamke (tą którą przesuwa się w prawo) i nadal klamka nei ma ochoty wyskoczyć
proszę o pomoc
/pozdro
---------- Post dopisany 05-07-2013 at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2013 at 23:10 ----------
up. naprawdę nikt nic nie wie?
Ładnie to opisałeś ale dalej nie wiem jak ją sprawdzić bez rozbierania auta np vagiem gdzieś w blokach pomiarowych. Tą nagrzewnicą steruje klimatronik czy sterownik silnika?.
Ja dzis zakładam wkłady grzane do lusterek u Siebie ( paranoja że tego nie dają w standardzie ) i juz zamówiłem do Josytika sterujacego płytke z ikonką grzanych lusterek cena 13 zł numer jej to 8T0 919 173 B
Dzięki za praktyczne wskazówki koledzy, właśnie taki podłokietnik dostałem (faktycznie jest fajnie zrobiony :th:), za chwilke zabieram się do montażu, jak wyjdzie - zobacze. Ale jeśli chodzi o wykonanie podłokietnika - polecam, a i pieniądze nie są za niego duże. :> Pozdrawiam.