Interfejsy KKL - te w przedziale 20-30 zł są DO KOMUNIKACJI PO LINII K - więc, taki interfejs w pełni funkcjonalny jest dla B5 i w B6 też można dużo nim zrobić.
Dla B7 (część jest po lini K, część po CAN).
Nieoficjalne info mam takie, że w B7 obsłuży tylko te silniki, które wcześniej montowane były w B6. Wszystkie te, które premierę miały z modelem B7 komunikują się po CAN.
Dla modelu B6 wymagane są interfejsy typu KKL
Dla modelu B7 wymagane są interfejsy typu HEX-CAN-USB:
Można się pokusić o jakieś klony od chińczyka:
Dość pewny interfejs od e-service: http://www.e-service.info.pl/
Najpewniejszy oryginalny VCDS: http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6
Inne przydatne linki:
http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/vag-kkl-usb.html?dm=full
http://programy-do-diagnostyki-samochodowej.s-tech.pl/?go=soft§ion=prg_e3_w_stdiag
http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/?dm=full
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/