Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  2. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      200


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


  4. lukas309

    lukas309

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      771


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/05/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. @Adam87 niestety, to wcale nie jest takie proste. Nasze żony, to ściśle umysły, po fakultetach i z wyższymi wyksztalceniami.... Nie jesteś w stanie tak łatwo obejść tego systemu Pracuję nad tym 10ty rok, wiem, co mówię...
    2 punkty
  2. Może być i tak W której części norwegii jesteś???
    1 punkt
  3. Oo to miła niespodzianka ? ja bym to chyba wykorzystał i szukał takiej właśnie. Dla żony oczywiście ?
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Opinie ludzi w komentarzach, ktorzy probowali ten produkt sa mocno na nie. Przy duzym zabrudzeniu 56g raczej ni e ma co ratowac.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Skontaktuj się z @Galetto, ogarnie to raz dwa
    1 punkt
  9. I widzisz, tylko patrzeć u Ciebie temacie na kolejną zmianę w autku Pewnie, nikt nie zabroni wymieniać i nawet nie wymieniać jak to zdarzało się... Jak jeszcze w polsce pracowałem zmienialiśmy gościowi motorownie bo zatarł.nie pamiętam samochodu.nieważne. Jak rozebraliśmy to nie było oleju.Powiedzieliśmy że silnik zgnił od oleju, a on na to uderzając się w pierś mówił "jak boga kocham 3 lata nie zmieniałem" Ale jakoś dałeś radę sporo porobić, czyli luki w systemie znasz Grzesiu też da rade.. Pozdrawiam Panowie
    1 punkt
  10. Bardziej termostat Sprawdź węże od chłodnicy i co wskazują czujniki g2 g62. Tematów było już kilka
    1 punkt
  11. Masz możliwość sprawdzenia odporności na czujniku temp? Czy na wagu temp silnika też spada czy tylko na zegarach?
    1 punkt
  12. Bodajże 670 ohm diody brałem w mixie rozproszone i zwykłe czerwone i białe
    1 punkt
  13. Co Ty za wynalazek chcesz montować??? Przecież to na fioletowo wali po oczach i w ogóle nie oświetla drogi przed samochodem. Wstaw cos normalnego np osram cool blue Intense i nie kombinuj.
    1 punkt
  14. Nie wypali go na trasie tylko kasowanie błędu wchodzi w grę i próba wypalania serwisowego na postoju ale jak się dymilo spod maski oznacza że się wypalal ale jest tak zapchany że nie dał rady się wypalić, demontaż, próba czyszczenia i może się uda, już przy czyszczeniu wyjdzie czy da radę wyczyścić czy wycinać środek i emulator ładować Zapchanym dpf-em można uszkodzić turbosprężarkę
    1 punkt
  15. Interfejsy KKL - te w przedziale 20-30 zł są DO KOMUNIKACJI PO LINII K - więc, taki interfejs w pełni funkcjonalny jest dla B5 i w B6 też można dużo nim zrobić. Dla B7 (część jest po lini K, część po CAN). Nieoficjalne info mam takie, że w B7 obsłuży tylko te silniki, które wcześniej montowane były w B6. Wszystkie te, które premierę miały z modelem B7 komunikują się po CAN. Dla modelu B6 wymagane są interfejsy typu KKL Dla modelu B7 wymagane są interfejsy typu HEX-CAN-USB: Można się pokusić o jakieś klony od chińczyka: Dość pewny interfejs od e-service: http://www.e-service.info.pl/ Najpewniejszy oryginalny VCDS: http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6 Inne przydatne linki: http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/vag-kkl-usb.html?dm=full http://programy-do-diagnostyki-samochodowej.s-tech.pl/?go=soft&section=prg_e3_w_stdiag http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/?dm=full http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/
    1 punkt
  16. ten jest ok, zastanow nie nad 0w40, na zime to lepsza opcja
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...