Dziś paraliż w Krakowie, pod jedna górke w Wieliczce tylko ja wyjechalem, reszta stała bezradnie kręcąc kołami, miszkańcy na tej górce oglądali te zmagania i jak wyjechałem to kciuki w górę
Jeśli na chwilę to nic nie powinno się stać. Sprężarka w b6/b7 pracuje cały czas i po dłuższym czasie takiego użytkowania istnieje ryzyko zatarcia sprężarki.
Dobry spec od kluczy dorobi wkładkę do kluczyka. Albo tak jak piszesz, kupić zestaw wkładek i kluczy i wymienić wszystko. przełożyć swój transponder immo do nowego klucza przypisać klucze w module komfortu i będzie ok.
To tylko taka sugestia aby wrzucając jakiś problem od razu dołączyć logi.
Nikt tu nie chce dla nikogo źle. Większość forumowiczów jest przewrażliwiona na punkcie aut i traktuje je lepiej niż zony czy dziewczyny
Dobrze Ci Marcin napisał, skoro był robiony log to od razu widać co była zmieniane w sofcie i jak to wygląda jakościowo.
Nie mam dobrych doświadczeń z niemieckimi softami, nawet tych znanych marek.
O co ta cała afera? Bo napisał wprost? Lepiej tak niż 3 strony gdybania co może być.
Jak nie ma interfejsu i kabla to warto kupić bo z vagiem często się on przydaje