Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/26/19 uwzględniając wszystkie działy
-
heh, zakładacie duże heble i 17??? jaja se robicie i dobrze że wam to nie wchodzi, duże heble to i duże koło panowie, 17 to bym przeżył w b5 a nie w b82 punkty
-
Skrzynia z 3.0 TDI i wał na aucie. Za dużo czasu wczoraj na testy nie miałem zaraz ruszę na miasto ale 3 kończyła się koło 110-120. Postaram się zrobić porównanie, jak tam wcześniej, ogólnie jest fajnie i jednak Sachs performance inaczej zimupelnie klei, znowu bez żadnej korekty itd czuć że mocniej sprzęgła. Można powodzie że prace mechaniczne w kierunku mocy będą zakończone, więc finalna korekta i pomiar. To te 3.5 cm wala którego brakowało Przy okazji trochę hardcorowo ale zrobiłem wloty do osłony alu co by chłodnica oliwy też miała jakieś przeciag Ogolnie polecam kazdemu, tylko bierzcie caly swap, razem z pewnym mechanizmem zmiany biegów i poduszki pod skrzynie albo zeby byly dobre albo trza miec pod reka. Mówie, do poprawki są wybieraki albo cały mechanizm zmiany biegów [bo wybieraki okazały sie krzywe... ?] , ale to już będzie formalność tylko troche cierpliwości znowu sie tam od dołu i góry dostać. Komicznie to wyglada, bo jedynke mam w miejscu trójki, trójke w 5 , a piatek w ogole jest na prawo.... ale musialem to zlozyc zeby wyjechac. Jak na te prostowanie na podstawie zdjęc z Allegro to i tak dobrze ze wszystkie wchodzą ?2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Porównaj temperatury w grupie 007 silnika i czujnika zestawu wskaźników ( G2, przed porannym odpaleniem, po postoju min. 12h). Jak różnice będą się mieściły w przedziale +/- 2-3 stopnie to czujniki OK. Takie zachowanie wcale nie musi oznaczać jakiejkolwiek usterki, po prostu jak się zatrzymujesz to silnik wytwarza dużo mniej ciepła a wnętrze auta jest mocno wychłodzone. Po dłuższej jeździe wnętrze się już zdąży nagrzać i klimatronik grzeje już z mniejszą mocą nie powodując spadku temperatury silnika. Proponuje na początek z rańca temperaturkę ustawić w środku na 16 stopni i nawiew na dwie-trzy kreski i zobaczyć czy problem się powtórzy1 punkt
-
1 punkt
-
Na plocie "d..pa" było napisane. Bedziesz to rżnął ? Rusz czajnikiem i zrob to co Ci napisalem. 5w30 jest niepotrzebne w tym silniku, 5w40 jest dla niego duzo lepszy.1 punkt
-
Dodam od siebie lampa przerobiona na bihalogen gwerty i złożone ledy d2s od promotor light devices nie ma lepszej konstrukcji światło mega nie nie slepie ? a linia odcięcia idealna na pewno lepsza od żarówki halogenowej. Zgadza się ledy slepia chińskie g*wna przeprowadziłem test nawet hid chiński ledy na diodzie cob aż promotor doradzil barwa 5k1 punkt
-
Tylko żeby się zebrało trochę chłopa tyle się widzi tych A4 na drodze... A tak naprawdę nie mam w Ostrowcu nikogo znajomego do spotów1 punkt
-
zapewnie podobnie jak w b7 1.8t Q , z tego co pamietam, dawno nie cisnałem 140 to około 3000rpm na 6b.1 punkt
-
Jest ktoś, lub znacie kogoś kto się podejmie przekładki we wrześniu. Najlepiej, małopolska, Śląsk, świętokrzyskie ? Sent from my iPhone using Tapatalk1 punkt
-
1 punkt
-
Wymień żarówki na nowe, odegnij blaszki bardziej na prosto, później dokręć dobrze śruby mocujące lampki rejestracji i powinno smigać.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00