Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/24/19 uwzględniając wszystkie działy
-
to że masz złe doświadczenia to nie znaczy że każdemu się tak trafi, czy to manual czy automat zawsze można trafić gniota, nie ma reguły1 punkt
-
Pewnie alarm był jakoś połączony z przekaznikiem pompy. Zacząłbym od sprawdzenia instalacji idącej od przekaźnika pompy (pozycja 6 na foto) Od przekaźnika zielony przewód idzie na bezpiecznik 28 (15A). Za bezpiecznikiem przewodów ma kolor zielono/żółty i prowadzi do kostki niebieskiej 6-cio pinowej na pin nr 3 (kostka znajduje się przy nogach kierowcy słupek "A"). Dalej idzie tym samym kolorem do baku Piszesz, że wymieniany był moduł pompy paliwa. Co masz na myśli? Kosz w baku czy przekaźnik?1 punkt
-
Witam, Pierwsze, co mi przyszło do głowy to właśnie sama pompa paliwa, może być że ona już jest zmęczona, wyrobiona, przy dłuższej stabilnej jeździe ona się nagrzewa, i prawdopodobnie wynikają jakieś zwarcia, może być że ona już ma duży luz, i wytarły się elementy izolacji w środku, dla samochod jechać będzie, ale jak nastąpi moment zwarcia, to wywala bezpiecznik. Dla ciekawości ja bym osobiście założyl zabezpieczenie na 20A, taki eksperyment, nic złego z instalacją się nie stanie, ale jak znowu wywali, to można praktycznie wyeliminować wszystko co jest pomiędzy zasilaniem i pompą, wtedy całą uwaga pompie paliwa, ona kosztuje ok 100zl, i pewnie jeszcze nie była wymieniana od nowości. Także, w każdym razie wszystkie podejrzenia padają na nią1 punkt
-
Może sama pompa paliwa już nie daje rady pod większym obciążeniem? Może warto ją by było wymienić.1 punkt
-
Mi w Touaregu v10 wpadł bagnet do środka już z 30 tys km temu i nic się nie dzieje. Albo wyleciał już przy wymianie oleju albo znalazł sobie miejsce i sobie gdzieś leży. Masz dwa filtry. Pierwszy na smoku pompy oleju w misce, drugi zwykły papierowy. Obydwa to mogą wyłapać. Nawet bym nie potrzebnie miski nie ściągał bo i po co. Roboty kupa, koszt uszczelki nowej. Zapomnij o tym fakcie po prostu.1 punkt
-
1 punkt
-
Na moje można spokojnie jeździć, i się nie martwić, smok od pompy oleju tego kawałka plastiku nie pobierze, prawdopodobnie plastyk "znajdzie sobie miejsce" i będzie tam siedział, tym bardziej nie jest taki twardy żeby narobić problemów na dole silnika, do góry (wałków rozrządu) on 99% nie dotrze. Przy wymianie oleju, okazyjnie ściągniesz michę, wszystko tam umyjesz i będzie git1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
MISIEKK800 Zadzwoń np do innego serwisu ja dzwoniłem do Auto Special Kraków i bardzo miła pani powiedziała mi że dla mojego Audi nie ma akcji na cewki ani żadnych innych akcji serwisowych ?1 punkt
-
Rano jak zimny sprawdź przed odpalaniem wartości G2 i G62 (czujnik silnika i zegarów). Wartości powinny się w miarę pokrywać z niewielką różnicą. Poza tym po nagrzaniu na zegarach będziesz miał już 90 co przekłada się na jakieś 70-105 rzeczywistej temperatury (tak wyskalowali wskazania licznika ) Ale to że słabo grzeje to raczej nie wina czujników tylko termostatu, zakamienionej nagrzewnicy, zapowietrzonego układu itd.1 punkt
-
1 punkt
-
z tego wniosek że z 500konnymi brykami jest cos nie tak skoro nędzne B9 2.0tfsi jezdzi tak samo1 punkt
-
W pierszym poscie masz krok po kroku opisane Teraz przechodzimy do przedniego słupka A Interesuje nas czarna wtyka 17 PIN numer 4 Odpinamy wtyki ze słupka A odbezpieczamy wtyczkę i zakładamy Piny 000 979 034 E1 punkt
-
Tutaj jest problem inny opony będą obcierać o błotnik przy takim et1 punkt
-
Kurde, fajnie te paski wyglądają. Ale pod plastikiem chyba byłoby jeszcze lepiej Niektórzy wkładają tam ledy, więc chyba nie powinno być problemu z paskiem. One są faktycznie takie giętkie?1 punkt
-
do 240km starcza 60mm , 2.5cala do 300koni starczy, ale nie jest tak że jak ma się k03 i wydech 2.5 cala to poprawi to moc o 10-30koni, 60mm daje rade w zupelnosci na potrzeby k03s czy hybrydy1 punkt
-
może ktoś rozwinąć myśl i powiedzieć jak przerobić na hybrydę, co takiego trzeba zrobić i co to w ogóle dokładnie jest to turbo hybryda? większe wtryski - tzn jakie chcesz wsadzić wtryski? i czy to się łączy jakoś z wtryskami od gazu? bo ja mam np hana niebieskie i czy to już się zalicza jako większe wtryski? w jakiej cenie masz możliwość importu? jak cos to priv1 punkt
-
Nie wiem od czego to lusterko, ale jesli uchwyt taki sam to podlaczaj po numerach pinow, w kostce na 100% masz ich oznaczenia.1 punkt
-
Paweł napisze z weczora ok. Nie mam lustra przy sobie ---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ---------- Takie cos jest jedynie: IE1 02*0516 E1 01516 Na uchwycie lusterka 510531 punkt
-
w b5 lipa jest z bagażnikiem, bo nei zamkniesz go inaczej jak centralnym z drzwiami nie ma problemu. włazisz do auta, wciskacz normalnie rygle, wychodzisz i zamykasz drzwi kierowcy kluczykiem przez zamek1 punkt
-
Ori ksenony mają autoregulację, dlatego nie wystarczy sama regulacja za pomocą śrub przy lampie. 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną ). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back".1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00