Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/10/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Kontaktowales się z Geremim? Zadzwoń, napisz, ciekawe co odpowie. Moje świeżo wsadzone k04 też zaczęło teraz dymić po postoju, olej obserwuje, zrobiłem kilkaset km więc jeszcze niewiele wiem. Dzisiaj zgłaszam to geremiemu, generalnie mam z nim stan wojenny bo przez to że wysłał mi nowe turbo z krzywym kolektorem, nie mogłem go prawidłowo osadzic, 3 razy wyciągnąłem turbo, musiałem dać samemu do planowania, kupować nowe uszczelki... powiedziałem że powinien mi oddać część kasy za demontaże, montaże i planowanie, chociaz przez wzglad na jakiekolwiek honorowe zachowanie, chęć rekompensaty za to ze muszę poprawiać sam po nim turbo, ze 6 dni trwało wsadzenie turbo, to zaczął wyzywać i krzyczeć przez telefon, że on ma to w d*pie bo jego jest tylko walek a resztę kupował od innych i za nic nie odpowiada. A gwarancję na turbo, to nowe, mogę sobie w buty wsadzić. Jego słowa. Zresztą co do tego nie mam wątpliwości, po tym jak moje turbo rozsypało się w pół po 17 tysiącach - nie uznał, bo nie. Podobnie sprawa się miała we wrześniu z Golfem Gti mk6 - wysłałem mu na hybryde, zrobił, po tygodniu dzwonię, że pije olej, wypiła przez 200 km 0,5 litra - kazał jeździć, obserwować. Pojechałem na urlop, wróciłem, auto zrobiło kilkaset km ponownie- dzwonię, że pije, chce oddać. A co na to Geremi? On sobie absolutnie nie przypomina, żeby robił jakieś turbo do GTI. I koniec tematu, powaga, wypial się, tłumaczyłem, miesiąc czasu - temat turbo nie istniał, on nie pamięta, żeby coś takiego dla mnie robił. Nigdy więcej żadnych turbin u tego pajaca, pomijając że ostatnio przyznał mi się, w natłoku gadania i głupich wymówek jak tu mi nie uznać, ze on nawet nie ma swojego sprzętu, wszystko wozi do innych turbiarzy żeby zrobili, wywazyli, części sprzedali. Ja już psychicznie wymiekam, nie spotkałem się jeszcze nigdy z taką postawa, takim prostactwem i cwaniactwem, i takim traktowaniem klienta, który kilka turbin na kompletną robotę wysłał, nie mówiąc o tym ilu z was tutaj ma turbiny porobione przez niego dzięki mnie, bo pomagałem, kontaktowalem, załatwialem mu robotę. Ps. Nie dziwcie się, jak po pierwszym telefonie w sprawie złego funkcjonowania turbo telefon przestaje być odbierany - zapisuje sobie cwaniak numer i nie odbiera. Za kazdym razem, jak oddawałem turbo bo coś nie grało, to potrafił nie odbierać przez tydzień, dwa, a po tym w końcu odbierał i tylko informował, że nie, ze może, on nie wie. Robota turbo u niego za każdym razem trwała 5-6 tygodni.4 punkty
-
:kox:Zacznę tak:żaden zemnie mechanik a tym bardziej elektryk! Moje autko to AUDI A4 TDI kombi rocznik 96 Kupiłem na ALLEGRO Sterownik Centralnego Zamka,okablowanie + dwa piloty z logiem + schemat do każdego auta </b>(podobno) schemat nadawał się do kosza bo kolorystyka i ilość kabli się nie zgadzała. To co wyczytałem na forum nie bardzo mi pomogło bo bardziej się znam na komputerach jak na kablach, więc zrobiłem tak pojechałem do mechanika żeby wybadał mi kostki które są mi potrzebne : -OTWIERANIE/ZAMYKANIE -KIERUNKOWSKAZY (AWARYJNE) -DOMKNIĘCIE SZYBY (PRZY ZAMKNIĘCIU Z KLUCZA) Za to zapłaciłem 10zł! I PODŁĄCZYŁEM TO TAK: 1 - ZASILANIE plus i minus (kable czerwony i czarny) podłączyłem do kabli od zapalniczki. (CHYBA KAŻDY WIE JAK ) 2 - MASA kable złączyłem i przykręciłem do śrubki na karoserii (kable żółty i żółtoczarny). (NIE TRZEBA TŁUMACZYĆ) 3 - DOMYKANIE SZYB kabel zielony dołączyłem do kabla czerwono-brązowego. 4 - AWARYJNE(żeby autko mrugało podczas zamykania/otwierania) dwa kable brązowo-czarny i brązowy podłączyłem do kabli czarno-zielony i czarno-popielaty (który z którym nie ma znaczenia, bo tak naraz migają. 5 - STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM kable biały i biało podłączamy do kostki z kablami niebiesko-czerwony i popielato-biały popróbujcie który z którym bo najwyżej na pilocie będzie odwrotnie 6 - ANTENA żeby ulepszyć zasięg pilota wystawiłem ją tu : Resztę kabli wypiąłem z kostki bo w moim przypadku na razie nie są mi potrzebne. i przymocowałem tak : Myślę że się to przyda i będzie wam łatwiej, Kable lutowałem i izolowałem taśmą z wzmocnieniem jak widać na zdjęciach. WSZYSTKO ROBICIE NA SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Domykanie szyb z pilota AUDI A4 - YouTube Domykanie szyb z pilota centralnego zamka AUDI A4 - YouTube1 punkt
-
1 punkt
-
O kolega 'różowy' się zrobił. Trepku nie gadamy z nim.? P.S. Graty nowej rangi , baczność!1 punkt
-
Tak do poczytania dla wszystkich w tym dziale jako przestroga jakie to Geremi robi "dobre" hybrydy. Strona 28. Mam nadzieje ze Ciebie to nie spotka.1 punkt
-
? Ja mam niebieskie , ..... pod kolor auta no co.?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie wiem, może to ja jakiś durny jestem, ale w głowie mi się to k**** nie mieści. Osoba, która uchodzi za jeden z największych autorytetów w tym kraju w dziedzinie turbo sama ich nie robi, tylko ktoś robi dla niej. Przecież to jest jakieś kuriozum. To tak jakby sobie założyć warsztat tuningowy nie mając o tym pojęcia, zatrudnić tunera i na jego renomie budować własną legendę.1 punkt
-
1 punkt
-
Ooo... dzisiaj zauważyłem, że ranga na forum wpadła ?1 punkt
-
1 punkt
-
Znasz się jak świnia na niebie hihi -mając wahacz w rękach łapię go dla wygody w imadle i wtedy sprawdzam z jakim luzem porusza się główka, jaką siłę trzeba przyłożyć. To i tak całe G w porównaniu z obciążeniami jakie znosi podczas jazdy. Skoro jest na wierzchu -może być wyjęty, a nie jedynie "obnażony" po zdjęciu koła. Musisz skumać, że młotek przykładowo to narzędzie zarówno idiotów jak i szlifierzy diamentów. Trzeba po prostu wykazać się rozumem i wyczuciem, podobnie z imadłem -można komuś ręce miażdżyć albo uchwycić w małe sztukę biżuterii. Poza tym nie wyskakuj przed szereg z tym "nic dziwnego że padają" bo całe nic wiesz o tym co i czy mi pada. Teraz ci wyjaśnię czemu pytam o "na wierzchu", bo też chyba pojęcia nie masz. Otóż luzy na zawieszeniowych sworzniach/gałkach i tak dalej sprawdza się przy zamontowanym zawieszeniu w warunkach możliwie zbliżonych do roboczych. Więc na kołach zaciążonych autem. Często pomagając sobie dźwigniami "breszkami"(uwierz, nawet w ASO) co daje i tak o wiele większe naprężenia niż na uchwyconym w imadle wahaczu. To również tłumaczy sposób diagnozy zawieszenia tzw. szarpakami(często na stanowisku, gdzie bada się też pojazdy taboru MPK/PKS) -serio jesteś taki mocarz, że w imadle takie szarpnięcia wywołasz? Chyba rurą 3 metry... Po wyjęciu natomiast zawieszenia można jedynie zadbać o jego możliwie silne unieruchomienie(np. imadło) i przyłożenie odpowiedniej siły, aby ocenić ewentualne luzy/przepracowanie -tu trzeba mieć nieco doświadczenia z garażu, a nie oszczekania w sieci. Sprawdzanie zawieszenia na podnośniku dwukolumnowym, a już szczególnie na akcesoryjnym z auta przy uniesionym jednym kole to jaja. Owszem, dobry fachowiec w dużej mierze oceni ale nie nie do końca. Więc weź się z łaski swojej odczep albo pomyśl zanim się przyczepisz. Ciężko mi nawet zapał z jakim bronisz nawet nieatakowane(!) wahacze SKV podziwiać, bo to już sięga żenady albo... warunków zatrudnienia ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rano udało się wrzucić płytkę i sds hack poszedł po downgrade Update i już jest dostępna opcja SDS... Język SDS na EN Pobawiłem się chwilę i działa, mi najbardziej zależało na opcji CALL NAME czyli nagrywamy wybrane imię w Directory, mówimy CALL "NAME" i dzwoni do tej osoby Jakby to było po PL to by było mega fajne... @Norbas, dzięki za SDS Hacka1 punkt
-
Ja kupiłem z Częstochowy z aukcji z allegro. Jutro mechanik montuje zobaczymy jak to wszystko wyjdzie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00