Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/24/19 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
To przez zdjęcie ono nigdy nie odda prawdziwego wyglądu jednak jasne że koło zacisku 320 malowanego proszkowo mój nie stoi ale wygląda lepiej niż ori. Na klocki trochę farby mi kapło ale klocek rzecz wymienna więc jak się skończą to wstawię nowe i będą czysciutkie1 punkt
-
Nie szkodzisz sobie, ale przeczytaj ten cytat: Olej 5W40 jest nieco bardziej lepki w wyższych temperaturach, co oznacza, że będzie on lepiej smarował silnik w podwyższonych temperaturach w porównaniu do oleju 5w30. I chyba tyle powinno Ci wystarczyć, aby zrozumieć dlaczego lepiej lać w40 niż w30...1 punkt
-
Pewnie już o tym było, jednak wczoraj moje auto dopadła właśnie taka nagła "niemoc" Silnik przy cofaniu z garażu nagle przestał pracować. Wielokrotne próby uruchomienia nie dały rezultatu....VCDS pokazał ie 17072 Obwód przeciążeniowy przekaźnika zasilającego ECM J271 P0688 - 004 przerwa w obwodzie Na AUDIZINE znalazłem solucję i okazała się ona pomocna Engine/electrical issue - P0688 WWW.AUDIZINE.COM First time doing a timing belt install today and all went well. I cranked the car over and had successfully timed the engine. I didn't have coolant and also I... Moje wszystkie 4 wtyczki przy cewkach zapłonowych wyglądały tylko nieco lepiej niż ta fotka z AUDIZINE Zwarcie w zmęczonych przewodach wtyczek powoduje palenie bezpiecznika 29 w skrzynce koło kierowcy. Nie rozbierajcie od razu skrzynki ECU w poszukiwaniu J271 i ewentualnej wody przy przekaźniku 219, łamiąc "po drodze" plastik podszybia itd. Proszę sprawdzić odsuwając gumowe osłony przy wtyczkach stan tych przewodów. Można je zaizolować najlepiej taśmą "parcianą" . Wymieńcie bezpiecznik 29, skasujcie błąd i auto ożyje. Osobiście nie widzę sensu w kupowaniu wtyczek bo izolacja będzie taką samą niedoróbą jak te z którymi wasze auto do was dojechało. Myślę, że rozcięcie wiązki na długości ok 10cm od wtyczki, odnalezienie uszkodzonych przewodów, ich izolacja taśmą parcianą (lepszą ze względu na właściwości termiczne i mechaniczne niż taśma teflonowa oraz izolacja stosowana przez VAG wykonywana prawdopodobnie ze zużytych prezerwatyw - gdzieś w Zimbabwe... bo już mnie szlag trafił jak to zobaczyłem) będzie lepszym rozwiązaniem niż kupowanie nowych/używanych wiązek z wtyczką. Dlaczego tylko 10 cm? Po prostu na tym odcinku wiązka pracuje w warunkach ekstremalnych termicznie. Po kilku (nastu) latach i kilku tysiącach przejść od MINUS przez 0C do temp pow 90C quasi gumowa izolacja na tym odcinku zwyczajnie się rozpada. Dlatego wybrałem taśmę parcianą - jako sposób naprawy moich wtyczek...1 punkt
-
1 punkt
-
Wycieraczki Aero możesz założyć również na standardowych ramionach...1 punkt
-
Oki troszke temat się zrobił o wszystkim to wracamy do mojej b9? Złota Polska jesień ?1 punkt
-
Witam serdecznie kupiłem w marcu a4 b6 2.0alt i zostawiłem ja pod moją firma auto stało 2 tygodnie gdy przyjechałem aku padł pojechałem do jakiegoś mechanika od akumulatorow to zrobił testy i wyszło że coś kradnie prąd z aku miałem założony 70 akumulator a od niego kupiłem nuwke 60 akumlator najlepsze okazało się że z auta dalej znikal prąd więc oddałem do elektromechanika porobił testy okazało się że instalacja jest ksiazkowa powiedział żebym założył porządny akumlator, stąd też pytanie czy jest sens kupić nowy aku czy dać do innego elektryka bo niechce topic hajsu znów w błoto1 punkt
-
Cześć, liczę na pomoc bo zostałem w kropce i nie wiem co zrobić. Do samochodu dostałem dwa klucze (1 działający i drugi który poprzedni właściciel zakupił do zakodowania). Niestety pierwszy klucz zgubiłem i musiałem jechać zakodować drugi. Już przy próbie zapalenia auta byłem zdziwiony bo okazało się że immo było zrobione off bo auto normalnie odpaliło lecz zapalały się awaryjne i nie dało się włączyć klimy (pilot sam dopasowałem wcześniej więc z alarmem problemu nie było). Teraz zaczynaja się schody, w końcu pojechałem na dorobienie klucza i po "zaprogramowaniu" klucza na zegarach w miejscu przebiegu dziennego był napis "DEF" a po paru sekundach od odpalenia zaczynała migać kontrolka świec żarowych. Jak to powiedział pan "Ten napis DEF będzie to nic nie jest". Lecz jeszcze tego samego dnia po południu poprzednie obiawy wrociły (awaryjne i brak klimy). Pojechałem pan zakodował jeszcze raz i o dziwo napis DEF znikł oraz kontrolka świec przestała się migać ale po 1 dniu awaryjne znów wrociły. Podpiąłem vaga sprawdziłem błędy i zobaczyłem masę błedów związanych z komunikacją immo ze sterownikami. Oddałem auto do innego elektryka awaryjne znikneły ale znów na jeden dzień. Ktoś może poradzić co to może być? Czy zegary są już do naprawy? Tamte błędy to były typu brak komunikacji immo z modułem komfortu lub immo ze sterownikiem silnika. Proszę o pomoc1 punkt
-
1 punkt
-
Witam Mam problem z akumulatorem lub... no własnie. Akumulator ma 8 miesięcy centra futura 64 i juz 3 czy 4 razy musiałem go ładowac. Pare dni temu naładowałem do końca było 12,77, dziś sprawdzając jest 12,17. Samochód praktycznie nie był jezdzony, moze przejechał 10 km. Co to może być ? Chyba to nie jest normalne1 punkt
-
Witam. Przymierzam się do kupna nowego akumulatora. Posiadam audi a4 b6 1.8T Quattro 190KM BEX. Jaką mogę max pojemność akumulatora dobrać do niego (oznaczenie JOL czyli 70Ah i 340A). Jaki również mogę dać max prąd rozruchu? ("JAKI MAX" - chodzi mi o bezpieczny, nie obciążający). Robię krótkie odcinki do pracy, 4km w jedną stronę. z góry dzięki za pomoc1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Od pewnego czasu mam problem z ładowaniem w A4 B5 1.9tdi alternator Bosch 120A. Na początku postanowiłem wymienić regulator napięcia, z racji tego że wszędzie do dostania były tylko zamienniki, poprosiłem aby zamowiono dla mnie oryginalny regulator Boscha. Także regulator nowy, a problem pozostał. Kolejnym krokiem było oddanie alternatora do regeneracji. Jeszcze przed rozebraniem alternatora firma do której oddałem cześć zadzwoniła do mnie. Pracownik powiedział że alternator jest sprawny i że mogą wymienić łożyska i komutator. Chciałem żeby z alternatorem był już spokój więc zgodziłem się na to i odebrałem zregenerowany alternator. Problem nadaj jest. Podmienialem akumulator z auta ojca. Nic nie zmieniło. Z racji tego że dbam o auto, klemy są czyściutkie, a złącze masy pod akumulatorem czyste. Pobór prądu w spoczynku jest ok, więc nic nie zżera mi prądu podczas postoju auta. I teraz trochę o pomiarach. Przy odpalonym aucie na klemach mam ok. 14.1V, a znów jak badam prąd na wyjściu z alternatora i masie na akumulatorze mam 14.3V. Po włączeniu klimatyzacji ładowanie spada do 13.8V, natomiast już w środku auta mam 13.5V (gniazdo zapalniczki), nie jest to wartość stała. Ładowanie waha się od 13.1 do 13.8. Gdzie nawet przy odpalonej klimie powinno być 14.1V. Zastanawiam się nad dwoma rzeczami, czy przewód z alternatora idzie bezpośrednio do plusa na aku, czy b5 ma jeszcze jakieś przejścia między tymi dwoma rzeczami. Oraz czy w firmie gdzie regenerowali mi alternator sprawdzali go pod obciążeniem. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
1 punkt
-
Witam, Mam pytanie w jakiej kolejności odłącza i podłącza się klemy w akumulatorze? Czy ma to jakieś znaczenie?1 punkt
-
miałem podobny problem, wymieniłem na inny z podobną mocą startową, różnica była to i kupiłem nowy. Diesel musi mieć wyższą niż benzyniak, ale jak kolega wyżej napisał napięcie wypada sprawdzić wtedy się wykluczy lub znajdzie problem w aucie.. Snt frm iP usng Tptlk1 punkt
-
Kerczi, wpina się w 2 przewody z lewej strony wtyku, ja mam 2 rezystorki które łącznie dają 10W 44 OHM, lekko się tylko grzeją, FIS nie wywala błędu. Wcześniej miałem wpięte żarówki ale od długiego świecenia oprawki się wypalały. Jedyny problem z LED to ich żywotność w samochodzie, zabija je wahanie napięcia od poniżej 12V do prawie 14 V. Trzeba zastosować regulator prądu stałego niskiej częstotliwości co by na LED szło generalnie stałe 12V. Nie mam teraz czasu żeby opracować gotowe rozwiązanie - problemy rodzinne - ale jak wyrezam to się z wami podzielę rozwiązaniem. To samo dotyczy postojów i DRLów. Pozdro1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00