Piasta na lustro i na nią czujnik zegarowy, jak jest bicie do 0.01 to ujdzie A jak jest powyżej to Piasta do wymiany albo do toczenia.
Jeżeli masz bicie do 0.01 to montujesz tarcze na piaste i skrecasz na 5 śrub i robisz pomiar. Nie powinno być więcej jak 0.05.
Zaczynamy przygotowania do Bukowiny skoro Prezes pogodę załatwił to wypada przyjechać na lecie. Takie spy foto, porządne foty wpadną już na aucie. ???? 4x9.5 j może wejdzie ??
Co do radia to przepraszam, całkiem niesłusznie uznałem, że zmieniasz odbiornik dla nowych funkcji. W sytuacji budowy pro systemu audio to naturalnie się z Tobą zgadzam. Kierujemy się innymi kryteriami. Powodzenia w dalszych modach. obserwuję temat dalej.
Zrób skan wszystkich błędów i tutaj wklej. Dodatkowo z bloków ustawienie rozrządu. Nie chce być złośliwy ale jak przeczytałem że zakupiłeś te auto to spodziewałem się że taki temat założysz... jak spora część nabywców aut z tym motorem.
Podobnie było u mnie i powód był taki że spadł wąż z tak zwanego odkurzacza. Węże widać po wyjęciu kratki halogena. Odkręcając halogen są praktycznie na widoku.