Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/19/20 uwzględniając wszystkie działy
-
R Rozrzad jest ok, jak wyłaczysz napinacz w sofcie to wartość z 91 przejdzie do 93.3 punkty
-
3 punkty
-
1 punkt
-
Malowane proszkowo Ral 250/ra447 - taki mi podali, ale pierwsze widzę takie oznaczenie koloru. Rozbłysk wyjaśniony, tematu nie będę zakładał bo auto już zmodzone, a zakładanie tematu żeby raz na 3 miesiące wrzucić zdjęcie po myjce to chyba się mija z celem. Jeśli temat bedzie otwarty to rzucę co jakiś czas fote. Jak większość b6/7 na 19 ?. Wzmocnione to trochę podnoszą ten indeks. Zdjęcie nie oddaje koloru felg na żywo, jest bardzo dopasowany pod kolor nadwozia (przynajmniej według mnie). Gwint ewentualnie tył trochę w dół, przód zostaje.1 punkt
-
Jak się powiedziało "a" to trzeba powiedzieć "b", więc na początku chciałbym się przywitać i jak już wiecie jestem właścicielem fury Pana wyżej, a dokładniej od 10 sierpnia 2019 roku. Zakup był przeze mnie przemyślany ponieważ chciałem kupić pomodzoną b6 lub b7, bo wiem ile kosztuje robienie to na własną rękę. Z początku zakładałem kupno tylko z silnikiem 1.8t lub 2.0t, jednakże po braku ofert przez jakieś 0.5 roku padło na kolejną w moim posiadaniu gnojówkę. Autko użytkowane jako daily. Moje wcześniejsze wozidło: Ibiza 6l 1.9tdi ASZ totalna seria przedliftowa 170/405 dłubałem sam, więc nie chciałem kupić serii i brnąć w to samo od początku. Dzięki Mateuszowi nie mam za bardzo co modzić bo to co bym chciał mam już zrobione i mi to pasuje ? Jedynym pożądnym modem, przy którym mógłbym się wykazać jest quattro i miał on być montowany, ale z czasem stwierdziłem, że jest mi to zbędne i mod idzie w daleką odstawkę. W planach dodanie drobiazgów takich jak: - odświeżenie wnętrza chromowanymi przyciskami, nakładkami na pedały z B8 -dodanie bose - na następny sezon zrobienie tego czego nie udało się zrobić teraz czyli zmiana koloru zacisków. Dodaję parę fotek z naturalnego środowiska 1.9, czyli wsi ? Uprzedzam, wpisy że koza itp. wiem o tym, ale nie jestem zwolennikiem gwintów i tak o sobie skręciłem. Auto po kupnie w takim setupie: Felg docelowych na lato nie było, więc było trzeba poszukać. W okolicy znalazła się oferta po taniości, więc pojechałem i kupiłem. Pompei et 33 19' (znowu ?). Kolor jednak nie przypadł do gustu więc trzeba było go zmienić i nałożyć nowe kapcie. Tak więc prezentuję mój setup 2020: Dużo się raczej nie zmieni w przyszłości, więc temat raczej nie będzie często aktualizowany, a z napraw mechanicznych nie widzę sensu. Bonusik patentowy: VID_20200419_191809.mp4 Pozdrawiam wszystkich Ciao1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie moja półka, a nawet jakby to cena jest totalnie pojebana ;).Wiele zmian na tą chwilę nie przewiduje, okres jest taki, że warto się wstrzymać z niepotrzebnymi wydatkami. Dziękuje za miłe komentarze, fajnie, że nie tylko mi się podoba ;D1 punkt
-
1 punkt
-
Ten układ nie jest bezszelestny więc może należy określić jak głośne jest to "zzzz" Bo jeśli po przyłożeniu ucha w okolice tylnej części pokrywy słychać delikatnie pracę rozrządu to jest to normalne. Jak się mylę to widocznie od kilku lat jeżdżę padlinami 1.8t1 punkt
-
1 punkt
-
"Książkowe" pomiary ciśnienia oleju - to po pierwsze, bo info, że "wyczyściłeś" miskę to wybacz, informacja nie wiele wnosząca. Pamiętam, że na "wojskowe" pytania, czy broń jest "czysta" należało odpowiadać "czyszczona" W przypadku użycia przymiotnika "czysta" ryzykowało się, że kontrolujący "stanie na głowie" by wykazać, że tak nie jest. To oczywiście taka sobie "dykteryjka" - ale ciśnienie oleju - jak wiesz jest kluczowe dla poprawnego działania napinacza. Przyczyn rozbieżności jest kilka i wszystkie są opisane w topiku. Tzw "clogging" i remedium jakim jest "czyszczenie miski i smoka" to tylko jedna z możliwych przyczyn spadków ciśnienia.1 punkt
-
Była folia. Zerwałem bo się pomarszczyla od chorwackiego słońca .. zobaczymy ile to potrzyma.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja też lubię chrom ale zaryzykowałem i to był strzał w 10 ?1 punkt
-
Piotrek dobrze jest trza to tylko niżej opuścić sporo niżej1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Po prostu opadają ręce... Jeden i tylko taki komentarz mi się ciśnie na usta po przeczytaniu wywodów kolegi Ocelot. W związku z, że tak powiem "obcesowością" zagajenia nie będę nawet próbował tłumaczyć - bo zostałem "zgaszony" już w "bloku startowym" Kolega @krzysiekml napisał w zasadzie clue. Ps. Nie istnieje coś takiego jak "wsunięty czy wysunięty tłok" Rozrząd ustawiamy w pozycji wału korbowego ustawionego na znak ZZP (TDC) i nie stosujemy żadnych "ulepszeń" z "wsuwaniem czy wysuwaniem" bo dojdziemy do takich efektów jak widoczne na zrzutach ekranowych kolegi Ocelota.1 punkt
-
Jeżeli kierujesz się grzechoczącym łańcuchem przy rozruchu to sugerował bym wymianę łańcucha i napinacza A nie oleju. Idąc ta droga lepiej wlać 0W30 Gdy burdel nie przynosi dochodu to wymienia się qu...y a nie firanki.1 punkt
-
cieszymy się razem z Tobą - naprawdę. Ale nie zmienia to faktu, że jest to1 punkt
-
No to dziś się trochę pobawiłem w garażu Główny powód zabawy to oczywiście serwis olejowy bo minęło kolejne 10k, na początek poszła płukanka: ARCHOIL AR2820 Engine Flush Po tym przesiadka z Motula na: RAVENOL VMO 5W40 CleanSynto 5L + ARCHOIL AR9100 Na zmianę oleju jak i dodatek namówił mnie @kamil-vag i powiem tak: silnik pracuje słyszalnie ciszej, miękcej i jakby mniej drżał. Poza olejem wpadł : FILTR POWIETRZA KNECHT LX819 FILTR KABINOWY KNECHT LAK93 FILTR OLEJU KNECHT OX143D Mając okazję, że zamknąłem się w garażu to zrzuciłem zderzak i pomalowałem grill Do malowania zrzuciłem zderzak aby dobrze było to korzystając z okazji poprawiłem regulacje lamp i przez co kreski są zdecydowanie lepsze1 punkt
-
Wtyk od sterownika mam przy ECU, samego sterownika nawet nie widać bo jest schowany w puszcze ECU.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00