Skocz do zawartości

Ranking

  1. Malacz330

    Malacz330

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      3

    • Postów

      20


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34525


  3. D4NTE

    D4NTE

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      117


  4. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      26028


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/03/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 20200603_073911.mp4
    3 punkty
  2. tak - nie może być inaczej
    1 punkt
  3. Wreszcie od kilku dni w Polsce Narazie jeszcze kompletuję niektóre graty. Jeśli nie wszystko uda się zmienić tutaj to reszta do bagażnika i później też się podziała coś
    1 punkt
  4. Cylindry 1,2,3 wyglądają. 4 gorzej, ale chyba nie tak strasznie. Świece powinny mieć kolor kawy z mlekiem, wtedy mieszanka jest ok. Na pewno do wymiany ?
    1 punkt
  5. Cisza bo nie ma czasu na nic, ale wleciały dystanse .. dla bezpieczeństwa wziąłem trochę mniejsze przód 13 tył 15 W następnym tyg bd czas to wezmę się za malowanie środków lamp i fotki
    1 punkt
  6. Gremlin w swojej czarnulce ma gumę zamiat cupry:
    1 punkt
  7. Mam przejechane 8500km od wymiany i na MMI jest połowa stanu wiec jest idealnie gdzie auto lekko nie ma.
    1 punkt
  8. Sprężynki niebieskie muszą być Zobacz ofertę: Automatyczne otwieranie klapy bagażnika AUDI A4 B7 https://allegro.pl/oferta/automatyczne-otwieranie-klapy-bagaznika-audi-a4-b7-9014843277?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Jeżeli to Manual (tak jak masz w profilu), to nie ma takich restrykcji jak w przypadku automatu (gdzie powinno się to robić mniej więcej po 60tys.). W przypadku manuala - to już kwestia gustu, jedni w ogóle nie wymieniają (bo według ASO nie ma takiej potrzeby), a inni (w tym np. ja) tak ową wymianę robią. Ja osobiście wymieniłem przy 218tys. Czy czuje różnicę? Niekoniecznie. Czy lepiej się z tym czuję, że skrzynia ma świeży olej? Na pewno.
    1 punkt
  11. @keczemotwidzisz mówiłem do kogo uderzyć ?? Co do błędów nie ma sprawy
    1 punkt
  12. kolego wszystko znajdziesz w dziale "zrób to sam":
    1 punkt
  13. Sprawdź wiązkę co idzie do termostatu. Czujnik temp. jakiej firmy?
    1 punkt
  14. Czujnik temperatury i termostat do sprawdzenia.
    1 punkt
  15. witam Jak można zdiagnozować czy dpf działa poprawnie a kiedy zaczyna nawalać? Mam A4 B7 avant 1.9tdi (brb) i jest to moje pierwsze auto w którym jest takowe urządzenie tak więc moje doswiadczenie i wiedza odnośne dpf równa się zero Obawiam się, że mój dpf dostaje niezłe baty przez moją jazdę typu tylko praca-dom (okolo 3 km dziennie) czy w tej sytuacji lepiej jest myślec tylko o regeneracji dpf czy raczej o jego usunienciu? Czytając temat pisalicie też, że przy "podrasowaniu" silnika lepiej jest usunąć dpf i tu kolejne moje pytanko bowiem jakiś czas temu zrobiłem eco remap w tym aucie. w sumie dostał +20 koni i kiedy było cieplej na zewnątrz można było poczuc tą róznice w spalaniu no i w NM zaś kiedy jest już znacznie zimniej auto zanim sie nagrzeje silnik do 70-90 stopni to dymi niemal jak lokomotywa i potrafi spalic nawet do10 litrow ropy na setke. Niestety nie mam jak narazie robic dluższych tras choć wiem ze to byloby wskazane ale czy dpf w takiej stytuacji też macza w tym palce?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...