Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06/09/20 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
No i dziś przyjechał ostatni element układanki z pakietu S4 Tym razem się udało i wygląda po pierwszych oględzinach, że nie ma defektów. Na upartego założyłby i w kolor, ale na rancie ma 3 małe purchle i koło prawej lampy jeden, do tego jedna głębsza rysa do podkładu więc prawdopodobnie pójdzie do lakierowania z resztą, żeby pozbyć się głównie tych purchli. . Teraz już chyba nie ma wymówki i trzeba łatwić lakiernika. Ktoś się orientuje ile może kosztować lakierowanie dwóch zderzaków przód + tył, listew i klapy?3 punkty
-
Powitać B7 śmiga sobie fajnie Jedynie w zeszłym tygodniu zmieniłem akumulator bo był troche lichy. Może nie aż tak, ale po remoncie silnika jakoś tak ciężej odpalał. Był 72ah 680A. Nawet w specyfikacji powinien być min. 74ah. Więc wpadł Centra Futura 77ah 780A. Autko super teraz odpala. A dzisiaj mały modzik wizualny... Było tak... W trakcie.. I po...2 punkty
-
Już kolejna osoba, która ją zachwala chyba coś w sobie ma Pieści dłoń?2 punkty
-
2 punkty
-
Tego szczerze powiem nie wiedziałem, ale możesz mieć rację, że sprzęgło zawsze bierze w tym samym punkcie. U mnie jest to akurat tak między połową, a 3/4 wysokości i może przez to mam wrażenie, że niedługo czeka mnie wymiana. A jest tak od kiedy mam auto, czyli w sumie już 1,5 roku. Poprzednio w Passacie B5 ze sztywnym kołem zamachowym jak się kończyło sprzęgło to brało coraz wyżej, a na końcu zaczęło się ślizgać przy ruszaniu. Może rzeczywiście na razie się wstrzymam i zobaczę co się będzie działo. Jeśli chodzi o chip, to wybieram się do Tune Up w Gdańsku. Śledzę poczynania Roberta i jego ekipy na kanale Autoholicy, dodatkowo kogo by człowiek nie zapytał, to poleca właśnie jego osobę. Mimo, że pierwszy raz będę korzystał z usługi chiptuningu to uważam, że to najlepsze możliwe miejsce w Trójmieście. Nie ukrywam też, że tak samo mocno zależy mi właśnie na diagnostyce, co na chipie. Nie zauważyłem co prawda problemów z autem oraz mocą, ale chcę wiedzieć czy trzyma serię i czy zdrową mam jednostkę.2 punkty
-
@lewiatan1989 Dareczku to jest to... Audi A4 B6 B7 DOKŁADKI PROGOWE LISTWY POD PROGI 9341026105 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 250 zł - Audi A4 B6 B7 DOKŁADKI PROGOWE LISTWY...1 punkt
-
bardzo dobrze to wygląda ze srebrnym dobry mod bo wizualnie obniża, a w rzeczywistości nic ;p1 punkt
-
Darek bardzo fajnie z chromem się to prezentuje Tak na marginesie to chyba musisz zacząć używać czegoś matowego do czyszczenia plastików, bo jakoś strasznie się to to świeci na fotach1 punkt
-
Hehe. Większość modów oparta jest jak by nie było o jakieś zabawy z prądem i kabelkami Wrócę z podbojów norweskich to uchylę rąbka tajemnicy1 punkt
-
1 punkt
-
Według mojej żony była by to kolejna rzecz do urwania przy przejeżdżaniu przez próg spowalniający Ładnie siadło1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki. Gałka chinol ale ku mojemu zdziwieniu dość solidna https://a.aliexpress.com/_BTL3Mt1 punkt
-
1 punkt
-
Kocuuuuur Na żywo jeszcze lepiej się prezentuje1 punkt
-
Wyglada na uszkodzenie pamieci epprom - spróbowalbym odpiać akumulator lub sam licznik wypiąć - jak nie ruszu to raczej do wymiany zegar ( przy ilosci dostepnych częsci szkoda czasu i pieniędzy na ratowanie takiego licznika ) - idealny moment na wymiane na kolor1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dawno nie bylo nic nowego, w sumie za dużo się nie zmieniło wleciały nowe opony Toyo i włozyłem spręzyny KW Teraz czekam na lotke od reventon design i na korekte lakieru.. Nastepny mod to pewnie bedzie zmiana hebli na wiekszych z przodu.. No i powoli małe przygotowania pod 450PS+. Tak usiadło myśle ze jakiejś niewiadomo jakiej gleby nie ma ale tak w sumie miało być, tylko ten tył by mogł troszke byc nizej, postaram sie wyrzucic nakretke od regulacji i powinno jeszcze trochę siąsc nizej + musza sie jeszcze sprezyny ulozyc. kilka fotek..:P1 punkt
-
Zacznę od podziękowań dla Maćka za pomoc w zakupie. W czasie jaki teraz panuje paczka z DE przyszła dosyć szybko. H&R -40 I już na drugi dzień auto poszło do warsztatu. Przed na ori 1BE I na H&R -40 Według mnie tak powinno wyjechać z fabryki1 punkt
-
Udałi mi się poradzić sobie samemu na szczęście. I dla potomnych zostawiam odpowiedzi. Pewnego dnia w trakcie dość intensywnej jazdy samochód zaczął zwalniać. W pierwszej chwili wyglądało to jak utrata mocy ale jak puściłem gaz i wcisnąłem sprzęgło samochód dalej zwalniał a silnik ustabilizował się na normalne obroty wiedziałem, że to hamulce. Jechałem główną arterią Krakowa a do stacji Bp z parkingiem jeszcze kawałek więc coraz niższy bieg i gaz aby dojechać bo wiedziałem że jak stanę to już nie ruszę. Jedno koło się dymi (lewy przód) więc szybka ocena sytuacji aby nie stanąć w kiepskim miejscu w którym bym wszystkim przeszkadzał. Ledwo doczołgałem się za stację a z koła zasłona dymna. I miałem rację jak już stanąłem to auto nie ruszy z miejsca. Jedno koło dymi myślę zacisk się zapiekł ale obchodzę pozostałe i one mimo że nie dymią to też są gorące tak że dotknąć się nie da co tylko potwierdziło dlaczego z pełnym gazem pomimo teoretycznie zapieczonego jednego zacisku auto nie ruszy. Wniosek pompa hamulcowa nie przepuszcza nadmiaru rozgrzanego płynu do zbiorniczka wyrównawczego a jego zwiększona objętość pod wpływem temperatury zwiększa ciśnienie i powoli zaciska klocki jeszcze bardziej zwiększając temperaturę. Poczekałem aż tarcze ostygną tak że przestaną świecić plus jeszcze parę minut i za zgodą pracowników stacji używając ich wody chłodziłem zacisk od strony kierowcy. Po czterech 5 litrowych bańkach usłyszałem trzask cofającego się od tarczy klocka. Kolejne cztery bańki wody aby schłodzić płyn i można w drogę. Tym razem już na spokojnie i bardziej z ręcznym niż ożnym. Dla pewności rozebrałem zacisk przedni lewy i sprawdziłem czy tam wszystko gra. Ocena stanu klocka przypieczętowała życie pompy. Zamówiłem pompę używaną na allegro i zabrałem się do wymiany. Strzykawką odessałem cały płyn ze zbiorniczka. Ruchami na boki i przód tył ciągnąc do góry wyciągnąłem zbiorniczek płynu (najlepiej podłożyć trochę szmat bo zawsze coś wyleci a szkoda lakieru). Odkręciłłem przewody hamulcowe i delikatnie je odgiąłem po 2 cm od ich gniazd. Odkręciłem śruby sześciokątne trzymające pompę do serwa i zacząłem próbować ją wyciągnąć jednak gródź ani trochę nie pozwalała mi tego ośgnąć. Wyciągnąłem przewód podciśnienia z serwa i odkręciłem torxy trzymające serwo (2 szt przy pompie hamulcowej). Kiedy serwo było już luźne (bez odpinania cięgna serwa pod deską rozdzielczą) odciągając serwo od spodu do góry i pompę tak samo udało się wyciągnąć pompę. Pompa z allegro przyszła z serwem i zbiorniczkiem. Odkręciłem nową od serwa i zdemontowałem zbiorniczek aby mieć więcej miejsca do montażu. Przed wsadzeniem wyczyściłem wszystko pod serwem, sprawdziłem blachę między serwem a ścianą, wyczyściłem gniazdo pompy na serwie i posmarowałem smarem miedzianym dla zabezpieczenia. Rozpocząłem podmaskowy taniec godowy z pompą aby wsadzić ją na miejsce bo jak się okazało wyciągnięcie było łatwiejsze niż wsadzenie ale odpowiednio operując serwem i pompą udało się je wcisnąć na miejsce (trzeba uważać aby trzpień w otworze serwa popychający pompę wszedł w swoje miejsce gdyż wkładamy pompę pod kątem przez tą cholernę gródź więc jest szansa że coś skrzywimy). Przykręciłem torxy serwa (najpierw chwyciłem jeden i drugi potem wkręciłem a na końcu dokręciłem) następnie w ten sam sposób dokręciłem nakrętki pompy. Wcisnąłem przewód podciśnienia do serwa, nasunąłem rurkę od sprzęgła, Wkręciłem rurki hamulcowe w swoje gniazda w pompie. Teraz pora na zalanie ... rzecz jasna układu - Wlałem do zbiorniczka świerzy płyn DOT4 niemal pod korek, a korek zakręciłem na luźno aby nic się nie dostało ale żeby był przepływ powietrza w miarę ubywania płynu.. Podłożyłem stado szmat pod pompę, nałożyłem klucz płaski na jeden z przewodów hamulcowych ten od strony serwai okryłem grubo szmatą. Poprosiłem drugą osobę aby zaczęła pompować pedałem hamulca powoli, a ja w tym czasie odkecałem delikatnie przewód hamulca do momentu tryśnięcia płynu. Czynność dla pewności powtarzałem jeszcze dwa razy. Ważne aby mieć zakręcony przewód w momęcie kiedy osoba pompująca ma pedał w podłodze, wtedy dokręcamy i ona może puścić pedał i pompnąć na nowo - chodzi o to aby puszczona pompa nie zassała powietrza z powrotem. Po kilku pompnięciach przechodzimy na przewód bliżej grodzi i powtarzamy operację. Następnie dolewamy płynu do korka. Teraz idziemy do tylnego prawego koła. Luzujemy śruby, podnosimy autko i zdejmujemy kółko. Czyścimy odpowietrznik druciakiem, zalać wd40 i raz stuknąć młotkiem w odpowietrznik wzdłuż jego lini aby uwolnić zapieczenie, (przerwa na piwo aby wd40 się wgryzł., nakładamy klucz oczkowy sześciokątny (nie dwunastokątny bo przy bardziej zapieczinych odpowietrznikach objedziecie śrubę) i nakładamy wężyk 8mm na odpowietrznik. Koniec wężyka do butelki do dna. Teraz mozolna operacja typu tata mama. Gość w kabinie wciska hamulec, mówi "wciśnięte" my mówimy "otwieram" popuszczamy odpowietrznik, pedał wchodzi w podłogę, gość mówi "decha" zakręcamy odpowietrznik, gość depta i tak w kółko dopuki nie zobaczymy koloru w wężyku tego który wlaliśmy do zbiorniczka (tutaj rada że coprawda stary płyn zazwyczaj jest brudny i tym się różni od nowego ale najlepiej jest wybierać płyny kontrastujące kolorem do tego co mamy w zbiorniczku. Czyli jak mamy żółty to zalewamy niebieski a następnym razem żółty) Jak kolor się zmieni całkowicie na ten nowy to kilka razy stuknąć młotkiem w zacisk w okolicy tłoczka i puścić odpowietrznik i tak dopuki nie zobaczymy że z rurki nie lecą już żadne bąbelki powietrza. W połowie operacji warto zaglądnąć do zbiorniczka płynu i dolać. Po odpowietrzeniu zacisku zakładamy osłonkę na odpowietrznik, zakładamy kółko (chyba że ktoś woli bez) i jazda do drugiego tylnego i powtórka z rozrywki, tu już będzie krucej, Potem prawy przód i lewy przód. Pamiętajcie o kontroli płynu w zbiorniczku bo jak zassie powietrze to cała robota odpowietrzenia do powtórki. I to już wszystko. mam nadzieję, że komuś się to przyda. Pozdro wszystkim Za niedługo dopiszę co stało się z pompą i dlaczego.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00