Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/28/20 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Po wakacjach to można zaktualizować wątek W trasie z wakacji coś zaczęło telepać autem ale jakoś udało się bezpiecznie dojechać do domu, okazało się że jedna opona z przodu się poddała, wpadła para nowych falken azenis, potem adblue zaczęło świrować, mimo zatankowania do pełna komp nie reagował, szybka wizyta w serwisie, reset ustawień potem zalecenie 50km spokojnym tempem po autostradzie 5bieg, 2,5tys obr. i system się opamiętał Z nowości wreszcie człowiek znalazł chwile czasu na montaż oświetlenia drzwi wraz z oświetleniem kieszeni oraz wymieniłem multifunkcję z obsługą łopatek (dzięki Wojtek ) i je uruchomiłem, w kolejce czeka pakiet schowek i podświetlenie przestrzeni nóg. Ale już teraz zdecydowanie przyjemniej w środku W przyszłości wpadnie cały set ledów do środka oraz tempomat (jak by ktoś miał na sprzedaż do polifta to pisać ). Pozdrawiam.2 punkty
-
Jestem ciekawy kto po tej wycieczce ma więcej zdjęć: rodzina czy audiczka1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Napisałem Ci wyżej. To że błędy pojawiają sie po rozgrzaniu wskazuje na zimne luty lub peknięcia scieżek układu sterownika. Popsikaj medycznym sprayem chłodzącym na sterownik gdy pojawi się ten błąd żeby go schłodzić. Jak błąd zniknie i kontrolki zgasną to sterownik do wymiany albo naprawy.1 punkt
-
1 punkt
-
Ważne jest żeby przy wymianie nie poruszyć taśmy. Koła muszą być na prosto i kierownica też. Wtedy taśna jest w pozycju "0" Jak taśma jest fabrycznie nowa ma ona zabezpieczenie przed nieumyślnym przestawieniem. Ważne jest żeby przy montażu właśnie taśma była w tej pozycji. Jeżeli bedzie w jedną strone więcej przestawiona to może dojść do jej zerwania przy maksymalnym skręcie w przeciwnym kierunku. Do tego mogą być trudności z przyuczaniem czujnika kąta skrętu. Miałeś koła i taśme na prosto?1 punkt
-
1 punkt
-
To my samce jesteśmy zwierzętami alfa, to my rozjuszyliśmy ogień. Przyuczanie czujników skrętu to nasza domena Nie ma problemu. Wyjaśnij dobrze i powinno zadziałać. Ważne, żeby po pierwszej nie udanej próbie nie rezygnować. Dużo osób właśnie mówi, że nie działa taj. To troche potrwa zanim sie przyuczy. Czasami łapie ustawienia od razu, czasami własnie kilka razy trzeba kręcić.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Musisz przyuczyć czujnik kąta skrętu. Jazda próbna ok. 15 km/h i krecisz kierownicą do końcowego położenia w prawo, na prosto i w lewo do końcowego i na prosto. Kręć normalnie nie za szybko. To troche potrwa zanim się przyuczy więc nie rezygnuj za pierwszym razem. Próbuj do skutku.1 punkt
-
1 punkt
-
slabo troche, wtryski nie powinny lezec, odbije się to na ich zywotnosci.1 punkt
-
Homologacje to tracisz w momencie wsadzenia innego źródła światła niż to, z którą ta lampa takową otrzymała. Wiec nie gra to roli czy wsadzisz do lampy D3S Bi-Led czy H7 z homologacją. Tracisz homologację i dowód i tyle. Nawet jeżeli na przeglądzie ujdzie to uwadze i kontroler wam przegląd podbije zdajcie sobie z tego sprawe, że jeździcie bez homologacji i pojazd ten nie ma prawa poruszać się po drogach publicznych. Do czasu dopuki nikt o tym niewie możecie się cieszyć. Sprawa skomplikuje się natomiast gdy dojdzie do kolizji czy wypadku (z rannymi czy nawet zmarłymi) i kierowca powie, że stracił panowanie bo oślepił go Twój strumień światła. Możesz wtedy pożegnać się z rodziną na parę lat. Rzeczoznawcy zabiorą Twój pojazd do ekspertyzy i zgadnij co stwierdzą. Reszty nie muszę naświetlać bo każdy mający 2 komórki muzgowe może sobie 1+1 policzyć.1 punkt
-
Tylne lampy czerwone tam nie zawitają, kolorystyka jest ukręcona do kremu i czerni celowo, czerwona lampa gryzła sie z zamysłem. Dokładka z B6 na tyle nie robiła roboty w stosunku do tej co mam, robiłem przymiarke sobie na sucho i wychodził taki zwykły zderzak. Cały urok tego nieco spiertolił plastikmen bo zespawał na gładko odcinając charakterystyczny rant(czasy pandemii i "dobry człowiek" nie pracował, takze dałem temu który "spawał" -> lakiernik ratował sytuacje), na zime planuje wymiane końcówek na 90-100mm i być moze zmienię(wydłuże) spliter do samej końcówki bo tu popełniłem błąd wizualny patrząc od tyłu, brakuje jakby dwururki.1 punkt
-
1 punkt
-
Prostuje cenę którą podałeś odnośnie kosztów nowym palników i zdrowych projektorów. Poza tym pamiętaj że przeróbka na ledy jest prawnie nielegalna w Pl i możesz stracić dowód. Ja zwracam na to uwagę,tez kiedyś mi dowód zabrali za wynalazki w lampach.1 punkt
-
Pora na mały UPDATE! Dzień dobry Pękło 3k km odkąd jestem w posiadaniu A45. Przy 44 800KM wymieniłem olej w silniku na Millersa 5W40 oraz olej w tylnym dyferencjale ORI Mercedes. Tysiąc kilometrów później wymiany oleju doczekała się skrzynia biegów. Wszystkie części ORI Mercedes. Pozytywnie jestem zaskoczony ceną części i oleju. Po rabatach za 2 filtry, uszczelkę i 6L oleju zapłaciłem 760PLN brutto. A45 odpukać na razie spisuje się bezawaryjnie a na wiosnę czeka mnie zmiana hamulców. Pozdrawiam i wrzucam kilka fotek z ostatniej sesji!1 punkt
-
Gdy zakladales tloczek powietrze dostalo sie do zacisku. zacisk musisz odpowietrzyc w rękach1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00