Skocz do zawartości

Ranking

  1. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      231


  2. Damianq

    Damianq

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      138


  3. bartikol78

    bartikol78

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      23


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/15/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobra rura przez maskę to jedna z wersji wydechu Nadszedł czas też na cywilny przelot 3" . Coś się dzisiaj udało zrobić ..
    3 punkty
  2. Wczoraj znowu udało się trochę pogrzebać przy furze. Zwaliłem stare błotniki i wrzuciłem nowe. Wbrew pozorom dużo roboty z tym a chciałem to wszystko ładnie spasować. Zeszło mi cały dzień ale efekt zadowalający Przy okazji mogę powiedzieć ze zamienniki błotników z końcówka Q siadają bardzo dobrze. Jedyne do czego można się przyczepić to narożniki przy lampach - są na szpic, ale mój lakiernik nad nimi popracował i ładnie wyokrąglił jak w oryginale. Dalsze prace dopiero w następny weekend ale przy dobrych wiatrach już skończę wszystko
    2 punkty
  3. Nazwę masz określoną: Shwartz/Jetgrau - czarny/kruczoszary - black/jet grey rodzaj skóry to Seidennappa / jedwabna nappa / silk nappa kod koloru wnętrza to QZ Jeśli szukasz jakiś kod pod dobranie farby do renowacji czy coś w tym kierunku, to chyba po nazwie nic nie znajdziesz sensownego. Najlepsza opcja to odwiedzić firmę, która ogarnia takie tematy i pomoże dobrać kolor.
    1 punkt
  4. Tam będzie ciężko potem gdziekolwiek rękę wcisnąć ? Konkretnie Daniel ? Już bliżej niż dalej, czekamy wszyscy na finał ?
    1 punkt
  5. Nie będę doktoryzować na temat puszczania gazu podciśnieniem, to że reduktory lpg mają z tym problemy wiadome tylko w jakim to jest stopniu. Co do magica to czytałem odpowiedź sklepu z gratami lpg na email czy nadaje się ten reduktor do silnika z turbo i w odp. był poruszony temat puszczania podciśnieniem, jaka jest prawda nie wiem, zapewne gdzieś pośrodku. A taka że nie dogrzewa gazu i z tego problemy przy regulacji, wypadanie zapłonu, checki, spadki mocy itp itd. Im większa moc tym reduktor ma trudniej, więcej gazu do podgrzania.
    1 punkt
  6. Fajnie się auto prezentuje, też mam b9 lift, tylko biały sedan, w kwestii lamp bo wydaje mi się nie do końca wyjaśnione w temacie, to są lampy full led,(mam takie same u siebie) wyglądają wizualnie tak samo jak matrix led, ale to nie są matrix, matrix ma dynamiczny kierunek również z przodu i przy otwieraniu i zamykaniu auta matrix ma animacje swiatel.. Po tych detalach najłatwiej odróżnić full led od matrix led. Pozdrawiam
    1 punkt
  7. Dawno nic nie dodawałem, była sesja ostatnia w tym roku. Jestem w trakcie zbierania gratów do usługi tapicerskiej. - kupiony fotel recaro dla zdemontowania elementu z napisem recaro(mój uszkodzony) - kupione maty grzewcze dla recaro przednich - udało sie kupić wkłady fotochrom do lusterek za rozsądne pieniądze. Oraz kilka fantów z aliexpress, typu nakładki na pedały, korki pod maske czarne
    1 punkt
  8. Ciągnąć twój wywód - jak ktoś jara się tylko końmi i kogo jest w stanie na światłach wyprzedzić o pół maski, ok, jego sprawa.. Miałem stage 3 w B7, było szybsze niż ta eska, gdybym kasę która wpakowałem w nią dołożył do poprzedniej to miałbym pod 500 koni.. No i co z tego? Na co mi to? Dwójka dzieci, kariera, wymóg posiadania prawa jazdy o każdej godzinie dnia i nocy, wiek rośnie.. Po prostu nie kręci mnie posiadanie 400-500 koni tylko po to, żeby raz na 2 tygodnie mieć to szczęście i się z kimś adekwatnym spotkać na wirażach, światłach i moc się sprawdzić. W większości przebiegu mijasz Fiaty Panda i Hujdaje i20 na warszawskich blachach.. i nie przekraczasz swoimi 439 końmi średniej prędkości 50 km /h. Wiec po co ci kompresor, jak obok ciebie jadę ja, wolnossacym V8 z bulgoczącym Milltekiem, cały na biało... Wszystko co ma 300 koni jest na polskie a nawet europejskie warunki wystarczające w zupełności do każdego stylu jazdy i celu podróży. RS4 B7 wolniejszy od B5? Oczywiście ze tak. Ale nie taka jest idea tego samochodu, jeżeli kupiłeś i zrobiło Ci się smutno, ze B5 cie objechalo, to pomyliłeś potrzeby i dobrze ze sprzedałes i upalasz teraz zwykle, mega popularne S4 B8, które kupisz gdzie bądź kiedy bądź i za śmieszne pieniądze, jeżeli chodzi np o rynek USA, dobrze Ci znany i zrobisz je na 450 koni za kilka tysięcy złotych. Popatrz na moje S4, pomysl co napisałem i spróbuj zrozumieć co mi przyświeca, a nie próbujesz na siłę narzucić swój tok myślenia, który jest nijaki w tym momencie bo to nie wątek o aucie to ganiania po wawce. Bez urazy, ale to przebija strasznie, nie pierwszy raz piszesz takie rzeczy. I uwierz mi, stać mnie na samochód 500 konny, ale nie w tym rzecz w tym wątku, nie po to mam auto dla siebie na daily jakie mam. Mamy różne poglądy na motoryzacje, ważne żeby szanować je nawzajem, bo krytykować coś co ktoś robi albo widzi inaczej niż Ty to najprostsze rozwiązanie Pozwolilem sobie na śmiałość i napisałem co myśle, bo to mój wątek i chce ten temat mieć tutaj wyjaśniony, bo wiele osób to czyta a nie lubię takich rzucanych 3 groszy jak twoje i pozostawiania ich bez komentarza Miłej Niedzieli
    1 punkt
  9. masz racje, sprzedaje garnki na olxie
    1 punkt
  10. Gdzie tak jest napisane? to Twój osobisty wątek? Czy po prostu Ty tak zadecydowałeś? trochę za bardzo się rozpedzasz, wszyscy dookoła już wiedzą jakim jestem przeciwnikiem tego napinacza.. może juz wystarczy... i nie truj już jadem na próbę rozpoczęcia merytorycznej dyskusji na temat dodatkowego zastosowania napinacza.... BTW, mój ORI napinacz z datą z 2005 roku jeszcze działa bez problemu przy przebiegu rzędu 250 tyś.... nie udław się
    1 punkt
  11. Witam ,wlasnie sie wczoraj za to zabralem i moge napisac ze dobrym srodkem do czyszczenie tego syfu jest plyn do czyszczenie hamulcow i sprzegla firmy "WYNNS"
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...