Skocz do zawartości

Ranking

  1. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      10

    • Postów

      231


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22941


  3. STARYPRYK

    STARYPRYK

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      2


  4. domin79

    domin79

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2176


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/21/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pomału powstają nowe ciekawe rzeczy , przejściówka do kolektora który zastąpi zawór EGR oraz posłuży do wkręcenia dyszy do wtrysku metanolu
    4 punkty
  2. W jakim świecie żyjesz, co z tego że linia odcięcia jest taka jak ma być, w idealnych warunkach będzie to działać i nie oślepiać, czy światła na przeglądach są ustawiane z odpowiednim obciążeniem pojazdu, obstawiam że w 90% nie, wrzucając cięższy ładunek na tył pojazdu światła świecą na księżyc i w oczy jadących z naprzeciwka, gdyż iż ponieważ bo 99% kierowców nie opuszcza pokrętłem świateł zależnie od obciążenia pojazdu, nie licząc samochodów z samopoziomem. Jeśli Tobie nie przeszkadza spawarka po oczach to nie znaczy, że innym to nie wadzi, nie bez powodu do "normalnych" xenon (tzn nie tych z obniżoną mocą) jest wymagany samopoziom i tak samo jest w "normalnych" ledach. A te retrofity czy inne tego typu to na off-road, nie na drogi publiczne.
    1 punkt
  3. Nie dostaniesz przeglądu i w razie kontroli mogą zabrać Ci dowód rejestracyjny. To aspekty negatywne dla Ciebie. Aspekty negatywne dla innych to to, że będziesz oślepiał innych uczestników ruchu, bo lampy H7 są przystosowane tylko do żarówek H7 a nie innych wynalazków.
    1 punkt
  4. Prac ciąg dalszy. Korzystając wczoraj z promocji w biedronce 12+12 zakupiłem 24 Heineken’y i zabrałem się za uzbrojenie zderzaka. Na koniec gdy miałem już wkładać halogeny to stwierdziłem ze lampy ogarniałem a halogeny zostawie w serii i brudne? No nie może być... Patent ten sam co z lampami. Miałem jeden połamany wiec na nim zrobiłem próbę rozklejenia. Okazało się ze klosz jest szklany i wklejany na klej sylikonowy. Finalnie się udało rozdzielić klosz od obudowy. Trzeba dużo cierpliwości. Ostrego małego nożyka i dwa śrubokręty. Nożykiem lecimy klej do okoła obudowy. Trzeba go w maksymalnym stopniu odciąć. Następnie w dwóch najgrubszym miejscach wsadzamy śrubokręt między klosz i obudowę i cierpliwie po trochu odchylanym z wyczuciem tak żeby klosz i obudowa nie pękły. Nie próbujcie wkładać przy cienkich ściankach bo będzie pękać - przetestowane na pierwszym kloszu. Sa dwa miejsca gdzie da się wsadzić śrubokręty żeby nic nie uszkodzić, a żeby udało się na tylke odchylić żeby klej puścił. Następnie czyszczenie oblysnikow, skrobanie starego kleju oraz malowanie wkładu na czarno. Sklejamy na sznurek butylowy 6mm jak w przypadku lampy. Pasuje idealnie. Efekty poniżej. Jak będę zmienił grila na RS’a to muszę je jeszcze wypolerować bo na ten moment nie mam czym. Teraz biorę się za obklejenie lamp folia PPF i lecę do garażu składać wszystko. Późnym wiczorem albo jutro dalsze relacje z prac
    1 punkt
  5. Nie , nie będzie pasował musisz szukać do polifta . Musisz szukać właśnie takiego jak na zdjęciu .
    1 punkt
  6. Jak masz możliwość podepnij pod vcds i zrób pełen autoscan.
    1 punkt
  7. Płyty główne są te same,więc powinno wsio banglać. Nie ma rozdziału na licznik z avanta czy tez sedana. Tylko cabrio ma inny.
    1 punkt
  8. Witam mam taki problem aidi a4 b5 1.9 tdi afn 110km Przystapilem do wymiany rozrzadu ustawilem na znaki bylo zle ustawione skorygowalem i zakladam pasek pompa paliwa zablokowana znak na kole w skrzyni na kresce walek rozrządu zablokowany gdy napinam pasek robie 2 obroty walu znaki sie zgadzaja po za tym na kole w skrzyni caly czas wypada między 0 a kreska kprygowanie o zab na kole noc nie daje taki margines bledu dopuszczalny ?
    1 punkt
  9. Rozpocząłem od poszukiwania właściwej osoby tutaj, niestety odzew był zerowy na mój post i musiałem posiłkować się ogłoszeniami z olx. Taki kabel to jaki koszt?
    1 punkt
  10. panowie, z innej beczki pytanie - w przypadku posiadania automatu - jak system jest aktywny i auto stoi na biegu, to światła STOP się nie świecą - przynajmniej w przypadku mojego "polifta". W Golfie MK7 GTI z tym samym systemem ze skrzynią DSG, światła STOP świecą się zawsze kiedy auto stoi na biegu zblokowane przez AHA. Czy ten "ficzer" jest jakoś kontrolowalny z poziomu adaptacji/kodowania sterownika?
    1 punkt
  11. poczytaj te dwa tematy , wystarczy same zwijaki:wink: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-rns-e-7428/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/ zakoduj oba urządzenia wedle rozpisek , co do nie możliwości połączenia sie vagiem z kanałem 77 przejrzyj przejściówke którą zakupiłeś
    1 punkt
  12. Skoro połączyłeś się ze sterownikiem BT to znaczy że tam jest - problem będzie raczej z twoim telefonem (przynajmniej tak mi się wydaje). Na początek spróbuj sprawdzić czy uda Ci się uzyskać połączenie przy pomocy innego telefonu... Aby zmienić język w RNS-E klikasz button SETUP a następnie używając przycisków przy pokrętle wchodzisz w settings. Tam szukasz Speech Dialog System -> Language -> zmieniasz na English i już gotowe
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...