Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8624


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10236


  3. bartez90

    bartez90

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      739


  4. cysiek101

    cysiek101

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      79


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/23/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Miód za drogi, lepiej dwie łyżki towotu z trocinami to uszczelni przy okazji wycieki
    1 punkt
  2. I co z tego. Już było kilku takich na forum co robiło softy po 1,5tys w super sprawdzonych firmach itp., a potem płacz. Po szybkiej diagnostyce powinni odprawić Cię z kwitkiem i listą rzeczy do sprawdzenia lub naprawy. Tak robią prawdziwi tunerzy, a nie odpicowane zakłady, które bazują na gotowcach i nie mają pojęcia tak na prawdę o co w tym wszystkim chodzi.
    1 punkt
  3. Polecam od razu dolać miodu, pierścienie ładnie się zakleją i nie powinny puszczać.
    1 punkt
  4. Psiknij w siłownik coś ala wd40 i się rozrusza,zawiasy z allegro będą pasowały.
    1 punkt
  5. Okej, chyba pójdę w 235/35 z racji ze mniejsze są póki co foto jak siedzi obecnie ?
    1 punkt
  6. Czekaj ziomuś, najpierw zakładasz a potem sprawdzasz jak podpiąć elektrykę? ?
    1 punkt
  7. MIałem podobnie kolego. Napinacz walił na zimnym silniku i jałowym biegu. Po dotknięcu gazu przestawało skakać i stukać. Wymieniłem sprzęgło alternatora, mimo że podczas wymiany już widziałem że niepotrzebnie, bo stare było dobre, jednak miałem już nowe więc założyłem. Po wymianie o dziwo problem ustał. Niestety na bardzo krótko. Ponieważ pasek miałem w miarę nowy więc nie brałem go pod uwagę, wymieniłem napinacz. Jak stukało tak stukało. Wkurzyłem się, kupiłem nowy pasek tym razem contitech stary był gates. Po wymianie paska spokój. Obstawiam że u ciebie też nie jest nic innego. Po prostu na biegu jałowym szczególnie na zimnym silniku jest duże obciązenie altermatora i co za tym idziepaska. Pasek się podślizguje i wprawia w szał napinacz, Tak sobie to wytłumaczyłem. Innej opcji nie ma. Oczywiście jeśli poza wszelką wątpliwośc masz sprawne sprzęgło alternatora, bo zwykle to jest główną przyczyną takich objawów, przynajmniej w innych markach, no ale to w końcu Audi. ;))
    1 punkt
  8. Ja zrobilem tych silnikow kilkaset i takiego czegos nie widzialem... ja zawsze montuje rozrzady tylko oryginal.. mialem kilka przypadkow, jak ktos po zakupie wymienil rozrzad na zamiennik i np urwal sie lancuch po kilku tysiacach km.. ale tak zjedzonej zebatki nie widzialem.. ale widzisz to pokazuje, ze jak sie pojawia jakis blad to trzeba poprostu w miare szybko dzialac, a takie jezdzenie do konca moze spowodawac duzo wieksze straty niz rozwiazanie problemu na samym poczatku.. jesli masz rozebrany silnik to rozwiaz odrazu ten problem, bo tutaj to jest tylko przyczyna zbyt niskiego cisnienia oleju (p164b)... teraz zamontujesz nowy rozrzad a to nie on byl przyczyna tylko skutkiem..
    1 punkt
  9. Puki co to ja na tych zdjęciach nie widzę nic co by powodowało jakiś niepokój Jak nie widać konkretnych wycieków oleju to nie szukaj dziury w całym , przecież to auto ma blisko piętnaście lat i według mnie silnik wygląda lepiej niż w zdecydowanej większości egzemplarzy z tamtych lat
    1 punkt
  10. W sumie to płytka czy moduł, wiem, że na forum ktoś robił moduły "tomnik"? Muszę poszukać.
    1 punkt
  11. Witam, podłączam się do tematu. Mam podobny problem. Wymieniłem już czujnik wału i wałka rozrządu bo kiedyś na Vagu wyskoczył błąd z nim związanych więc stwierdziłem że to wina jednego lub drugiego. Wczoraj po zmianie czujnika wału odpalił gdy silnik był zimny, ale gdy się nagrzał spróbowałem ponownie i nie dało rady. Czy czujnik temperatury może być problemem? Doradzcie bo żona zaraz rodzi a fura odnawia posłuszeństwa.
    1 punkt
  12. Ale w nawigacji czy parktroniku ? ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- I jak zrobie takie kodowanie to nic nie zepsuje w sensie bede mial dalej komunikacje z urzadzeniem i wroce do tego co mam...? Więc zrobiłem taki kodowanie w nawi i lipa. Bo pojawiło się logo startowe w nawi AUDI i wizualizacja nadal nie jest wyświetlana. Jak wróciłem do poprzedniego kodowania to nadal logo startowe było AUDI zamiast SEAT. Nie wiem jak teraz mam sobie przywrócić logo SEATA... Trochę wpakowałem się z tym kodowaniem... Na obecna chwilę uwaliłem i tak nawi. Mam chińskie napisy bo chciałem wgrać niby PL MENU z neta i niby wgrywało ale po restarcie nawi już nie działa tylko chińskie napisy i SET ORIGINAL CD ROM. Ale włożenie oryginalnej mapy nie pomaga. Wiem że w Krakowie naprawiają takie coś. Ale nie wiem czy zrobią mi też logo SEAT Może macie pomysły na to logo oraz wizualizacje parktronic?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...